• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 15330000-0 «Оброблені овочі та фрукти» (Кабачки консервовані, томати мариновані, огірки мариновані, ікра з кабачків, квасоля делікатесна біла, кукурудза стерилізована цукрова, горошок зелений консервований, соус томатний, повидло, паста томатна, крупа горохова розколота, сухофрукти, сушені яблука, чорнослив)

Торги відмінено

943 181.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 715.91 UAH
Номер: e0c00efb2f974d7cbc8c615c17e80f35
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 31.12.2024 11:31 - 22.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.12.2024 № 86-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 30.12.2024 № 86-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 3. UA-2024-10-22-016907-a 22.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.10.2024 № 53, зі змінами затвердженими протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 25.10.2024 № 54, від 28.10.2024 № 55 та від 08.11.2024 № 59, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 06.11.2024 № №17984 -р/пк-пз в, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2024, тендерну пропозицію приватного фізичної особи-підприємця Роїк Людмили Василівни, (далі – ФОП Роїк Л.В.), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 14.11.2024 № 62, рішення Комісії АМКУ від 27.11.2024 № 18948-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника від 14.11.2024 № 62, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Роїк Л.В., документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ФОП Роїк Л.В. протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 04.12.2024 № 70, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.12.2024, рішення Комісії АМКУ від 20.12.2024 № 20340-р/пк-пз, пояснення (інформацію, документи) від 09.01.2025 та від 14.01.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025, інформацію про відміну відкритих торгів. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 17.01.2025 14:13 - 23.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2025 14:13

Запити/Пояснення