• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

32 239 554.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 197.77 UAH
Номер: 6f33419a25274fca8075e30b5a067c4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.01.2025 16:13 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.01.2025 № 10 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-10-29-012072-a 29.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та додатків до договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення установлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.10.2024 № 06, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.11.2024, тендерні пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС», ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» та ТОВ «ВКФ Промкомплект», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2024 № 18, від 28.11.2024 № 22, від 06.12.2024 № 25, від 13.12.2024 № 28 та б/д № 31, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.01.2025 № 54-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.12.2024, протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю від 08.01.2025 № 36, договір підряду від 28.01.2025 № 02/012025, пояснення та документи надані Замовником 27.01.2025, 31.01.2025 та 03.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 учасників, а саме: ПП «СПЕЦСЕРВІС», з остаточною пропозицією 29 453 130,39 гривень, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», з остаточною пропозицією 30 135 225,05 гривень та ТОВ «ВКФ Промкомплект», з остаточною пропозицією 31 580 250,55 гривень. У ході моніторингу установлено, що протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2024 № 18 та від 06.12.2024 № 25 відхилено тендерні пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС» та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ПП «СПЕЦСЕРВІС» та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» порушень не установлено. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Так, протоколом щодо прийняття уповноваженою особою рішення б/д № 31, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію учасника - ТОВ «ВКФ Промкомплект», з остаточною пропозицією 31 580 250,55 гривень, та 18.12.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі, предметом закупівлі є капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 28.01.2025 оприлюднено Договір підряду від 28.01.2025 № 02/012025 та додатки до нього («Договірна ціна», «Календарний план» та «План фанансування») у форматі PDF, при цьому договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 06.02.2025 17:36 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2025 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до інформації про результати моніторингу закупівлі на капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17, ID: UA-2024-10-29-012072-a та з метою забезпечення дотримання вимог законодавства щодо прозорості закупівель договір №02/012025 від 28.01.2025 р. та додатки до нього завантажені в особистому кабінеті на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» в машинозчитувальному форматі, а саме docx («Підписаний контракт» файл «Договір Крокус 28.01.2025.docx»).
Дата публікації звіту: 13.02.2025 11:56

Запити/Пояснення