• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти

Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає нормам, стандартам якісних показників і технічних вимог, установленим чинними нормативними актами й умовами Договору. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Призупинено

2 365 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 825.00 UAH
Номер: 6f28b78cd5de40fdaa85d989f33732e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-13-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 13.01.2025 16:37 - 04.02.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 2-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 січня 2025 року № 2-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-10-31-000084-a від 31.10.2024 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами розгляду питання виконання рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо відміни закупівлі Нафти і дистилятів, не допускати встановлені моніторингом порушення у подальшому, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Зеленбуд» Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-10-31-000068-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 31.10.2024 № 27; зміни до оголошення та тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 06.12.2024 № 29; рішення Комісії АМКУ від 21.11.2024 № 18701-р/пк-пз; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 16.01.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку № 1082, визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет даної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив, назви номенклатурних позицій предмета закупівлі: Бензин А-95, Дизельне паливо та до кожної з номенклатурних позицій предмета закупівлі зазначив код за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, із змінами, має ієрархічну структуру кодів, що складаються з дев’яти цифр, та для номенклатурних позицій товарів, які є предметом досліджуваної закупівлі, містить наступні коди, найбільш відповідні назвам номенклатурних позицій товарів, зокрема: «09132000-3 – Бензин», «09134200-9 – Дизельне паливо». Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначив кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 14 Порядку № 1082. На запит про надання пояснень Замовник зазначив, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783. Проте, пояснення не спростовує порушення Замовником вимог пункту 14 Порядку № 1082, оскільки даним пунктом передбачено зазначати найбільш відповідний код за Єдиним закупівельним словником в оголошенні, оприлюднення якого передбачено Законом. За результатами аналізу питання виконання рішень Органу оскарження встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ ТД «ІФС» від 11.11.2024 № UA-2024-10-31-000084-a.b1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. Рішенням від 21.11.2024 № 18701-р/пк-пз Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-31-000084-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Абзацом другим частини 22 статті 18 Закону визначено: якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178, у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Згідно розміщеної в електронній системі інформації, зокрема, протокол уповноваженої особи Замовника від 06.12.2024 № 29, відповідно до якого на виконання рішення Комісії АМКУ внесено зміни до тендерної документації, а також оприлюднена тендерна документація у новій редакції. Про виконання Замовником рішення Комісії АМКУ свідчить факт розблокуванням електронної системи закупівель, призначення нової дати проведення аукціону, про що Замовник зазначив у своєму поясненні. Водночас, в електронній системі відсутнє підтвердження Замовником виконання рішення Комісії АМКУ. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178 Замовник не розмістив підтвердження в електронній системі закупівель щодо виконання рішення Комісії АМКУ. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 16.01.2025 16:26 - 31.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.01.2025 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області у зв’язку порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 і абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178 та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відсутня технічна можливість, операторів майданчика, активізувати роботу електронної системи по закупівлі.
Дата публікації звіту: 20.01.2025 07:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник усунув порушення шляхом відміни торгів
Дата публікації: 20.01.2025 13:02

Запити/Пояснення