-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)
Торги відмінено
740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
Номер:
d47ede87b6664e048a12a4060835ab2c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
27.01.2025 12:38 - 18.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2025
№ 5-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2025 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-11-22-017197-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» установлено порушення норм передбачених частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України та вимог Особливостей, виконання рішення Комісії АМКУ, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендера з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального виробничо-господарського підприємства (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.11.2024, тендерна пропозиція ТОВ «ЮА ПРО», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 05.12.2024 № 210, від 09.12.2024 № 214 та № 215, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 06.12.2024, рішення Комісії АМКУ від 16.12.2024 № 19918-р/пк-пз та від 24.12.2024 № 20542-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.01.2025 та 13.02.2025.
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ «ЮА ПРО» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 10 статті 29 Особливостей передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Слід зазначити, що Замовником, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.12.2024 № 20542-р/пк-пз, прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» та щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ».
Замовником на виконання вищевказаних вимог 23.01.2025 скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮА ПРО» та розпочато повторний розгляд тендерної пропозиції поданої ТОВ «ЮА ПРО», однак станом на 17.02.2025 вказану пропозицію Замовником не розглянуто (17 робочий день розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО»).
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 07.02.2025, Замовником надано відповідь: «…закупівля здійснювалась в 2024 році станом на 12.02.2025 року строк розгляду тендерних пропозицій не подовжувався договір за результатами закупівлі не укладався так як відсутні фактичні видатки у замовника».
Враховуючи вищевикладене, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» з порушенням строків передбачених частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
13.02.2025 17:09 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2025 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДАСУ процедура відмінена
Дата публікації звіту:
14.02.2025 10:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
28.02.2025 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
0aabd6c1b81946b9a233738a76957a44
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 27.01.2025 № 1
Дата опублікування:
27.01.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Комунальним виробничо – господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-017197-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, кількісних, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що предметом закупівлі є обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів), зокрема, пересувний пластиковий контейнер з кришкою, на чотирьох колесах для твердих побутових відходів (ТПВ).
Разом з тим, абзацом 3 пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з підпунктами 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 000,00 грн замовник здійснює закупівлю товарів, зокрема пересувних контейнерів, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році 20 відсотків.
Слід зауважати, що очікувана вартість закупівлі контейнера становить 740 000,00 грн.
Однак, Замовником у пункті 12 Додатку № 1 до тендерної документації вказано про те, що ступінь локалізації виробництва не застосовується.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому у тендерній документації Замовником не встановлено вимоги до учасника щодо підтвердження ступеня локалізації на контейнер?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
de70f458a5ce429abda31aa80d5239e7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.01.2025 22:43
Опис:
. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо – господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-017197-a) надаємо наступне пояснення:
Стосовно питання першого:
Протоколом засідання технічної ради спеціалістів по закупівлі товарів, робіт, послуг Комунально виробничо-господарського підприємства, для покращення роботи підприємства було визначено перелік товарів в який входить зазначене «Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)» з технічними та якісними характеристиками. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме сайтів;
https://ssk.ua/ua/product/musornye-baki-so-sfericheskoi-kryshkoi-na-1110-l-bu
https://euro-container.com.ua/product-category/kontejnery-dlia-smittia-b-u-uk/swoof/kolor-yellow/kryshka-sferichna/materials-plastykovyj/obem-1100-litriv/
https://kievspecteh.com/catalog/1-100-l/vzhivani_konteyneri?srsltid=AfmBOopbRuIw9233NJK7qJVUs2yKpXgCSd0FXtQ1bEWC2VnOdJ2iJcCz
https://vsmeco.kiev.ua/ua/p455780559-plastikovyj-kontejner-dlya.html
Стосовно питання другого: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що предметом закупівлі є обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів), зокрема, пересувний пластиковий контейнер з кришкою, на чотирьох колесах для твердих побутових відходів (ТПВ). Разом з тим, абзацом 3 пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з підпунктами 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 000,00 грн замовник здійснює закупівлю товарів, зокрема пересувних контейнерів, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році 20 відсотків. Очікувана вартість закупівлі 1 комплекту контейнерів становить 740 000,00 грн. Зокрема пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону під пересувними контейнерами передбачає контейнер на базі автомобільного причепу; Пересувні модульні котельні і таке інше…..
Законом встановлено, що Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті та здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Також на сайті Уповноваженого органу, в розділі Інфобокс опубліковано роз’яснення: що таке локалізація; що передбачає локалізація; ким визначається ступінь локалізації виробництва; як розраховується ступінь локалізації товару; перелік товарів до яких потрібно застосовувати локалізацію.
Також є перелік товарів та відповідних їм кодів CPV. Його можна переглянути за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u_uYraFFexueG69hoeTU1dUS-OGARtCuKoS4oew-73c/edit?usp=sharing
Враховуючи вищевикладене, обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів) в кількості одного комплекту не відноситься товарів, які підлягають підтвердженню ступеня локалізації
Номер:
bf6d19d51e454036967f6a052a9d56b4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 07.02.2025 №2
Дата опублікування:
07.02.2025 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо – господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-017197-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
Відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 10 статті 29 Особливостей передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Слід зазначити, що Замовником, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.12.2024 № 20542-р/пк-пз, прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» та щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ».
Відтак, Замовником 23.01.2025 розпочато повторний розгляд тендерної пропозиції поданої ТОВ «ЮА ПРО», однак станом на 07.02.2025 вказану пропозицію Замовником не розглянуто (11 робочий день розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО»).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чи було продовження строку розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ «ЮА ПРО»? Якщо так, то чому в електронній системі закупівель не оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення повідомлення щодо продовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
24d87e881260473fb05578350bad789b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.02.2025 19:46
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо – господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-017197-a) надаємо наступне пояснення: Так як закупівля здійснювалась в 2024 році станом на 12.02.2025 року строк розгляду тендерних пропозицій не подовжувався договір за результатами закупівлі не укладався так як відсутні фактичні видатки у замовника