-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пральний порошок
Завершена
683 102.25
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
0687a2c2042e4164868ac55c8243cfe4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 18:35 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 №5-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 24.02.2025 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-11-15-004458-a 15.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, від 15.11.2024р., № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «Карапуз», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця ТОВ «Карапуз» та намір укласти договір про закупівлю від 27.12.2024р. № 562; повідомлення про намір укласти договір; договір від 17.01.2025 №53-122-01-25-15587 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 27.02.2025 року.
Період усунення порушень:
14.03.2025 10:25 - 20.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2025 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
fc03ebe5d6254b47a2a08b6907b4bb63
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
25.02.2025 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Пральний порошок, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-15-004458-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
79d27515579b444e84c9012ac004831e
Назва:
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 25.02.2025
Дата опублікування:
27.02.2025 15:48
Опис:
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 25.02.2025 надаємо наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Очікувана вартість закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) визначена згідно з наказом ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 10.08.2021 № 01-760-н зі змінами (наказ ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про внесення змін до наказу від 10.08.2021 № 01-760-н» від 02.11.2023 № 01-1041-н) і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації.
Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) було надіслано запит про надання комерційної пропозиції № 22-16564/041 від 05.09.2024 на електронну адресу наступних учасників ринку: ТОВ «Гренландія» (виробник), ТОВ «Карапуз» (виробник), ТОВ «Юнілайф» (виробник), ТОВ НВП «Гран» (виробник), ТОВ «ТВГ «Український папір» (учасник ринку), ТОВ «Торговий дім РА» (учасник ринку), ФОП «Бабій» (учасник ринку). Були отримані комерційні пропозиції від виробників та учасників ринку: ТОВ «Торговий дім РА» № 95 від 10.09.2024, ТОВ «ТВГ «Український папір» № 91 від 27.09.2024, ТОВ «Хаус Пейпер» № 0310-01 від 03.10.2024. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій по найменшому значенню ціни серед отриманих комерційних пропозицій і цінових показників в попередніх укладених договорах АТ «НАЕК “Енергоатом”», визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною закупівлі серед наданих комерційних пропозицій.
Джерелом фінансування АТ «НАЕК “Енергоатом”» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) сформовані відповідно до технічної документації до предмета закупівлі, які розробляються підрозділами-замовниками. Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2024raes.html.
Додатки:
1. Про запит комерційної пропозиції на пральний порошок № 22-16564/041 від 05.09.2024 – на 2 арк.
2. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 08.10.2024 б/н від 10.10.2024 – на 1 арк.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Торговий дім РА» № 95 від 10.09.2024 – на 2 арк.
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ТВГ «Український папір» № 91 від 27.09.2024 – на 1 арк.
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Хаус Пейпер» № 0310-01 від 03.10.2024 – на 1 арк.
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі – на 1 арк.