• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

24П-241_72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги зі збору та обробки інформації необхідної для формування бази даних для створення постійно діючих геолого-технологічних моделей та формування електронної бази справ свердловин і геофізичних матеріалів по родовищах ГПУ «Шебелинкагазвидобування» ((Лот №1 – 72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги зі збору та обробки інформації необхідної для формування бази даних для створення постійно діючих геолого-технологічних моделей та формування електронної бази справ свердловин і геофізичних матеріалів по родовищах Красноградського відділення ГПУ «Шебелинкагазвидобування»); (Лот №2 - 72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги зі збору та обробки інформації необхідної для формування бази даних для створення постійно діючих геолого-технологічних моделей та формування електронної бази справ свердловин і геофізичних матеріалів по родовищах Шебелинського відділення ГПУ «Шебелинкагазвидобування»))

Завершена

15 047 031.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 40 750.00 UAH
Номер: 9ecf8fb25c034d07b47fd91a4e4d106e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2025 12:45 - 05.03.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-11-12-011575-a 12.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Геологічні системи», ТОВ «Геоюніт» (за лотом 1), ДП «Укрнаукагеоцентр» (за лотом 2) (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 18.11.2024 № 450); реєстр отриманих тендерних пропозицій (за лотом 1, 2); протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Геологічні системи» (далі - ТОВ «Геологічні системи»), товариства з обмеженою відповідальністю «Геоюніт» (далі - ТОВ «Геоюніт») (за лотом 1) та Дочірнього підприємства ПрАТ «НАК «Надра України» «Український геологічний науково-виробничий центр» (далі – ДП «Укрнаукагеоцентр») (за лотом 2); протоколи уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця відкритих торгів від 16.01.2025 №031 (за лотом 1) та від 24.12.2024 №037 (за лотом 2); вимога про усунення невідповідностей (за лотом 2); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.01.2025 та від 24.12.2024 (за лотами 1, 2), договір про надання послуг з обробки даних від 28.01.2025 № 1/2025-ГР/К на суму 3 798 000,00 грн з ПДВ (за лотом 1) та від 07.01.2025 № 3/2024-ГР/Ш на суму 10 797 000,00 грн з ПДВ (за лотом 2); рішення Комісії АМКУ від 23.12.2024 № 20416-р/пк-пз та від 13.01.2025№473-р/пк-пз (лот 1); пояснення та документи Замовника надані 20.02.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 28.02.2025 14:28 - 06.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2025 14:28

Запити/Пояснення