-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки фасовані)
Завершена
603 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 018.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 018.60 UAH
Номер:
3be94d17b7f642f89704e99232945412
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2024 00:00
Період моніторингу:
28.11.2024 16:55 - 20.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.11.2024 № 263
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.11.2024 № 263.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-10-30-011991-a, 30.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 09 грудня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-30-012769-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.11.2024 №ВТ24/11/13/01 та від 13.11.2024 №ВТ24/11/13/02; опубліковане повідомлення про необхідність обгрунтування аномально низької ціни пропозиції ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» та опубліковані вказаним учасником документи та інформацію щодо обгрунтування аномально низької пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ»; тендерну пропозицію ПП «Сузір'я»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Сузір'я» як переможцем тендеру документи; договір від 19.11.2024 №T-10/24; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
09.12.2024 15:59 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
0ae190eb32194c009a392a47c5c53fda
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.11.2024 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-30-011991-a, яка проведена
Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
55f6cea64b20466da815bb1686ead32c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.12.2024 15:54
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі Рішення № 450 від 29.10.2024 р. Виконавчого комітету Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області, яким було затверджено Програму святкування Дня святого Миколая у Давидівській сільській раді (додаємо в складі пояснення) та внаслідок моніторингу ринку.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі також враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час проведення ринкових консультацій замовники можуть направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. За потреби замовники можуть організовувати зустрічі з зацікавленими постачальниками/підрядниками для консультацій та обговорення. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволить визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість Відтак, зважаючи на предмет закупівлі, замовником застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг - порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку. Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: за даним методом Замовник повинен направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовником було здійснено таке направлення не менше 3 запитів цінових пропозицій. Відтак, на розіслані запити замовником отримано 3 цінових пропозиції (надаємо в складі пояснення). А тому, розрахунок очікуваної вартості відбувався зважаючи на отримані дані в результаті моніторингу ринку. Відповідні документи надаємо разом з поясненням.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1730741314/
З повагою!
Номер:
9fca48170b3f44048d2002f85955b82a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2024 18:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-30-011991-a, яка проведена
Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Також у статті 180 Господарського кодексу України зазначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
В ході моніторингу встановлено, що за результатами проведення закупівлі Замовником з ПП «Сузір'я» укладено договір від 19.11.2024 №T-10/24 (далі – Договір №T-10/24), згідно пункту 5.2 якого строк поставки товару - до 20.11.2024.
Відповідно до пунктів 7.2. та 7.4 Договору №T-10/24 визначено штрафні санкції за порушення зобов'язань щодо поставки товару.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи поставлено товар згідно умов пункту 5.2 Договору №T-10/24?
2. Чи укладались додаткові угоди до Договору №T-10/24?
3. Надати інформацію щодо фактичних обсягів поставки товару за
Договором №T-10/24 станом на 05.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
4. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику, передбачені договором?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2777167443984cce848a52320bc517be
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.12.2024 16:14
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
За результатами проведення закупівлі Замовником з ПП «Сузір'я» укладено договір від 19.11.2024 №T-10/24 (далі – Договір №T-10/24), згідно пункту 5.2 якого строк поставки товару - до 20.11.2024.
Постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 08.10.2018 № 927/490/18:
http://reyestr.court.gov.ua/Review/77012030
Прийменник "до" з календарною датою в українській мові вживають на позначення кінцевої календарної дати чинності включно або виконання чого-небудь (постанови Верховного Суду від 25.04.2018 у справі № 803/350/17 та у справі № 815/4720/16, від 13.06.2018 у справі № 815/1298/17, від 14.08.2018 у справі № 803/1387/17, від 28.08.2018 у справі № 814/4170/15).
Відтак, повідомляємо про те, що :
- товар згідно умов пункту 5.2 Договору №T-10/24 поставлено вчасно. На підтвердження надаємо видаткову накладну, товаро-транспортну накладну №5220 від 20 листопада 2024 р., та №5220 від 20 листопада 2024 р. та платіжну інструкцію №1131 від 22 листопада 2024 року. Надаємо в складі пояснення
- додаткові угоди до Договору №T-10/24 станом на 06.12.2024 р не укладались.
- фактичні обсяги поставки товару за Договором №T-10/24 станом на 05.12.2024 згідно видаткової накладної №5220 від 20 листопада 2024 року становлять 3600 штук, що відповідає обсягу зазначеному в специфікації до Договору №T-10/24
- Замовником штрафні санкції постачальнику, передбачені договором не нараховувались, оскільки постачальником вчасно і належно виконано всі умови договору.
З повагою!