• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Житловий модуль

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: f767ddc1273540ef925eb53c8d3f6797
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-20-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.11.2024 13:02 - 12.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2024 Одеса № 232 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.11.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024 № 232 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 3 UA-2024-10-23-004306-a 23.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, надання роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 06 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, розгляду пропозицій, надання роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини Т0610 (далі – Замовник), оголошення про проведення спрощеної закупівлі Житловий модуль (ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини), затверджене рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.10.2024, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.10.2024 об 11:10 годині, оголошення зі змінами про проведення спрощеної закупівлі Житловий модуль (ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини) (далі – Оголошення), затверджене рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.10.2024, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.10.2024 об 12:22 годині, пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Паскаль» (далі – ТОВ ««Компанія «Паскаль») та товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОЛЬ», протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 №№ 211, 212, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.11.2024, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.11.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.11.2024, договір поставки від 08.11.2024 № 08/11, пояснення та документи Замовника, отримані 29.11.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено. Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 № 211 пропозицію учасника ТОВ ««Компанія «Паскаль» відхилено на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У протоколі прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 № 211 зазначено підстави відхилення пропозиції учасника ТОВ ««Компанія «Паскаль», зокрема, «згідно з вимогами Додатку 1 до Оголошення щодо підтвердження відповідності товару технічним вимогам оголошення, зазначено: «Виробник повинен мати виробничу базу, досвід виготовлення подібних виробів та відповідну класифікацію видів економічної діяльності (КВЕД), а саме: 31.09 (виробництво інших меблів), 16.23 (виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій і столярних виробів), 25.11 (виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій).» В складі тендерної пропозиції Учасника надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань («15. Витяг ТОВ Компанія Паскаль.pdf») з переліком видів його економічної діяльності. В зазначеному переліку відсутній КВЕД 16.23 (виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій і столярних виробів), наявність якого передбачена Додатком 1 до Оголошення… Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275.» Аналізом підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ ««Компанія «Паскаль», зазначених у протоколі прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 № 211, встановлено. Відповідно до пункту 26 «Інші вимоги» Оголошення Замовником визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником), зокрема: гарантійний лист щодо відповідності товару вимогам, зазначеним у Додатку № 1 Оголошення; інформаційну довідку: найменування виробника(ів) товару, країна походження товару; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У Додатку № 1 до Оголошення Замовником визначені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі та, зокрема зазначено, що виробник повинен мати виробничу базу, досвід виготовлення подібних виробів та відповідну класифікацію видів економічної діяльності (КВЕД), а саме: 31.09 (виробництво інших меблів), 16.23 (виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій і столярних виробів), 25.11 (виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій). Отже, Замовником в Оголошенні вимога про обов’язок мати відповідні коди КВЕДів визначена саме для виробника запропонованого товару, а не для учасника спрощеної закупівлі, а також не визначено вимоги про обов’язок надання учасниками у складі пропозицій будь-якого документу на підтвердження наявності відповідних кодів КВЕДів як у учасника спрощеної закупівлі, так і у виробника запропонованих товарів. Учасник ТОВ ««Компанія «Паскаль» у складі пропозиції надав: гарантійний лист від 25.10.2024 № 105, згідно з яким учасник гарантує відповідність товару вимогам зазначеним у Додатку № 1 Оголошення; інформаційну довідку від 25.10.2024 № 107, згідно з якою учасник повідомляє, що: виробником товарів є ТОВ «Завод модульних споруд» та країна походження товару: Україна (м. Дніпро, вул. Гаванська 23); виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 11.03.2024 щодо ТОВ ««Компанія «Паскаль». Отже, згідно з наданими учасником ТОВ ««Компанія «Паскаль» у складі пропозиції документами він не є виробником запропонованого товару, та, відповідно, він надав у складі пропозиції усі необхідні документи, які вимагав Замовник в Оголошенні. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Компанія «Паскаль» на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону у зв’язку з відсутністю у наданій учасником у складі пропозиції виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл «15. Витяг ТОВ Компанія Паскаль.pdf») коду класифікатора виду економічної діяльності 16.23 «Виробництво інших дерев’яних будівельних конструкцій і столярних виробів», тоді як Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено вимогу про наявність зазначеного коду класифікатору виду економічної діяльності у виробника запропонованого товару, а учасник ТОВ «Компанія «Паскаль» згідно з довідкою від 25.10.2024 № 107 не є виробником запропонованого товару та пропонує до постачання товар виробництва ТОВ «Завод модульних споруд», а також Замовник не вимагає в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі надання учасниками у складі пропозицій будь-якого документального підтвердження наявності у виробника відповідних кодів класифікатора видів економічної діяльності, Замовник 29.11.2024 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, «Відповідно до наданих документів учасника ТОВ «Компанія «Паскаль» (ЄДРПОУ 44738209) та інформаційної довідки Вих. № 107 від 25.10.2024 наданої учасником, згідно якої виробником товару є ТОВ «Завод модульних споруд» (ЄДРПОУ 45247545) документів підтверджуючих щодо видів економічної діяльності виробника надано не було. Замовник має право на самостійну перевірку. Станом на 5 листопада 2024р, на момент прийняття рішення, щодо відхилення учасника, через незалежну систему youcontrol було перевірено та встановлено, що вище вказані підприємства не мають зазначений в Додатку 1 до Оголошення класифікатор виду економічної діяльності: - 16.23 (виробництво інших дерев’яних будівельних конструкцій і столярних виробів). Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей №1275.» Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Компанія «Паскаль» на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, оскільки у протоколі прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 № 211 підставою для відхилення пропозиції зазначеного учасника є саме відсутність в наданій ним виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань («15. Витяг ТОВ Компанія Паскаль.pdf») коду КВЕД 16.23 (виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій і столярних виробів), обов’язкова наявність якого визначена Замовником в Оголошенні саме для виробника запропонованого товару, а згідно з наданими у складі пропозиції документами зазначений учасник не є виробником запропонованого товару. Крім того, Замовником в Оголошенні не визначено вимоги про обов’язок надання учасниками у складі пропозицій будь-якого документу на підтвердження наявності відповідних кодів КВЕДів як у учасника спрощеної закупівлі, так і у виробника запропонованих товарів, а також Оголошенням не передбачено можливість перевірки Замовником їх наявності в мережі Інтернет. Отже, на порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «Компанія «Паскаль» із зазначених у протоколі прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 № 211 підстав. Замовник під час здійснення моніторингу спрощеної закупівлі надав інформацію про виконання договору поставки від 08.11.2024 № 08/11 у повному обсязі.
Період усунення порушень: 06.12.2024 15:14 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2024 15:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву, щодо оскарження висновку моніторингу Держаудитслужби України UA-M-2024-11-20-000020 від 6.12.2024 до Одеського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 20.12.2024 12:42
Дата відкриття провадження: 19.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/420/39676/24

Запити/Пояснення