• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7)

Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.

Торги відмінено

2 273 730.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 737.31 UAH
Номер: ec9871567ad941a4ac8fe5ecf5ea4c54
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-18-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.02.2025 20:16 - 12.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.02.2025 № 43 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 17.02.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.02.2025 № 43 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2024-11-20-007708-a 20.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 663-68-36, o.m.aliabieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕСТ+» встановлено порушення вимог пунктів 3, 36, 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме вчинити дії щодо відміни тендеру, передбачені Особливостями. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби Замовника від від 20.11.2024 № 20/11, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.02.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕСТ+» (далі – ТОВ «ЕКОТЕСТ+»); протокольне рішення уповноваженої особи від 04.12.2024 №04/12/1; протокольне рішення уповноваженої особи від 06.12.2024 №06/12/1; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20879-р/пк-пз від 31.12.2024; інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «ЕКОТЕСТ+» від 07.01.2025 №272; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 272-р/пк-пз від 07.01.2025; виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України (далі – АМКУ); пояснення Замовника від 21.02.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕСТ+» встановлено наступне. За нормою пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Поряд з цим, положеннями частини десятої статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Станом на 05.03.2025 року Замовником не оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель щодо подовження строку розгляду тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Проведеним моніторингом встановлено, що з 19.02.2025 досліджувана процедура закупівлі перебуває на стадії «Кваліфікація переможця», а тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕКОТЕСТ+»– у статусі «Очікує рішення». При цьому, Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції не оприлюднювалося. Станом на час завершення моніторингу (05.03.2025) інформація щодо результатів розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕСТ+» в електронній системі закупівель відсутня. З врахуванням вищевикладеного, Замовником порушено строки розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, визначені пунктом 38 Особливостей, чим також порушено вимоги пункту 3 Особливостей. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.02.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.Замовник 21.02.2025 надав пояснення наступного змісту: « …Наразі здійснюється розгляд пропозиції Учасника та процедура знаходиться на стадії «Кваліфікація». Продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, прийняття рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, укладання Замовником договір про закупівлю не було.». Відповідно до норм підпункту 2 пункту 50 Особливостей (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Період усунення порушень: 06.03.2025 20:27 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2025 20:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про розгляд висновку про результати моніторингу
Дата публікації звіту: 13.03.2025 11:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник 13.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про усунення порушень, в якій протокольним рішенням від 12.03.2025 №12/03/1 відмінив Закупівлю на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Дата публікації: 17.03.2025 15:18

Запити/Пояснення