-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62 (коригування); код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Завершена
5 471 258.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 356.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 356.29 UAH
Номер:
a5fa1f00c46d4392a92517cdb12e6f09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 17:57 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2025 № 38
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-11-05-002635-a 05.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.11.2024 № 178, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.11.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» (далі – Переможець) та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» від 28.11.2024 № 212, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» від 19.12.2024 №224, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2024 № 19876-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.12.2024, пояснення та документи надані Замовником 03.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 учасників, а саме: ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», з остаточною пропозицією 5 176 218,85 гривень, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», з остаточною пропозицією 5 349 999,00 гривень, ТОВ «ДОРОЖНІ МАШИНИ», з остаточною пропозицією 4 824 630,00 гривень, та ПП «АНАБУД», з остаточною пропозицією 5 439 256,99 гривень.
Моніторингом установлено, що, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2024 № 19876-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», та протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 19.12.2024 № 224 визначено його переможцем процедури закупівлі.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.02.2025 17:03 - 26.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2025 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
72cd440d78104475966f1d4c59933991
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
29.01.2025 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62 (коригування), замовником якої є КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-05-002635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного
розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК), з огляду на відображення Замовником у річному плані (UA-P-2024-11-05-003222-a) «джерело фінансування закупівлі – Інше (Благодійні внески, гранти та дарунки)».
4. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ». У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a120c10a49c34962b6cb086eff48cf20
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.02.2025 15:59
Опис:
Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Боярської міської ради на виконання запиту від 29.01.2025 17:52 про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62 (коригування)» код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-05-002635-a), в межах своєї компетенції повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62 (коригування)» код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель розроблена ФОП ЄФІМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 2268615350) та передбачає кошти в сумі 7793,614 тис. грн. станом на 16.10.2024 р., у тому числі: будівельні роботи – 5613.104 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 268.219 тис. грн., інші витрати – 1912.291 тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано 1852,719 тис. грн., у томі числі: будівельні роботи – 1463,916 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 0,0 тис. грн., інші витрати – 388,803 тис. грн. відповідно до експертного звіту від 18 жовтня 2024 №00151-6267-24/УЕГ/В. Кошторисна документація затверджена Рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради від 05 листопада 2024 р. №2/2. Після проведення відкритих торгів (за особливостями) загальна вартість робіт склала 5 176 218,85 грн з ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщене за посиланням:
(https://mistoboyarka.gov.ua/novyny_podii_oholoshennia/oholoshennia/obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia__rozmiru_ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli.html).
3. Джерела фінансування даної закупівлі (за КПКВК 0813250 Будівництво установ та закладів соціальної сфери), згідно річного плану до закупівлі (UA-P-2024-11-05-003222-a) в якому відображено два джерела фінансування, а саме:
Інше – 1 750 000 грн. Благодійні внески, гранти та дарунки, це залишок коштів, які були отримані, як фінансова допомога на безповоротній основі від Муніципалітету Ропазького краю згідно трьохстороннього договору №8.6/23/73 від 09.06.2023 р.;
Інше – 3 721 258 грн. розмір бюджетного призначення на 2025 рік планується фінансування частково з місцевого бюджету та за рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків.
Станом на 31.01.2025 року наявність коштів на рахунку за КПКВК 0813250 складає 1 797 060, 77 грн.
4. Договір з ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» не укладено, оскільки відповідно до абзацу 2 п. 2.2 наказу МФУ “Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України” від 02.03.2012 № 309 за умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр відповідно до абзацу першого цього пункту протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів), у зв’язку з недостатністю кошторисних призначень для реєстрації договору керуючись п. 49 Особливостей було продовжено строк для укладення договору про закупівлю відповідно до протоколу уповноваженої особи від 03.01.2025 №1.
Додатки до листа:
1. Експертний звіт
2. Рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 05 листопада 2024 р. №2/2
3. Договір про отримання безповоротної фінансової допомоги №8.6/23/73 від 09.06.2023 р.
4. Виписка з рахунка за 22.09.2023 р.
5. Кошторис на 2025 рік від 23.01.2025 р.
6. Виписка з рахунка за 31.01.2025 р.
7. Протокол уповноваженої особи №1 від 03.01.2025 р.