-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу ультразвукові)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-11-13-019334-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 288 днів назад
45 066 911.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 450 669.11 UAH
мін. крок: 1% або 450 669.11 UAH
Номер:
832387a1a3c24f1e88fae496064fea47
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 11:27 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-11-19-001123-a 19.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інноваційні інженерні рішення», ТОВ «Теплоенергокомплект», ТОВ «Інфра-Спектр» - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України», (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18 листопада 2024 року № 24-1265, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційні інженерні рішення» (далі – ТОВ «Інноваційні інженерні рішення»), вимогу про усунення невідповідностей до 19 грудня 2024 року, інформацію про відхилення учасника закупівлі (протокол від 24 грудня 2024 року № 24-1265-р), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Теплоенергокомплект» (далі – ТОВ «Теплоенергокомплект»), повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 26 грудня 2024 року, до 19 лютого 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07 січня 2025 року № 24-1265-д щодо визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір (рішення УО № 24-1265-д від 07 січня 2025 року), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 30 січня 2025 року № 1430-р/пк-пз, інформацію про відхилення учасника закупівлі (протокол від 19 лютого 2025 року № 24-1265-р-2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інфра-Спектр» (далі – ТОВ «Інфра-Спектр»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 лютого 2025 року № 24-1265-д-2 про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір (рішення УО № 24-1265-д-2 від 27 лютого 2025 року), рішення Комісії АМКУ від 14 березня 2025 року № 4016-р/пк-пз, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 27 березня 2025 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.04.2025 11:33 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
654954d76cc14dbab8e442892ea774bc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-19-001123-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пояснення причин невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2025 № 4016-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФРА – СПЕКТР» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2024-11-19-001123-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2c194f8f51c74ef2aa328bb9828de72e
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 26.03.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-19-001123-a
Дата опублікування:
27.03.2025 15:38
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 26.03.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-19-001123-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Щодо першого пункту повідомляємо, що обсяги закупівлі сформовані відповідно до затвердженого річного плану потреб ТОВ «Оператор ГТС України», з урахуванням виробничих програм.
Технічні вимоги та якісні характеристик предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб замовника з урахування вимог чинного законодавства, а саме:
1. ДСТУ OIML R137-1-2:2018 Лічильники газу. Частина 1. Метрологічні й технічні вимоги. Частина 2. Методи підтвердження метрологічних і технічних характеристик (OIML R 137-1-2:2014, IDT).
2. ДСТУ ISO 17089-1:2021 Вимірювання потоку плинного середовища в закритих каналах. Ультразвукові лічильники газу. Частина 1. Лічильники для комерційного обліку та вимірювання в газорозподільчих системах (ISO 17089-1:2019, IDT).
3. Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24 лютого 2016 р. № 163).
4. Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском (Постанова КМУ від 16.01.2019 №27).
5. Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (постанова КМУ від 28.12.2016р. №1055).
6. Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077)
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандарти України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Частина 1 статті 24 Закону регламентує умови розповсюдження стандартів, а саме: «Національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації».
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи. Тобто ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів (в т.ч в електронному виді) будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики ТОВ «Оператор ГТС України» комбінованим методом шляхом порівняння історичних даних та ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників. (додаються).
Щодо другого пункту повідомляємо, що ТОВ «Оператор ГТС України» при проведенні публічних закупівель діє виключно у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та нормативно-правових актів, прийнятих на його виконання.
Згідно частини 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
У відповідності до частини 22 статті 18 Закону, якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Слід зазначити, що 17.03.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення АМКУ №4016-р/пк-пз від 14.03.2025. Відповідно кінцевий строк виконання рішення АМКУ є 13.04.2025, а оскарження рішення до суду 16.04.2025.
Таким чином, строк для оскарження рішення АМКУ №4016-р/пк-пз від 14.03.2025 або його виконання, ще не сплив.
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості
2. Комерційна пропозиція ТОВ "ІНФРА-СПЕКТР"
3. Комерційна пропозиція ТОВ "ГАЗОАНАЛІТИЧНІ СИСТЕМИ"
4. Комерційна пропозиція ТОВ "Теплоенергокомплект"
5. Історичні дані. Договір №4600007659 від 09.06.2023 р"
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-19-001123-a.