-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці водопровідних та каналізаційних мереж і споруд населеного пункту м. Миколаїв Миколаївської територіальної громади в масштабі 1:500
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер:
44f546941b054211b5cfcac83c1c0ec1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.01.2025 00:00
Період моніторингу:
07.01.2025 15:42 - 29.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.01.2025 №3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.01.2025 №3.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-10-23-000831-a, 23.10.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених порушень.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-22-017870-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження проведення Замовником процедури закупівлі (щодо тендерної документації, скарга UA-2024-10-23-000831-a.a1) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №17924-р/пк-пз від 05.11.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи Замовника від 14.11.2024 №80 та від 18.11.2024 №82; тендерну пропозицію Національного університету «Львівська Політехніка» (далі – НУ «Львівська Політехніка»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції НУ «Львівська Політехніка» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані НУ «Львівська Політехніка» як переможцем тендеру інформацію та документи; договір від 25.11.2024 №377-2024, додаткову угоду від 22.01.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі наведені у пунктах 44, 45 та 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178.
Водночас, моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (пункт 1 розділу 3, пункт 1 розділу 5 та пункт 3 розділу 6) зазначено підстави для відхилення тендерних пропозицій з посиланням на пункт 41 Особливостей №1178.
Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливотей №1178.
Згідно з пунктом 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагається від переможця наступний документ шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що керівника учасника процедури закупівлі/ фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Однак, з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (про що повідомлено на сайті НАЗК: https:// nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osibyakivchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-zkoruptsiyeyupravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyhaspektiv-golovanazk/).
Таким чином, на час оголошення та проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі.
Отже, Замовником у тендерній документації встановлено спосіб для надання інформації, яка знаходиться у вільному публічному доступі (щодо підтвердження відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178), чим порушено вимоги пунтів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
29.01.2025 14:46 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2025 14:46
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0037/2025пр
Дата відкриття провадження:
27.03.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0037/2025пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2025р. про результати моніторингу процедури закупівлі , було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з публічних закупівель МКП “Миколаївводоканал” щодо недопущення в подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель при складанні тендерної документації, а саме дотримання вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей № 1178. Окрім цього уповноважену особу з публічних закупівель МКП “Миколаївводоканал”, буде направлено на семінар для уповноважених осіб , з метою підвищення кваліфікації та дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
31.01.2025 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
a0d1e150dd4447b6842f076e06f24a06
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Міському комунальному підприємству «Миколаївводоканал»
Дата опублікування:
10.01.2025 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-23-000831-a, яка проводилась Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Дмитро ВДОВИЧ
Номер:
3a419439403b43daa38b5a54e4989038
Назва:
відповідь на «Запит про надання пояснень»
Дата опублікування:
14.01.2025 16:45
Опис:
У відповідь на «Запит про надання пояснень», в межах моніторингу процедури публічної закупівлі: Послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці водопровідних та каналізаційних мереж і споруд населеного пункту м. Миколаїв Миколаївської територіальної громади в масштабі 1:500 за ДК 021:2015 -71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (UA-2024-10-23-000831-a ( ідентифікатор закупівлі в електронній системі) МКП «Миколаївводоканал» повідомляє наступне:Між МКП «Миколаївводоканал» та ДИТЯЧИМ ФОНДОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ’ЄДНАННИХ НАЦІЙ було підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо покращення доступу до безпечної питної води та водовідведення в Україні від 14.08.2024, відповідно до цього виникла
виникла потреба у закупівлі Послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці водопровідних та каналізаційних мереж і споруд населеного пункту м. Миколаїв Миколаївської територіальної громади в масштабі 1:500 за ДК 021:2015 -71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (UA-2024-10-23-000831-a ( ідентифікатор закупівлі в електронній системі)
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Розмір фінансування встановлений згідно співпраці між ЮНІСЕФ та МКП «Миколаївводоканал» (Меморандум від 14.08.2024 року).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», з врахуванням отриманих пропозицій від учасників ринку. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Номер:
f4d4a1b0334b4b62922d9f9d70160ecc
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Міському комунальному підприємству «Миколаївводоканал»
Дата опублікування:
21.01.2025 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-23-000831-a, яка проводилась Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що у підпункті 3.1 пункту 1 частини 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника зазначено, що для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати, довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння/користування/використання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) та найменування файлу у складі тендерної пропозиції про виконання учасником тендеру вимог підпункту 3.1 пункту 1 частини 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
73ba37731aab4bbdbb29b8a05847de56
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.01.2025 14:17
Опис:
У відповідь на «Запит про надання пояснень», в межах моніторингу процедури публічної закупівлі: Послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці водопровідних та каналізаційних мереж і споруд населеного пункту м. Миколаїв Миколаївської територіальної громади в масштабі 1:500 за ДК 021:2015 -71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (UA-2024-10-23-000831-a ( ідентифікатор закупівлі в електронній системі) МКП «Миколаївводоканал» повідомляє наступне, що згідно підпункту 3.1 пункту 1 частини 1 Додатку №1 учасник надав такі документи у складі тендерної пропозиції:
3.1. Для документального підтвердження цієї інформації учасник має надати:
- довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. У довідці учасник надав, зокрема, наявність:
- GNSS-приймачів геодезичного призначення; 8.2. Документи. що підтверджують право вол.обл..pdf (інв.№ 10440361); 7.1. Документація на прилади.pdf,
- електронний тахеометр; 8.2. Документи. що підтверджують право вол.обл..pdf (інв.№ 10430328); 7.1. Документація на прилади.pdf,
- цифровий нівелір; 7.1. Документація на прилади.pdf; 7.2. Документація на прилади.pdf; 8.2. Документи. що підтверджують право вол.обл..pdf (інв.№ 10430691)
- трубокабелешукач; 8.2. Документи. що підтверджують право вол.обл..pdf (інв.№ 10430526, інв.№ 10430527)
- георадар; 8.2. Документи. що підтверджують право вол.обл..pdf (інв.№ 101450157)
- БПЛА коптерного типу з позиціюванням в режимі RTK; 8.2. Документи. що підтверджують право вол.обл..pdf (інв.№ 101480383)
- широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); 8.1.Документи, що підтверджую право вол. обл.pdf
- комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; 8.1.Документи, що підтверджую право вол. обл.pdf
- відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; 9 Довідка про програмне забезпечення.PDF;10 Документи на ліцензійні програми.PDF
- відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; 9 Довідка про програмне забезпечення.PDF;10 Документи на ліцензійні програми.PDF
- іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 9 Довідка про програмне забезпечення.PDF; 8.1.Документи, що підтверджую право вол. обл.pdf
Номер:
abfd8f3df4444d62826cb0a05cdcc585
Назва:
Інформація щодо усунення порушень
Дата опублікування:
31.01.2025 09:37
Опис:
Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2025р. про результати моніторингу процедури закупівлі , було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з публічних закупівель МКП “Миколаївводоканал” щодо недопущення в подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель при складанні тендерної документації, а саме дотримання вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей № 1178. Окрім цього уповноважену особу з публічних закупівель МКП “Миколаївводоканал”, буде направлено на семінар для уповноважених осіб , з метою підвищення кваліфікації та дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.