-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з розробки звітів з оцінки впливу на довкілля та отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності по об’єкту «Берегоукріплення берегу вздовж вулиці Святої Єлизавети на річці Десна в межах с. Зазим’я Броварського району Київської області»
Завершена
696 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 483.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 483.95 UAH
Номер:
8860735eecb7416b81ed86c29e5332ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-05-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2025 00:00
Період моніторингу:
05.02.2025 16:04 - 27.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ№
05.02.2025 4-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 05.02.2025 № 4-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-31-007731-a від 31.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Басейнове управління водних ресурсів середнього Дніпра (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра Шалівською Ганною Валентинівною від 31.10.2024 №24/24-П (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ "Науково-виробниче підприємство "УКРЕКОПРОЕКТ" та ТзОВ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" (код ЄДРПОУ 43432406); протокольне рішення від 06.12.2024 №32/24-П; Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.12.2024 №19110-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2024; договір про надання послуг від 17.12.2024 №А-28/12/24 на суму 439999,00 гривень (далі Договір); додаткова угода до Договору від 23.12.2024 №1; пояснення надані від 10.02.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06.02.2025.
Моніторинг здійснювався в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
21.02.2025 12:32 - 27.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2025 12:32
Запити/Пояснення
Номер:
cdc06899c9e744c7aaf31825ddceb593
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2025 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Послуги з розробки звітів з оцінки впливу на довкілля та отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності по об’єкту «Берегоукріплення берегу вздовж вулиці Святої Єлизавети на річці Десна в межах с. Зазим’я Броварського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-31-007731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
33a863a18cbd461aabf8bf36a1137401
Назва:
Відповідь на запит від 06.02.2025 15:38
Дата опублікування:
10.02.2025 13:43
Опис:
У відповідь на запит від 06.02.2025 15:38 повідомляємо:
1. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі комерційної пропозиції ТОВ “ЕКОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ - 2021” від 23 жовтня 2024 (файл “Комерційна пропозиція ОВД” у додатках), вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) були розроблені співробітниками БУВР середнього Дніпра відповідної кваліфікації, з урахуванням вимог, зокрема, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», постанови Кабінету Міністрів України № 1026 від 13 грудня 2017 р. «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://buvrd.gov.ua/derzhzakupivli/