-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
4 532 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 660.00 UAH
Номер:
f55f39e8d79a412992531883b7193db9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-15-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2025 00:00
Період моніторингу:
15.01.2025 11:03 - 06.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2025 № 4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.01.2025 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-11-22-010263-a 22.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.12.2024 №19354-р/пк-пз встановлено порушення вимог частини 22 статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, враховуючи Рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.12.2024 №19354-р/пк-пз, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) ), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.12.2024 №19354-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2024 року зі змінами від 10.12.2024 року, (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій, скарги до процедури UA-2024-11-22-010263-a.a1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.12.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2024 (Прийняття рішення про визначення переможця ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"), повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2024, договір про постачання електричної енергії споживачу від 31.12.2024 №381 (далі - Договір), вимоги про усунення невідповідностей до 19.12.2024, до 20.12.2024, до 24.12.2024, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 21.01.2025, від 29.01.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19354-р/пк-пз від 05.12.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" від 05.12.2024 №19354, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником не в повному обсязі виконано рішення АМКУ, чим не дотримано вимог пункту 22 статті 18 Закону. Рішення органу оскарження не було оскаржене суб’єктом оскарження замовником до суду.
05.12.2024 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №19354-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" від 26.11.2024 UA-2024-11-22-010263-a.a1: Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області (код ЄДРПОУ: 01993457) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Електрична енергія за ДК 021:2015: 09310000-5 — "Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-22-010263-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Зазначене рішення Органу оскарження оприлюднено в електронній системі закупівель 10.12.2024 року.
Разом з тим, згідно із частиною 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Замовником, на виконання рішення АМКУ внесено зміни тільки до пункту 16 Додатку 1 «Перелік документів та /або інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» ТД.
Варто відмітити, що Замовником у пункті 6 Додатку 1 до ТД встановлено, що: «Технічна специфікація наведена у додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації учасником надаються документи, передбачені відповідним додатком для учасника.».
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині.
Отже, Замовником на порушення частини 22 статті 18 Закону не виконано, у встановлений термін, рішення органу оскарження, яке не було оскаржене до суду.
Також, відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону не відмінено процедуру закупівлі внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.01.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо виконання рішення АМКУ не в повному обсязі. Замовником 29.01.2025 року через електронну систему закупівель надано відповідь, а саме: «Замовник беззаперечно погодився з рішенням АМКУ і не мав наміру його оскаржувати, тому погодився внести зміни у тендерну документацію та вилучити відповідну вимогу до учасників. В підтвердження своєї згоди замовник повідомив через електронну систему закупівель АМКУ про своє рішення та про те, що ним внесено зміни у документацію.
Так, 10 грудня 2024 року уповноваженою особою КНП "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області опубліковано нову редакцію тендерної документації та перелік змін, згідно яких замовником вилучено відповідну вимогу із п.16 розділу 3 додатку 1 документації.
Кінцевий термін подання пропозицій був встановлений на 16 грудня 2024 01:00.
Аукціон по закупівлі завершився 17 грудня 2024 року о 14:41.
Після завершення аукціону замовником було виявлено допущену ним на етапі внесення змін в документацію помилку, яку на етапі кваліфікації усунути неможливо. Зокрема, лише після розкриття пропозицій, почавши розгляд документів учасників, замовник виявив, що випадково вимога, що була оскаржена, була продубльована у двох місцях п.16 розділу 3 додатку 1 документації та в додатку 2 документації, про що замовник не зауважив на момент внесення змін, що спричило розбіжності при внесенні змін на виконання рішення АМКУ.
З метою дотриматися рішення АМКУ, з яким замовник беззаперечно погодився, про що повідомив в електронній системі закупівель, на етапі після розкриття пропозицій та ще до моменту прийняття рішення за результатом кваліфікації учасників, замовником було сформовано протокол виправлення допущеної ним помилки №254 від 17 грудня 2024 року . Відповідний протокол описує помилку та усуває розбіжності у вимогах, а також встановлює правила кваліфікації пропозицій учасників в частині оскаржуваної вимоги, задля дотримання рішення АМКУ та його виконання. Так, згідно протокольного рішення уповноваженою особою під час кваліфікації учасників оцінка на відповідність такій вимозі не здійснюватиметься взагалі у зв’язку із її недійсністю.
Таким чином, здійснюючи кваліфікацію кожного із учасників торгів (ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+", ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД") замовник не брав до уваги оскаржувану вимогу додатку №2 документації, та не шукав її підтвердження у документах поданих учасниками. Будь -які документи, що стосуються такої вимоги не стали причиною відхилення учасників торгів. Тож, таким чином, замовник виконав рішення АМКУ шляхом вчасного виявлення помилки та формування протоколу її виправлення і встановлення правил кваліфікації учасників в цій частині.», яка не спростовує факту порушення норм чинного законодавства.
Період усунення порушень:
03.02.2025 12:29 - 18.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2025 12:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником торгів, у зв'язку із незгодою із висновком моніторингу по закупівлі, 17.02.2025 року оскаржено висновок до суду про що в порядку визначеному ч.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначаємо в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
18.02.2025 10:17
Дата відкриття провадження:
20.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
П/300/1242/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
щодо факту виявленого порушення
Керуючись ч.8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) Замовник у відповідь на висновок, опублікований за результатами моніторингу закупівлі UA-2024-11-22-010263-a надає свої аргументовані заперечення до висновку.
Згідно Висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, опублікованого в електронній системі закупівель 03 лютого 2025 року, зазначається , що замовник не виконав рішення АМКУ, чим порушив вимоги частини 22 статті 18 Закону.
Згідно п.22 ст.19 Закону Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Тож, замовник не здійснив оскарження рішення ДАСУ, адже повідомив про свою згоду з таким рішенням і розмістив в електронній системі закупівель коментар до рішення про те, що на виконання такого вніс зміни в тендерну документацію. Підтвердженням цього слугують протокол про внесення змін, перелік змін та нова редакція тендерної документації.
Також, на етапі після розкриття пропозицій учасників за результатом аукціону до моменту прийняття рішення по кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів уповноваженою особою з публічних закупівель було виявлено технічну помилку при формуванні переліку змін документації, на усунення якої оформлено протокол виправлення помилки. Так, помилку при внесенні змін замовник визнав технічною та зазначив про визнання недійсною оскаржуваної вимоги тендерної документації та прийняв рішення , на виконання рішення АМКУ, не здійснювати кваліфікацію пропозицій учасників по цій вимозі у зв’язку із її недійсністю.
Замовником за результатом кваліфікації пропозицій учасників прийнято рішення про укладення договору саме із учасником-скаржником, який раніше оскаржував спірну вимогу документації, що лише підтверджує факт того, що оцінка його тендерної пропозиції здійснювалась із врахуванням рішення АМКУ. В подальшому з таким суб’єктом господарювання укладено договір.
На запит ДАСУ про надання пояснень в електронній системі закупівель замовник надав усі необхідні відповіді та пояснення та роз’яснив яким саме чином виконав рішення АМКУ.
Замовник не відхилив жодного учасника торгів по причині невідповідності оскаржуваній вимозі.
Факт технічної помилки при внесенні змін не є рівноцінним факту невиконання рішення АМКУ, адже фактично замовник дотримався позиції АМКУ та вніс зміни і здійснив кваліфікацію учасників без урахування оскаржуваної вимоги.
Жодних негативних наслідків для кожної із сторін - учасників відкритих торгів технічна помилка не завдала.
Тож, замовник не погоджується із наведеними у Висновку ДАСУ порушеннями та висловлює свої заперечення, адже всі необхідні дії спрямовані на повне виконання і дотримання рішення АМКУ ним вчинені.
Водночас, попри висловлені заперечення, додатково повідомляємо, що уповноважені особи для удосконадення своїх знань і навичок проінформовані про порядок виконання рішення АМКУ, задля правильного виконання своїх обов'язків у сфері публічних закупівель і за вказівкою керівника ними прослухано та пройдено додаткові навчання щодо проведення закупівель. В подальшому такі особи вживатимуть усіх заходів задля проведення закупівель у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей .
Дата публікації звіту:
07.02.2025 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
e04c37eb2d5941799ba51f33ba74462e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
16.01.2025 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-22-010263-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
297edc5450c64450b99330a1deb4581f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.01.2025 16:19
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень
в межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-15-000002 щодо закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
1. Щодо питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?»:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік . Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Згідно надісланих електропостачальникам запитів Замовником отримано три комерційні пропозиції:
1. ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ» - 9,25 грн з ПДВ за 1 КВт/год
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД»- 9,05 грн. з ПДВ за 1 кВт/год
3. ТОВ «ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН» - 8,15 грн з ПДВ за 1 КВт/год (ціна визначена згідно способу визначеного постачальником для формульного розрахунку)
Розрахунок:
9,25+9,05+8,15=26,45 грн з ПДВ
26,45/3=8.82 грн з ПДВ, що методом заокруглення враховано як 8,80 грн
8.80 грн* 515000 кВт/год= 4 532 000,00 грн. з ПДВ
Так, Замовником методом вищенаведеного розрахунку затверджено очікувану вартість = 4 532 000,00 грн. з ПДВ
Номер:
ff4d401398224e81ab3953fd2e515265
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.01.2025 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-22-010263-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином Замовником виконувалося рішення №19354-р/пк-пз від 05.12.2024 Антимонопольного комітету України за результатами розгляду скарги UA-2024-11-22-010263-a.a1, щодо внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Електрична енергія за ДК 021:2015: 09310000-5 — "Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-22-010263-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, зокрема: до пункту 16 Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації (далі - ТД) Замовника.
Замовником внесено зміни тільки до пункту 16 Додатку 1 «Перелік документів та /або інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» ТД.
Варто відмітити, що Замовником у пункті 6 Додатку 1 до ТД встановлено, що: «Технічна специфікація наведена у додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації учасником надаються документи, передбачені відповідним додатком для учасника.».
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
352d3b63a9f846fe87cecbcb137bed0d
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
29.01.2025 13:01
Опис:
У відповідь на запит повідомляємо, що за результатами розгляду скарги органом оскарження (Номер скарги: UA-2024-11-22-010263-a), Уповноваженим органом було прийняте рішення від 05.12.2024 №19354, яким замовника зобов’язано внести зміни у документацію та вилучити вимогу що була оскаржена, а саме: «довідку в довільній формі, щодо дотримання ним вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469.»
Замовник беззаперечно погодився з рішенням АМКУ і не мав наміру його оскаржувати, тому погодився внести зміни у тендерну документацію та вилучити відповідну вимогу до учасників. В підтвердження своєї згоди замовник повідомив через електронну систему закупівель АМКУ про своє рішення та про те, що ним внесено зміни у документацію.
Так, 10 грудня 2024 року уповноваженою особою КНП "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області опубліковано нову редакцію тендерної документації та перелік змін, згідно яких замовником вилучено відповідну вимогу із п.16 розділу 3 додатку 1 документації.
Кінцевий термін подання пропозицій був встановлений на 16 грудня 2024 01:00.
Аукціон по закупівлі завершився 17 грудня 2024 року о 14:41.
Після завершення аукціону замовником було виявлено допущену ним на етапі внесення змін в документацію помилку, яку на етапі кваліфікації усунути неможливо. Зокрема, лише після розкриття пропозицій, почавши розгляд документів учасників, замовник виявив, що випадково вимога, що була оскаржена, була продубльована у двох місцях п.16 розділу 3 додатку 1 документації та в додатку 2 документації, про що замовник не зауважив на момент внесення змін, що спричило розбіжності при внесенні змін на виконання рішення АМКУ.
З метою дотриматися рішення АМКУ, з яким замовник беззаперечно погодився, про що повідомив в електронній системі закупівель, на етапі після розкриття пропозицій та ще до моменту прийняття рішення за результатом кваліфікації учасників, замовником було сформовано протокол виправлення допущеної ним помилки №254 від 17 грудня 2024 року . Відповідний протокол описує помилку та усуває розбіжності у вимогах, а також встановлює правила кваліфікації пропозицій учасників в частині оскаржуваної вимоги, задля дотримання рішення АМКУ та його виконання. Так, згідно протокольного рішення уповноваженою особою під час кваліфікації учасників оцінка на відповідність такій вимозі не здійснюватиметься взагалі у зв’язку із її недійсністю.
Таким чином, здійснюючи кваліфікацію кожного із учасників торгів (ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+", ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД") замовник не брав до уваги оскаржувану вимогу додатку №2 документації, та не шукав її підтвердження у документах поданих учасниками. Будь -які документи, що стосуються такої вимоги не стали причиною відхилення учасників торгів. Тож, таким чином, замовник виконав рішення АМКУ шляхом вчасного виявлення помилки та формування протоколу її виправлення і встановлення правил кваліфікації учасників в цій частині.