-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення детального плану територій земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Білецької сільської ради (Код ДК 021:2015- 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування)
Завершена
995 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 975.00 UAH
Номер:
bfb3447f6e5c473aa0c81d653749682e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 11:11 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.01.2025 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.01.2025 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-11-07-011483-a від 07.11.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій: ФОП Шкарупа С. П., ТОВ «ГолдЗем», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Білецької сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.11.2024, тендерну документацію зі змінами від 12.11.2024, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Шкарупа Сергій Петрович (далі – ФОП Шкарупа С. П.), товариства з обмеженою відповідальністю «ГолдЗем» (далі – ТОВ «ГолдЗем»), вимоги про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2024, від 25.11.2024, від 20.12.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 16.12.2024 №19970-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2024, договір від 26.12.2024 за № 39/12-1, пояснення Замовника від 20.01.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Замовником в проекті договору (пункт 10.2. розділу 10) передбачено підставу зміни істотних умов договору «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
В той же час предметом закупівлі є послуги, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Постанови №1178.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
03.02.2025 11:06 - 18.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2025 11:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на опублікований висновок Державної аудиторської служби України від 03.02.2025 року за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі: «Розроблення детального плану територій земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Білецької сільської ради» (код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування). Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-011483-a). Білецька сільська рада надає наступну інформацію.
З метою недопущення подібних випадків в подальшому, Білецькою сільською радою наголошено уповноваженій особі на недопущені подібних порушень у подальшій роботі при складанні та затвердженні тендерної документації, проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо недопущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель та додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель.
При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження, зокрема щодо виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту:
05.02.2025 15:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
07.02.2025 12:44
Запити/Пояснення
Номер:
7b2f1e39b133439cac8e36929de24c93
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 13:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розроблення детального плану територій земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Білецької сільської ради (Код ДК 021:2015- 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-07-011483-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4f723fae24c2472a97105fcd1d612720
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.01.2025 15:40
Опис:
У зв’язку з потребою у зміні цільового призначення земельних ділянок, Білецькою сільською радою 07.11.2024 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) через електронний майданчик (Держзакупівлі.онлайн) в системі ´PRОZORRO´ за предметом код за ДК 021:2015–71410000-5: Послуги у сфері містобудування на суму 995 000,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-011483-a) (далі-Закупівля).
1. Білецька сільська рада здійснює закупівлю цього виду послуги, оскільки вона за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам і потребам замовника. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені у відповідності до Закону України «Про землеустрій», Постанови КМУ від 01.09.2021 № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», Рішення Білецької сільської ради № 4075 від 06.06.2024 р. «Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Білецької сільської ради» та Службової записки від ініціатора закупівлі.
Кількість надання послуги визначено відповідно до потреби замовника.
Строк надання послуги: 210 календарних днів з дня підписання договору.
Закупівля відбувається за рахунок коштів виділених із місцевого бюджету.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до наказу «Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме визначена відповідно до порівняння ринкових цін шляхом отримання трьох комерційних пропозицій у контрагентів.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 995 000, 00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, викладені у Додатку 2 до Тендерної документації Закупівлі та складені на основі законодавства.
2. Нормами Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме пунктом 4.1, передбачено наступне: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Дотримуючись рекомендацій Постанови, Білецькою сільською радою було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на власному веб-сайті від 11.11.2024 року.
Посилання: https://gromada.org.ua/gromada/bilecka/news/1731344410/
Додатки:
1. Скан-копія Рішення Білецької сільської ради № 4075 від 06.06.2024 р..
2. Скан-копії комерційних пропозицій контрагентів.
3. Скан-копія Службової записки ініціатора закупівлі.