-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу ультразвукові)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-11-15-016742-a згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 253 дні назад
9 936 852.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 99 368.52 UAH
мін. крок: 1% або 99 368.52 UAH
Номер:
afabe018286b43e09c186785e4cbecf5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:16 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-11-18-013140-a 18.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Івано-Франківський завод «Промприлад» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.11.2024 № 24-1271, із змінами від 06.12.2024
№ 24-1271-зм (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Івано-Франківський завод «Промприлад» (далі – ПрАТ «Івано-Франківський завод «Промприлад»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ПрАТ «Івано-Франківський завод «Промприлад» до 15.38 – 08.01.2025, протокол уповноваженої особи Замовника від 09.01.2025 № 24-1271-д, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 23.01.2025 № 1041-р/пк-пз (далі – Рішення), пояснення Замовника надані 07.03.2025 та 12.03.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби від 05.03.2025 та від 10.03.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.03.2025 15:10 - 01.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2025 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
3b6ca66a5950465a8c2a1014963ba5e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2025 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу ультразвукові)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-18-013140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пояснення причин невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.01.2025 № 1041-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення приватного акціонерного товариства «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД «ПРОМПРИЛАД» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2024-11-18-013140-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e9b24d38b3a649ae97c4d1818f42110a
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 05.03.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-18-013140-a
Дата опублікування:
07.03.2025 14:59
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 05.03.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-18-013140-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Щодо першого пункту повідомляємо, що обсяги закупівлі сформовані відповідно до затвердженого річного плану потреб ТОВ «Оператор ГТС України», з урахуванням виробничих програм.
Технічні вимоги та якісні характеристик предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб замовника з урахування вимог чинного законодавства, а саме:
1. ДСТУ OIML R137-1-2:2018 Лічильники газу. Частина 1. Метрологічні й технічні вимоги. Частина 2. Методи підтвердження метрологічних і технічних характеристик (OIML R 137-1-2:2014, IDT).
2. ДСТУ ISO 17089-1:2021 Вимірювання потоку плинного середовища в закритих каналах. Ультразвукові лічильники газу. Частина 1. Лічильники для комерційного обліку та вимірювання в газорозподільчих системах (ISO 17089-1:2019, IDT).
3. Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24 лютого 2016 р. № 163).
4. Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском (Постанова КМУ від 16.01.2019 №27).
5. Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (постанова КМУ від 28.12.2016р. №1055).
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандарти України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Частина 1 статті 24 Закону регламентує умови розповсюдження стандартів, а саме: «Національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації».
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи. Тобто ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів (в т.ч в електронному виді) будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики ТОВ «Оператор ГТС України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників. (додаються).
Щодо другого пункту повідомляємо, що ТОВ «Оператор ГТС України» (далі – Товариство, Замовник) при проведенні публічних закупівель діє виключно у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та нормативно-правових актів, прийнятих на його виконання.
Згідно частини 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
У відповідності до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Отже, у разі оскарження рішення АМКУ до суду обов`язок по його виконанню виникає після набрання чинності судовим рішенням. Такий висновок підтверджується також судовою практикою, зокрема ухвалою ОАСК від 02.09.2020 у справі 640/20213/20).
24.01.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення АМКУ № 1041-р/пк-пз від 23.01.2025. Відповідно кінцевий строк оскарження рішення до суду 22.02.2025.
21.02.2025 Товариство в межах встановленого Законом строку звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до АМКУ про визнання протиправним та скасування рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1041-р/пк-пз від 23.01.2025.
Виходячи з вищезазначеного, Товариство у межах встановленого Законом строку оскаржило до суду рішення АМКУ № 1041-р/пк-пз від 23.01.2025 і відповідно не має обов`язку його виконувати.
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості
2. Комерційна пропозиція ТОВ "ІНФРА-СПЕКТР"
3. Комерційна пропозиція ТОВ "ГАЗОАНАЛІТИЧНІ СИСТЕМИ"
4. Комерційна пропозиція ТОВ "Теплоенергокомплект"
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-18-013140-a
Номер:
997ae634a33f403a891bbce9856f3229
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу ультразвукові)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-18-013140-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, та з урахування пояснень, наданих 07.03.2025 через електронну систему закупівель, постала потреба в отриманні документального підтвердження прийняття Окружним адміністративним судом міста Києва позовної заяви про оскарження рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.01.2025 № 1041-р/пк-пз (із зазначенням інформації про відкриття провадження у справі та номер такого провадження).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4cf84ce3a15743748fdbe03ab30b7981
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10.03.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-18-013140-a
Дата опублікування:
12.03.2025 11:16
Опис:
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Товариством 21.02.2025 через оператора поштового зв’язку «Укрпошта» поштовим відправленням № 0306507739484 до суду було направлено позовну заяву Товариства від 21.02.2025 № ТОВВИХ-25-2967 про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1041-р/пк-пз від 23.01.2025, з додатками.
Станом на даний час до Товариства не надходила ухвала суду про прийняття позовної заяви від 21.02.2025 № ТОВВИХ-25-2967 та про відкриття провадження у справі.
Водночас, згідно інформації, наявної у вкладці відстеження трекінгу на офіційному сайті оператора поштового зв’язку «Укрпошта», поштове відправлення № 0306507739484 станом на даний час перебуває у поштовому відділенні зв'язку, яке обслуговує суд.
На підтвердження зазначеного надаємо копію опису вкладення у поштове відправлення № 0306507739484 з відміткою відділення поштового зв'язку про приймання 21.02.2025 даного поштового відправлення, копію накладної № 0306507739484 від 21.02.2025 про приймання поштового відправлення від Товариства до суду, копію фіскального чеку від 21.02.2025 № 4000771453, яким підтверджується надання послуг поштового зв'язку щодо відправлення поштового відправлення № 0306507739484, а також надаємо копію роздруківки з офіційного сайту оператора поштового зв’язку «Укрпошта» щодо відстеження трекінга поштового відправлення № 0306507739484.
Додатки:
- копія першої сторінки позовної заяви від 21.02.2025 № ТОВВИХ-25-2967;
- копія опису вкладення у поштове відправлення № 0306507739484;
- копія накладної № 0306507739484 від 21.02.2025;
- копія фіскального чеку від 21.02.2025 № 4000771453;
- копія роздруківки щодо відстеження трекінга поштового відправлення № 0306507739484
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-18-013140-a