-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дороги по просп. Грушевського від вул. Івана Франка до вул. Князів Коріатовичів в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області
Торги відмінено
5 106 507.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 065.07 UAH
мін. крок: 1% або 51 065.07 UAH
Номер:
c3251400aa3342e19ed68c09d63ae6da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-17-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2024 00:00
Період моніторингу:
17.12.2024 14:35 - 08.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.12.2024 № 83-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 16.12.2024 № 83-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2024-10-21-009104-a; 21.10.2024
Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
–
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Департаменту житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.10.2024 № 45, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.11.2024, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Євробуд-10» (далі – ПП «Євробуд-10»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Євробуд-10» від 05.11.2024 № 50, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ» (далі – ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ» від 12.11.2024 № 58, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд Дорбуд» (далі – ТОВ «Гранд Дорбуд»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 14.11.2024 № 61, скаргу до процедури від 15.11.2024 за номером ID: UA-2024-10-21-009104-a.b1, рішення органу оскарження від 26.11.2024 № № 18904-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гранд Дорбуд» від 10.12.2024 № 82, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відміну процедури закупівлі від 23.12.2024 № 88, інформація про відміну відкритих торгів від 23.12.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель та у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
45233142-6 — Ремонт доріг (Road repair works)
Станом на дату завершення моніторингу (07.01.2025) Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів від 23.12.2024 № 88 у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (інформація про відміну відкритих торгів оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель 23.12.2024).
Період усунення порушень:
08.01.2025 17:17 - 23.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2025 17:17