• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки звітів з оцінки впливу на довкілля та отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності по об’єкту «Берегоукріплення берегу вздовж вулиці Святої Єлизавети на річці Десна в межах с. Зазим’я Броварського району Київської області»

Завершена

696 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 483.95 UAH
Номер: 8860735eecb7416b81ed86c29e5332ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-05-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 05.02.2025 16:04 - 27.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ№ 05.02.2025 4-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.02.2025 № 4-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-31-007731-a від 31.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, tanamishuk84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Басейнове управління водних ресурсів середнього Дніпра (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра Шалівською Ганною Валентинівною від 31.10.2024 №24/24-П (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ "Науково-виробниче підприємство "УКРЕКОПРОЕКТ" та ТзОВ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" (код ЄДРПОУ 43432406); протокольне рішення від 06.12.2024 №32/24-П; Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.12.2024 №19110-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2024; договір про надання послуг від 17.12.2024 №А-28/12/24 на суму 439999,00 гривень (далі Договір); додаткова угода до Договору від 23.12.2024 №1; пояснення надані від 10.02.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06.02.2025. Моніторинг здійснювався в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень: 21.02.2025 12:32 - 27.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2025 12:32

Запити/Пояснення