-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 15330000-0 «Оброблені овочі та фрукти» (Кабачки консервовані, томати мариновані, огірки мариновані, ікра з кабачків, квасоля делікатесна біла, кукурудза стерилізована цукрова, горошок зелений консервований, соус томатний, повидло, паста томатна, крупа горохова розколота, сухофрукти, сушені яблука, чорнослив)
Торги відмінено
943 181.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 715.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 715.91 UAH
Номер:
e0c00efb2f974d7cbc8c615c17e80f35
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2024 00:00
Період моніторингу:
31.12.2024 11:31 - 22.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.12.2024 № 86-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.12.2024 № 86-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2024-10-22-016907-a 22.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.10.2024 № 53, зі змінами затвердженими протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 25.10.2024 № 54, від 28.10.2024 № 55 та від 08.11.2024 № 59, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 06.11.2024 № №17984 -р/пк-пз в, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2024, тендерну пропозицію приватного фізичної особи-підприємця Роїк Людмили Василівни, (далі – ФОП Роїк Л.В.), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 14.11.2024 № 62, рішення Комісії АМКУ від 27.11.2024 № 18948-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника від 14.11.2024 № 62, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Роїк Л.В., документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ФОП Роїк Л.В. протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 04.12.2024 № 70, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.12.2024, рішення Комісії АМКУ від 20.12.2024 № 20340-р/пк-пз, пояснення (інформацію, документи) від 09.01.2025 та від 14.01.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025, інформацію про відміну відкритих торгів.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.01.2025 14:13 - 23.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2025 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
fa2ebd2a3e1045ae80661524967187d3
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.01.2025 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених овочів та фруктів (Кабачки консервовані, томати мариновані, огірки мариновані, ікра з кабачків, квасоля делікатесна біла, кукурудза стерилізована цукрова, горошок зелений консервований, соус томатний, повидло, паста томатна, крупа горохова розколота, сухофрукти, сушені яблука, чорнослив) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-016907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e5e026e545174bab9a1aed8d51c3f8fc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.01.2025 21:18
Опис:
При формуванні цін на відкриті торги по предмету закупівлі Код ДК 021:2015 15330000-0 «Оброблені овочі та фрукти» (Кабачки консервовані, томати мариновані, огірки мариновані, ікра з кабачків, квасоля делікатесна біла, кукурудза стерилізована цукрова, горошок зелений консервований, соус томатний, повидло, паста томатна, крупа горохова розколота, сухофрукти, сушені яблука, чорнослив)Замовником використовувались наступні джерела інформації про рівень цін по Україні та по регіонах, а саме по Хмельницькій області. Нижче наводимо посилання на сайти
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/ - ціни на продукти харчування Міністерства фінансів України де оприлюднюється щоденний моніторинг цін на першорядні продукти харчування.
https://gotoshop.ua/prices/section/konservaciya-sousi-pripravi/ ціни на продукти харчування із динамікою цін по основних торгових супермаркетах України
https://vse.ua сайт всі ціни на основні продукти харчування по регіонах України
2.оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів Департаменту соціального захисту населення Хмельницької ОДА в термін протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення за посиланням https://hmsoczahist.com.ua.
Номер:
2df2bc44156b48e6b94b9e4b0dd81056
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.01.2025 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених овочів та фруктів (Кабачки консервовані, томати мариновані, огірки мариновані, ікра з кабачків, квасоля делікатесна біла, кукурудза стерилізована цукрова, горошок зелений консервований, соус томатний, повидло, паста томатна, крупа горохова розколота, сухофрукти, сушені яблука, чорнослив) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-016907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
При цьому, згідно пункту 67 Особливостей розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, рішення органу оскарження № 20340-р/пк-пз від 20.12.2024 опубліковано в електронній системі закупівель 23.12.2023.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чи укладено між Замовником та ФОП Роїк Людмила Василівна договір про закупівлю за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі?
У разі прийняття Замовником рішення про продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів прошу надати відповідну інформацію (документи) щодо обґрунтування підстав для такого продовження .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1f57963acfb54458b41957f57f0b6261
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.01.2025 23:58
Опис:
Дунаєвецький психоневрологічний інтернат повідомляє, що між нашою установою та ФОП РОЇК Л.В. не укладався договір про закупівлю відповідно до предмету закупівлі Код ДК 021:2015 15330000-0 «Оброблені овочі та фрукти» (Кабачки консервовані, томати мариновані, огірки мариновані, ікра з кабачків, квасоля делікатесна біла, кукурудза стерилізована цукрова, горошок зелений консервований, соус томатний, повидло, паста томатна, крупа горохова розколота, сухофрукти, сушені яблука, чорнослив) ідентифікатор UA-2024-10-22-016907-a по причині відміни відкритих торгів (протокол уповноваженої особи додається)