-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
32 239 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 197.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 197.77 UAH
Номер:
6f33419a25274fca8075e30b5a067c4b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 16:13 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-10-29-012072-a 29.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та додатків до договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення установлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.10.2024 № 06, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.11.2024, тендерні пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС», ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» та ТОВ «ВКФ Промкомплект», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2024 № 18, від 28.11.2024 № 22, від 06.12.2024 № 25, від 13.12.2024 № 28 та б/д № 31, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.01.2025 № 54-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.12.2024, протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю від 08.01.2025 № 36, договір підряду від 28.01.2025 № 02/012025, пояснення та документи надані Замовником 27.01.2025, 31.01.2025 та 03.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 учасників, а саме: ПП «СПЕЦСЕРВІС», з остаточною пропозицією 29 453 130,39 гривень, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», з остаточною пропозицією 30 135 225,05 гривень та ТОВ «ВКФ Промкомплект», з остаточною пропозицією 31 580 250,55 гривень.
У ході моніторингу установлено, що протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2024 № 18 та від 06.12.2024 № 25 відхилено тендерні пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС» та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178.
Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ПП «СПЕЦСЕРВІС» та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» порушень не установлено.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Так, протоколом щодо прийняття уповноваженою особою рішення б/д № 31, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію учасника - ТОВ «ВКФ Промкомплект», з остаточною пропозицією 31 580 250,55 гривень, та 18.12.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі, предметом закупівлі є капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 28.01.2025 оприлюднено Договір підряду від 28.01.2025 № 02/012025 та додатки до нього («Договірна ціна», «Календарний план» та «План фанансування») у форматі PDF, при цьому договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.02.2025 17:36 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2025 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до інформації про результати моніторингу закупівлі на капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17, ID: UA-2024-10-29-012072-a та з метою забезпечення дотримання вимог законодавства щодо прозорості закупівель договір №02/012025 від 28.01.2025 р. та додатки до нього завантажені в особистому кабінеті на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» в машинозчитувальному форматі, а саме docx («Підписаний контракт» файл «Договір Крокус 28.01.2025.docx»).
Дата публікації звіту:
13.02.2025 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
6b08cb53e2a84f99af517287ea6e05ea
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
21.01.2025 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17, замовником якої є Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-29-012072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922- VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі.
4. Надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо недотримання Замовником строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
5. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ВКФ Промкомплект». У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7732a2af4b7943eea3162ff8e9856ff4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.01.2025 17:25
Опис:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 21.01.2025 стосовно пояснень/ інформації/ документів. Закупівля на капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17, замовником якої є Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-29-012072-a здійснювалась відповідно до Наказу КОДА (КОВА) від 09.10.2024 №567 «Про надання міжбюджетного трансферту», рішення Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1234-32-VIII «Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради від 22 грудня 2023 року № 1025-24-VІII «Про бюджет Славутицької міської територіальної громади на 2024 рік», завдання №20 Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1233-32-VIII «Про внесення змін до Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік». Проєктно-кошторисна документація на «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17» була затверджена на підставі позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 240809-06/А від 04 вересня 2024 рік (проєктно-кошторисна документація та експертний звіт додається). При визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі із зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва були утримані кошти: на утримання служби замовника; на здійснення технічного нагляду; вартості проектних робіт; вартості експертизи проектної документації; на здійснення авторського нагляду; кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва; кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І). Враховуючи вищенаведене вартість закупівлі на «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17» складає 32 239 554. 00 грн. сума з ПДВ.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувана вартість та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2024-10-29-012072-a було розміщене на сайті Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за посиланням https://e-slavutych.gov.ua/news/1730468281/.
Фінансування по закупівлі здійснюється відповідно до Наказу КОДА (КОВА) від 09.10.2024 №567 «Про надання міжбюджетного трансферту», рішення Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1234-32-VIII «Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради від 22 грудня 2023 року № 1025-24-VІII «Про бюджет Славутицької міської територіальної громади на 2024 рік», завдання №20 Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1233-32-VIII «Про внесення змін до Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік».
Штатним розкладом та посадовою інструкцією передбачена одна посадова особа органу місцевого самоврядування, що здійснює публічні закупівлі та отримала сертифікат рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу враховуючи це під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» протоколом уповноваженої особи від 12.12.2024 №27 було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій, оскільки в кінці 2024 року уповноваженою особою були розпочаті відкриті торги з особливостями в закладах освіти по об’єктах: Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицького ЗЗСО №3, що зареєстроване в органах ДСНС за №255037 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, проспект Незалежності, 1 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). UA-2024-11-08-002650-a;, Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). UA-2024-10-29-013803-a; Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2024-10-29-012072-a; Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицького ЗЗСО №1, що зареєстроване в органах ДСНС за №255035 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, проспект Незалежності, 19 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2024-11-08-012476-a;.
Станом на 27.01.2025 року між Управлінням інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та ТОВ "ВКФ Промкомплект" не укладено договір підряду. Протокол уповноваженої особи від 08.01.2025 року №36 про продовження не можливо опублікувати в електронній системі закупівель так, як немає функціоналу, щоб прикріпити такий документ. Додатково повідомляю, що при укладанні договору підряду протокол буде розміщений в електронній системі закупівель.
Номер:
af595af44b984501a26efd0175883184
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.01.2025 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
У відповідь на запит органу державного фінансвого контролю, щодо причин недотримання Замовником строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект», Замовником надано наступні пояснення: «…під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» протоколом уповноваженої особи від 12.12.2024 №27 було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій…».
Враховуючи надану Замовником інформацію, прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4013fb93ee7b4d5aa26c5ab2fe20f906
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 30.01.2025 щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Дата опублікування:
31.01.2025 12:59
Опис:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 30.01.2025 щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) визначено строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
12.12.2024 року №27 Уповноваженою особою було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій (протокол додається).
13.12.2024 року о 09:49 в особистому кабінеті ID:124685 на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» було опубліковано текст вищезазначеного рішення, оскільки функціонально не було можливості його завантажити в електронну систему.
При розгляді документів, що розміщувались в особистому кабінеті по вищезазначеній закупівлі, а саме в розділі «Протокол розкриття» Учасник №3 ТОВ "ВКФ Промкомплект " у віконці «Повідомлення» розміщена наступна інформація, що додається у вигляді скріншотів з кабінету замовника.
Також при перегляді документів, що розміщенні на Prozorro по закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» UA-2024-10-29-012072-a відсутній та не відображено текст повідомлення про продовження терміну розгляду пропозиції.
Номер:
389f0c6baf86449d95774a113e28869c
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
31.01.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
У відповідь на запит органу державного фінансвого контролю, щодо пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект», Замовником надано наступні пояснення: «…12.12.2024 року №27 Уповноваженою особою було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій (протокол додається).
13.12.2024 року о 09:49 в особистому кабінеті ID:124685 на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» було опубліковано текст вищезазначеного рішення, оскільки функціонально не було можливості його завантажити в електронну систему…».
Разом з тим, аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 13.12.2024, двічі (о 16:46год та о 21:25год) в електронній системі закупівель розміщено протокол уповноваженої особи від 13.12.2024 № 28 про визначення переможця процедури закупівлі - ТОВ «ВКФ Промкомплект». Крім того, 18.12.2024 уповноваженою особою оприлюднено ще один протокол б/д № 31 щодо визначення переможця процедури закупівлі - ТОВ «ВКФ Промкомплект» та повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Враховуючи надану викладене, прошу надати пояснення щодо невідповідності наданих Замовником пояснень на запити органу державного фінансового контролю до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3efb4d439b844e8aa1a7a3bf02755fb0
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 31.01.2025 щодо невідповідності наданих Замовником пояснень на запити органу державного фінансового контролю до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Дата опублікування:
03.02.2025 11:18
Опис:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 31.01.2025 щодо невідповідності наданих Замовником пояснень на запити органу державного фінансового контролю до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
На майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» при необхідності продовження терміну розгляду пропозиції Учасника доступна кнопка «Подовжити термін розгляду пропозицій» при натисканні якої відкривається вікно де вноситься «Обґрунтування продовження строку розгляду» в даній кнопці відсутній функціонал щодо завантаження файлів. Уповноваженою особою було скопійовано текст з протоколу від 12.12.2024 року №27 та перенесено до відповідного вікна.
Також додаю скріншоти, як відбувається публікація на продовження терміну розгляду пропозиції та посилання на інструкцію https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-1/yak-podovzhyty-strok-rozglyadu-tendernoyi-propozycziyi/.