• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62 (коригування); код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Завершена

5 471 258.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 356.29 UAH
Номер: a5fa1f00c46d4392a92517cdb12e6f09
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2025 17:57 - 19.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2025 № 38 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-11-05-002635-a 05.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.11.2024 № 178, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.11.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» (далі – Переможець) та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» від 28.11.2024 № 212, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» від 19.12.2024 №224, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2024 № 19876-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.12.2024, пояснення та документи надані Замовником 03.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 учасників, а саме: ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», з остаточною пропозицією 5 176 218,85 гривень, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», з остаточною пропозицією 5 349 999,00 гривень, ТОВ «ДОРОЖНІ МАШИНИ», з остаточною пропозицією 4 824 630,00 гривень, та ПП «АНАБУД», з остаточною пропозицією 5 439 256,99 гривень. Моніторингом установлено, що, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2024 № 19876-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», та протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 19.12.2024 № 224 визначено його переможцем процедури закупівлі. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.02.2025 17:03 - 26.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2025 17:03

Запити/Пояснення