-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
32 239 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 197.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 197.77 UAH
Період оскарження:
29.10.2024 15:45 - 10.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
d6d72eace4534ed18d537992bf9030bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-29-012072-a.a2
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Пояснювальна записка.pdf 23.12.2024 17:20
- Локальні кошториси.pdf 23.12.2024 17:20
- Скарга ТОВ ТЕТ КЕПІТАЛ.docx 23.12.2024 17:20
- Протокол 31 визначення.docx 23.12.2024 17:20
- Скарга ТОВ ТЕТ КЕПІТАЛ.docx.p7s 23.12.2024 17:20
- 16.Кошторисні документи КрОКус (1).rar 23.12.2024 17:20
- sign.p7s 23.12.2024 17:21
- Рішення від 25.12.2024 №20551.pdf 25.12.2024 14:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2025 №54.pdf 02.01.2025 17:27
- Рішення від 02.01.2024 №54.pdf 03.01.2025 12:08
- Пояснення на Скаргу 27.12.2024 15:54
- Лист Мінекономіки 27.12.2024 15:54
- Лист-огляд 27.12.2024 15:54
- Пояснення на скаргу ворд 27.12.2024 15:55
- Локальний кошторис 27.12.2024 15:55
- Медичний висновок 27.12.2024 15:55
- Медичний висновок 27.12.2024 15:55
- Заява про перенесення розгляду 27.12.2024 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2024 20:13
Дата розгляду скарги:
02.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.12.2024 14:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.01.2025 12:09
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8847900fb2034be7a970ff0026c093b1
Заголовок пункту скарги:
Заперечення згідно кошторисних документів наданих Переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 2 до тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Ціна тендерної пропозиції (Договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (зі змінами), відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Договірну ціну; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі-Настанова).
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
Пунктом 5.2. Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Настановою також передбачено визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Так, ТОВ «ВКФ Промкомплект» врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 173,83 людино-годин на місяць, про що свідчить надана Пояснювальна записка.
При цьому, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні з 10.11.2024 року складає 174,67 людино-годин на місяць (Указ Президента України від 28 жовтня 2024 року № 740/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»).
Зазначене є порушенням ТОВ «ВКФ Промкомплект» вимог пункту 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), яким чітко передбачено, що при визначенні прямих витрат під час складання ціни пропозиції учасника процедури вартість людино-години визначається з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення.
Окрім того, врахування ТОВ «ВКФ Промкомплект» під час визначення ціни пропозиції середньомісячної норми тривалості робочого часу в розмірі 173,83 людино-годин на місяць замість 174,67 людино-годин на місяць є порушенням вимог тендерної документації (Додаток 5).
Варто зазначити, що ТОВ «ВКФ Промкомплект» надано договірну ціну та розрахункові документи до неї до закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17».
При цьому, пунктом 4.1 Тендерної документації назва предмета закупівлі звучить «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Окрім того, відповідно до річного плану закупівель Замовника (скориставшись вкладкою «Перейти до обгрунтування та плану закупівель») конкретна назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Більш того, Додатком 2 до тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Таким чином, надання ТОВ «ВКФ Промкомплект» договірної ціни з невірною назвою предмета закупівлі є порушенням останнім вимог Додатку 2 до тендерної документації, яким чітко передбачено, що договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
При визначенні ціни тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» для виконання комплексу робіт із улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм обсягом 0,7 м3, вартість яких визначена за кошторисною нормою КБ6-1-22 (К=1,15), (поз. 9 ЛК 02-01-01) враховано перемички з/б марки 1ПБ13-1-п серія 1.038.1-1 вип.1 в кількості 1 шт (поз. 13 ЛК 02-01-01) та перемички з/б марки 1ПБ16-1-п серія 1.038.1-1 вип.1 в кількості 3 шт (поз. 14 ЛК 02-01-01).
Врахування зазначених перемичок для виконання комплексу робіт із улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм обсягом 0,7 м3 є порушенням ТОВ «ВКФ Промкомплект» вимог пункту 5.1 Настанови (ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах), позаяк ресурсною частиною кошторисної норми КБ6-1-22 будь-яких перемичок не передбачено, та вимог Додатку 2 до тендерної документації (ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281»).
Позиціями 44, 98 та 165 Додатку 2 до тендерної пропозиції (локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) передбачено «додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ» (будь-яких приміток щодо очікуваної товщини стяжки в технічних, якісних та кількісних характеристиках на закупівлю робіт Замовником не передбачено).
При цьому, ТОВ «ВКФ Промкомплект» в своїй пропозиції зазначив «Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ» з коефіцієнтом 11 (позиції 78, 173 та 296 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи), тобто додано 11 мм стяжки, що суперечить вимогам додатку 2 до тендерної документації.
Аналогічно, позиціями 46, 100 та 167 Додатку 2 до тендерної пропозиції (локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) передбачено «Фарбування поґрунтованих бетонних поверхонь підлог епоксидною фарбою» без зазначення кількості шарів покриття.
При цьому, ТОВ «ВКФ Промкомплект» в своїй пропозиції зазначив «Фарбування поґрунтованих бетонних поверхонь підлог епоксидною фарбою» з коефіцієнтом 2 (позиції 82, 177 та 300 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи), тобто додано ще один шар фарбування, що не передбачено вимогами додатку 2 до тендерної документації.
Позицією 171 Додатку 2 до тендерної пропозиції (локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) передбачено улаштування підстильного шару щебеневого обсягом 2,8 м3.
В своїй пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» враховано щебеневі суміші в розрізі фракцій в повному обсязі відповідно до нормативних витрат кошторисної норми КР7-16-3 (позиція 306 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) та додатково враховано «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше» в кількості 3,556 м3 (позиція 307 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи).
Додатком 2 до тендерної пропозиції відсутні вимоги щодо подвійних норм використання щебеневої суміші.
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Надана у складі кошторисна документація не відповідає вимогам до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначеним в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню, пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Ціна тендерної пропозиції (Договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (зі змінами), відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Договірну ціну; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі-Настанова).
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
Пунктом 5.2. Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Настановою також передбачено визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Так, ТОВ «ВКФ Промкомплект» врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 173,83 людино-годин на місяць, про що свідчить надана Пояснювальна записка.
При цьому, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні з 10.11.2024 року складає 174,67 людино-годин на місяць (Указ Президента України від 28 жовтня 2024 року № 740/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»).
Зазначене є порушенням ТОВ «ВКФ Промкомплект» вимог пункту 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), яким чітко передбачено, що при визначенні прямих витрат під час складання ціни пропозиції учасника процедури вартість людино-години визначається з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення.
Окрім того, врахування ТОВ «ВКФ Промкомплект» під час визначення ціни пропозиції середньомісячної норми тривалості робочого часу в розмірі 173,83 людино-годин на місяць замість 174,67 людино-годин на місяць є порушенням вимог тендерної документації (Додаток 5).
Варто зазначити, що ТОВ «ВКФ Промкомплект» надано договірну ціну та розрахункові документи до неї до закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17».
При цьому, пунктом 4.1 Тендерної документації назва предмета закупівлі звучить «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Окрім того, відповідно до річного плану закупівель Замовника (скориставшись вкладкою «Перейти до обгрунтування та плану закупівель») конкретна назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Більш того, Додатком 2 до тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Таким чином, надання ТОВ «ВКФ Промкомплект» договірної ціни з невірною назвою предмета закупівлі є порушенням останнім вимог Додатку 2 до тендерної документації, яким чітко передбачено, що договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
При визначенні ціни тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» для виконання комплексу робіт із улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм обсягом 0,7 м3, вартість яких визначена за кошторисною нормою КБ6-1-22 (К=1,15), (поз. 9 ЛК 02-01-01) враховано перемички з/б марки 1ПБ13-1-п серія 1.038.1-1 вип.1 в кількості 1 шт (поз. 13 ЛК 02-01-01) та перемички з/б марки 1ПБ16-1-п серія 1.038.1-1 вип.1 в кількості 3 шт (поз. 14 ЛК 02-01-01).
Врахування зазначених перемичок для виконання комплексу робіт із улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм обсягом 0,7 м3 є порушенням ТОВ «ВКФ Промкомплект» вимог пункту 5.1 Настанови (ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах), позаяк ресурсною частиною кошторисної норми КБ6-1-22 будь-яких перемичок не передбачено, та вимог Додатку 2 до тендерної документації (ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281»).
Позиціями 44, 98 та 165 Додатку 2 до тендерної пропозиції (локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) передбачено «додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ» (будь-яких приміток щодо очікуваної товщини стяжки в технічних, якісних та кількісних характеристиках на закупівлю робіт Замовником не передбачено).
При цьому, ТОВ «ВКФ Промкомплект» в своїй пропозиції зазначив «Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ» з коефіцієнтом 11 (позиції 78, 173 та 296 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи), тобто додано 11 мм стяжки, що суперечить вимогам додатку 2 до тендерної документації.
Аналогічно, позиціями 46, 100 та 167 Додатку 2 до тендерної пропозиції (локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) передбачено «Фарбування поґрунтованих бетонних поверхонь підлог епоксидною фарбою» без зазначення кількості шарів покриття.
При цьому, ТОВ «ВКФ Промкомплект» в своїй пропозиції зазначив «Фарбування поґрунтованих бетонних поверхонь підлог епоксидною фарбою» з коефіцієнтом 2 (позиції 82, 177 та 300 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи), тобто додано ще один шар фарбування, що не передбачено вимогами додатку 2 до тендерної документації.
Позицією 171 Додатку 2 до тендерної пропозиції (локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) передбачено улаштування підстильного шару щебеневого обсягом 2,8 м3.
В своїй пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» враховано щебеневі суміші в розрізі фракцій в повному обсязі відповідно до нормативних витрат кошторисної норми КР7-16-3 (позиція 306 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи) та додатково враховано «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше» в кількості 3,556 м3 (позиція 307 локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи).
Додатком 2 до тендерної пропозиції відсутні вимоги щодо подвійних норм використання щебеневої суміші.
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Надана у складі кошторисна документація не відповідає вимогам до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначеним в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню, пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
пояснювальна записка
-
Повʼязаний документ:
Пояснювальна записка.pdf
-
-
Назва доказу:
локальні кошториси
-
Повʼязаний документ:
Локальні кошториси.pdf
-
-
Назва доказу:
кошторисна документація
-
Повʼязаний документ:
16.Кошторисні документи КрОКус (1).rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВКФ Промкомплект» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-29-012072-a . Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне визнання переможця
Номер:
06f1093753064117980a147a4f25ffb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-29-012072-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визнання переможця
Скарга:
Управлінням інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-29-012072-a.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.".
ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-10-29-012072-a.pdf 03.12.2024 14:29
- Скарга_UA-2024-10-29-012072-a.docx 03.12.2024 14:29
- sign.p7s 03.12.2024 14:31
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.12.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bc7e911403094b4c86ebab99aad267a6
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визнання переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції (Договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (зі змінами), відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не враховувати при визначенні цінової пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна).
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Договірну ціну; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
Додаток 2 до тендерної документації містить Технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю робіт, в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також:
- найменування робіт та витрат (Локальні кошториси) – 824 позиції.
Згідно Локального кошторису 02-01-014 на придбання технологічного обладнання, наявна, зокрема, наступна позиція:
27 Ліжко двоярусне трансформер 2000х800х1600 мм (ДхШхВ); КОМПРЕД; (
маса=0) шт 10
У складі пропозиції Учасника надано Локальні кошториси, зокрема, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-014 на придбання технологічного обладнання Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії "КрОКус" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення
умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (файл «107_ДЦ_ЛК1_02-01-014», що знаходиться в архіві «20 кошторис»), які не відповідають умовам тендерної документації.
У наданому файлі «107_ДЦ_ЛК1_02-01-014» ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." зазначено зокрема наступна інформація:
27 Ліжко двоярусне трансформер
2000х800х1600 мм (ДхШхВ); КОМПРЕД; (
маса=0,039) комплект 10
Разом з тим, зазначена одиниця виміру та маса, не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, Технічному завдані.
Зважаючи на це, тендерна пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі і повинна була бути відхилена згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції (Договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (зі змінами), відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не враховувати при визначенні цінової пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна).
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Договірну ціну; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
Відповідно до пункту 3.24 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова), об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови, на об’єкт шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю».
В об’єктному кошторисі по рядках та у підсумку наводяться показники одиничної вартості (1 м3 об’єму, 1 м2 площі будівель та споруд, 1 км довжини лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури тощо).
Додаток 5 Настанови містить форму об’єктного кошторису, в якій, зокрема, зазначається показники одичної вартості (в таблиці, колонка 9), а також поле для заповнення «вимірник одиничної вартості» (над таблицею справа):
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 (файл «107_ДЦ_ОК_02-01», що знаходиться в архіві «20 кошторис»).
Разом з тим, в наданому об’єктному кошторису, всупереч пункту 3.24 Настанови, відсутня інформація про показники одичної вартості, а також не зазначено вимірник одиничної вартості.
Враховуючи наведене, договірна ціна, в тому числі об’єктний кошторис не відповідають вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не враховувати при визначенні цінової пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна).
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Договірну ціну; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
Додаток 2 до тендерної документації містить Технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю робіт, в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також:
- найменування робіт та витрат (Локальні кошториси) – 824 позиції.
Згідно Локального кошторису 02-01-014 на придбання технологічного обладнання, наявна, зокрема, наступна позиція:
27 Ліжко двоярусне трансформер 2000х800х1600 мм (ДхШхВ); КОМПРЕД; (
маса=0) шт 10
У складі пропозиції Учасника надано Локальні кошториси, зокрема, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-014 на придбання технологічного обладнання Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії "КрОКус" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення
умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (файл «107_ДЦ_ЛК1_02-01-014», що знаходиться в архіві «20 кошторис»), які не відповідають умовам тендерної документації.
У наданому файлі «107_ДЦ_ЛК1_02-01-014» ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." зазначено зокрема наступна інформація:
27 Ліжко двоярусне трансформер
2000х800х1600 мм (ДхШхВ); КОМПРЕД; (
маса=0,039) комплект 10
Разом з тим, зазначена одиниця виміру та маса, не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, Технічному завдані.
Зважаючи на це, тендерна пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі і повинна була бути відхилена згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції (Договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (зі змінами), відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не враховувати при визначенні цінової пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна).
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Договірну ціну; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
Відповідно до пункту 3.24 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова), об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови, на об’єкт шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю».
В об’єктному кошторисі по рядках та у підсумку наводяться показники одиничної вартості (1 м3 об’єму, 1 м2 площі будівель та споруд, 1 км довжини лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури тощо).
Додаток 5 Настанови містить форму об’єктного кошторису, в якій, зокрема, зазначається показники одичної вартості (в таблиці, колонка 9), а також поле для заповнення «вимірник одиничної вартості» (над таблицею справа):
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 (файл «107_ДЦ_ОК_02-01», що знаходиться в архіві «20 кошторис»).
Разом з тим, в наданому об’єктному кошторису, всупереч пункту 3.24 Настанови, відсутня інформація про показники одичної вартості, а також не зазначено вимірник одиничної вартості.
Враховуючи наведене, договірна ціна, в тому числі об’єктний кошторис не відповідають вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-29-012072-a. 3) Зобов’язати Замовника – Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області – скасувати Протокольне рішення №22 від 28 листопада 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." та оприлюднення наміру про укладення договору.