• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Мило

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації

Завершена

798 923.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер: 01e727ed6cca4da9bba2140f81085623
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 26.03.2025 16:40 - 17.04.2025 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.03.2025 № 26-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26.03.2025 № 26-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2024-10-29-003110-a 29.10.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 51) 237-62-61, v.o.aloshyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповідей на звернення щодо усунення порушення, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ», ТОВ «МІГ.», ТОВ «ЮПІТЕР ПРОТЕКШН», ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» та ТОВ «САНА-ХІМ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на звернення щодо усунення порушення; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 14.10.2024 (протокол № 1090-П); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції комунального підприємства «Миколаївська обласна варта», товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІГ» (далі- ТОВ «МІГ.»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮПІТЕР ПРОТЕКШН» (далі – ТОВ «ЮПІТЕР ПРОТЕКШН»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі- ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР») та товариства з обмеженою відповідальністю «САНА-ХІМ» (далі – ТОВ «САНА-ХІМ»); скарги до Комісії АМКУ, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2024-10-29-003110-a.b2 та № UA-2024-10-29-003110-a.b4; рішення Комісії АМКУ від 08.01.2025 № 348-р/пк-пз; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; вимоги про усунення порушень та відповіді на них; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 13.11.2024 № 1173-П, від 29.11.2024 № 1219-П, від 05.12.2024 № 1241-П, від 11.12.2024 № 1270-П, від 17.12.2024 № 1285-П, від 19.12.2024 № 1290-П, від 25.12.2024 № 1304-П, від 16.01.2025 № 51-П, від 22.01.2025 № 55-П та від 27.01.2025 № 62-П; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 06.02.2025 № 45-НХ-25; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 04.04.2025 14:00 - 10.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2025 14:00

Запити/Пояснення