• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки звітів з оцінки впливу на довкілля та отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності по об’єкту «Берегоукріплення берегу вздовж вулиці Святої Єлизавети на річці Десна в межах с. Зазим’я Броварського району Київської області»

Завершена

696 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 483.95 UAH
Період оскарження: 31.10.2024 14:34 - 05.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника після оцінки тендерних пропозицій щодо усунення порушення при обрані переможця тендерної закупівлі UA-2024-10-31-007731-a

Номер: 89a385fadd644106a9165f1ea1d40820
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-31-007731-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника після оцінки тендерних пропозицій щодо усунення порушення при обрані переможця тендерної закупівлі UA-2024-10-31-007731-a
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.11.2024 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.12.2024 16:14
Дата виконання рішення Замовником: 06.12.2024 11:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Шановна Комісіє Антимонопольного комітету України! Повідомляємо, що 05.12.2024 Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ “ЕКОБІЗНЕС ҐРІН” (далі - Учасник). Учасник у встановлений законодавством строк, а саме 24 години, виправив встановлені Комісією Антимонопольного комітету України невідповідності, що зазначені у Рішенні № 19110-р/пк-пз від 02.12.2024, завантаживши до тендерної пропозиції: відгук до договору від 08.11.2023 № 4, що містить суму та роки виконання (файл “Відгук — субпідряду_2 (1)”); документ, завірений належним чином, яким надано право щодо підпису відгуку від 01.11.2024 № 254 до договору від 30.05.2022 № №2022- 305/ОВД заступником директора ТОВ "УКРНЕФТЕРАЗВЕДКА" (файл “Довіреність_повноваження_Захватаєва_В_В__bf2f1f93-3519-4110-87e0-3cc73ecaba54”).
Автор: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ", Дмитро Болбат +380981084076 ukrecoprojekt@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 529c1dd25bc44219b4435169618157ad
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Басейновим управлінням водних ресурсів середнього Дніпра Код ЄДРПОУ: 20577457
(далі Замовник) проводиться закупівля UA-2024-10-31-007731-a предметом якої є: Послуги з розробки звітів з оцінки впливу на довкілля та отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності по об’єкту «Берегоукріплення берегу вздовж вулиці Святої Єлизавети на річці Десна в межах с. Зазим’я Броварського району Київської області» згідно з ДК 021:2015: 90710000-7 - Екологічний менеджмент.

ТОВ «НВП «УКРЕКОПРОЕКТ» (далі Учасник) бере участь у цій закупівлі на рівні з іншими суб’єктами господарювання.
За результатами оцінки тендерних пропозицій Замовником, відповідно до Протокольного рішення №25/24-П від 15.11.2024 р (далі Протокол), було прийнято рішення про Визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" з ціною тендерної пропозиції 439 999,00 грн. з ПДВ переможцем процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-31-007731-a, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Ми вважаємо, що Замовник прийняв поспішне рішення, уважно не ознайомившись з тендерною пропозицією Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН". Уважно ознайомившись з тендерною пропозицією Учасника-переможця, ми прийшли до висновку, що тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" не відповідає умовам тендерної документації, а саме стосовно наступного:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" Замовником встановлено відповідність вимогам тендерної документації цієї процедури закупівлі.
1. Проте згідно умов тендерної документації на закупівлю UA-2024-10-31-007731-a саме п 1.3 Додатку 1. «Критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність згідно статті 16 Закону» до тендерної документації: В складі пропозиції учасником надаються позитивні відгуки замовників за вказаними в довідці аналогічними договорами, підписані керівником замовника, в яких обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання, дотримання термінів поставки та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У випадку, якщо відгук підписаний не керівником замовника, в складі пропозиції на закупівлю має міститися сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право щодо підпису.
У разі наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору(ів), де Замовником виступало БУВР Середнього Дніпра лист відгук не є обов’язковим.

1.1 Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" у складі тендерної пропозиції наданий відгук від ТОВ «Укрнефтегазразведка»(файл 1.2 Аналогічний договір, лист-відгук 1.pdf), який не містить суму виконання договору, рік (роки) виконання , дотримання термінів поставки, також відгук підписаний не керівником замовника, тому в складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" на закупівлю мала міститися сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право щодо підпису.
В складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" на закупівлю відсутня сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право щодо підпису.

1.2.Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" у складі тендерної пропозиції наданий відгук від ТОВ «Екоземля»(файл 1.2.1 Аналогічний договір, лист-відгук 2.pdf), який не містить:
- ціну договору;
- суму виконання договору;
- рік (роки) виконання;
- дотримання термінів поставки.
, також відгук підписаний не керівником замовника, тому в складі пропозиції

З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" не відповідає вимогам тендерної документації цієї процедури закупівлі(UA-2024-10-31-007731-a), а Протокольне рішення №25/24-П від 15.11.2024 р., в частині прийняття рішення про Визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" переможцем закупівлі UA-2024-10-31-007731-a, є таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню в цій частині.

Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб'єкта оскарження:
Згідно з ч.1 ст. 18 Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами:
- правом на недискримінацію учасника, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю (ст.32 Закону).
З огляду на рішенняя Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття "охоронюваний законом інтерес", що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Відповідно до ч.1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб'єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку.
Інтерес нашого підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлю та одержанні прибутку від надання послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті ч.1 ст. 18 Закону.
Дії Замовника порушують норму частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якою передбачена недискримінація учасників, а також порушують наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі
закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.

Пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.

Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.


Вимоги суб’єкта оскарження:
Враховуючи, що наші права, як потенційного переможця процедури закупівлі були порушені, та виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, Учасник ТОВ «НВП «УКРЕКОПРОЕКТ» звертається до Органу оскарження та просить:


1. Прийняти цю скаргу до розгляду.

2..Зобов'язати Замовника - Басейнове управління водних ресурсів середнього Дніпра Код ЄДРПОУ: 20577457, усунути порушення процедури закупівлі UA-2024-10-31-007731-a, а саме скасувати Протокольне рішення №25/24-П від 15.11.2024 р., в частині прийняття рішення про Визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН" переможцем закупівлі UA-2024-10-31-007731-a та скасувати повідомлення про намір підписати Договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір