-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор)
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Номер:
de68c4aa787746babb7327a5629742cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
23.01.2025 09:22 - 14.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ№
22.01.2025 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.01.2025 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-08-014631-a від 08.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ФОП Васюк А.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Волинська обласна інфекційна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.11.2024 №147; (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.11.2024 №154; тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Васюк Анжеліки Василівни (далі – ФОП Васюк А.В.); протоколи уповноваженої особи Замовника від 25.11.2024 №162 та від 19.12.2024 №181; рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2024 №20074-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2024; договір від 25.12.2024 №52-2024 на суму 1 099 000,00 гривень; додаткова угода від 25.12.2024 №1 до договору від 25.12.2024 №52-2024; звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 27.01.2025; відповідь Замовника від 29.01.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.02.2025 17:37 - 18.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2025 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
32234a292337443b9639d392bf52904e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2025 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-014631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e6586f2731348ef8890ed8b9305b80f
Назва:
КП «Волинська обласна інфекційна лікарня» надає пояснення щодо запиту УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) від 27.01.2025р.
Дата опублікування:
29.01.2025 12:21
Опис:
КП «Волинська обласна інфекційна лікарня» надає пояснення щодо запиту УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) від 27.01.2025р.
У січні 2024 року на підставі сформованих потреб завідувачами структурних підрозділів закладу, сформовано орієнтовний список закупівель обладнання для КП «Волинська обласна інфекційна лікарня» у 2024 році. У створеному списку було передбачено закупівлю автоматичного імунохемілюмінісцентного аналізатора для потреб лабораторного центру.
21.10.2024р. на ім’я директора була отримана та зареєстрована «Доповідна записка» завідуючої клінічно – діагностичної лабораторії з зазначинеми характеристиками для аналізатора, на основі якої були визначені технічні та якісні характеристики предмета майбутньої закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначені, посилаючись на ринкові ціни на момент формування торгів зазначених на сайтах компаній, які є постачальниками медичного обладнання в Україні та беручи до уваги ціни аналогічних закупівель інших медичних закладів в системі Prozorro.
Також нами було отримано ряд комерційних пропозицій від компаній постачальників медичного обладнання, а саме:
- Комерційна пропозиція ТОВ «Медіпрайм» №031-07 від 31.07.2024р.;
- Комерційна пропозиція ТОВ «Діамеб Київ» від 08.08.2024р.;
- Комерційна пропозиція ТОВ «Вівадек» №369 від 09.09.2024р.;
- Комерційна пропозиція ТОВ «ХЛР» від 17.09.2024р.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на власному веб-сайті КП «Волинська обласна інфекційна лікарня», яка знаходиться в розділі «Публічні закупівлі» за посиланням :
- https://infect.volyn.ua/zagalna-informatsiya/publichni-zakupivli/ua-2024-11-08-014631-a/