• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дороги по просп. Грушевського від вул. Івана Франка до вул. Князів Коріатовичів в м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області

Торги відмінено

5 106 507.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 065.07 UAH
Період оскарження: 21.10.2024 14:45 - 01.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: 3ca5520b2946411a878be86fc462257e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-21-009104-a.b1
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.11.2024 17:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.11.2024 15:12
Автор: ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ", Валерій Мартиросян +380979990795 dorlider_tend@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7a41a4f8420441fcba218a9186160ab0
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради від 12 листопада 2024 року
№ 58 (Додаток 1) було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Однак, ми категорично не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Згідно з протоколом №58 нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Згідно з пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження інформації про відповідність учасників таким критеріям Учасник має надати:
Довідку в довільній формі або за прикладом, що містить інформацію про наявність
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг,
а саме:
- прізвище, ім’я, по батькові працівника;
- посада/спеціальність тощо;
- форма працевлаштування (трудові відносини або згідно цивільно-правового договору).
У разі, якщо працівники Учасника перебувають з ним в цивільно-правових відносинах, Учасник
надає копії договорів із кожним із зазначених у довідці працівників.
У разі, якщо працівники Учасника перебувають з ним в трудових відносинах, Учасник надає копії наказів про призначення кожного із зазначених у довідці працівників.
Скаржником у складі тендерної пропозиції надано вищезазначені документи.
По-перше варто зазначити, що згідно умов тендерної документації, НЕ вимагалось підтвердження працівників шляхом надання податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску Скаржника.
Наголошуємо, що процедура закупівлі оголошена згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до абзацу 2 п. 36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно додатків до протоколу відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме запит №1375/01-20 від 12.11.2024 року (Додаток 2), Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради, звернувся до Кам’янець Подільської ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області з метою отримання інформації про кількість найманих працівників Скаржника станом на 01.11.2024 рік.
У відповідному листі Замовник зазначив, що він звертається до Кам’янець Подільської ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», проте зазначена норма закону не застосовується при проведенні процедури яка проводиться відповідно до Особливостей. Таким чином, Замовник не мав права здійснювати запит відповідно до цієї норми закону.
Замовник може відхилити тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей).
Згідно пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Проте, запит Замовника суперечить нормам Особливостей, адже містить посилання на норми закону які не застосовуються.
А по-друге, у відповідь на запит Замовника №1375/01-20 від 12.11.2024 року (Додаток 2) Головне управління ДПС у Хмельницькій області листом №13122/5/22-01-24-09-10 від 12.11.2024 року (Додаток 3) повідомило: «Головне управління ДПС у Хмельницькій області на лист від 12.11.2024 №1375/01-20 (вх. ГУ ДПС у Хмельницькій області від 12.11.2024 Nº23070/5) щодо кількості найманих працівників ПП «Дорлідер Поділля» (код ЄДРПОУ 42150438) повідомляє. Згідно інформаційних баз даних ДПС України ПП «Дорлідер Поділля» (код ЄДРПОУ 42150438) 07.11.2023 подано Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за III квартал 2023 року, в якому відображено відомості про двох найманих працівників. Протягом 2024 року податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску ПП «Дорлідер Поділля» не подавалися». Враховуючи відповідь Головного управління ДПС у Хмельницькій області Замовник не отримав інформацію про кількість найманих працівників Скаржника станом на 01.11.2024 рік, адже 01 листопада 2024 року це ІV квартал, за який податковий звіт подається до 10.02.2025 року (згідно з порядком заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773).
Враховуючи вищевикладене, Головне управління ДПС у Хмельницькій області не надало інформацію про кількість працівників а також не підтвердило відсутність працівників Скаржника станом на 01.11.2024 рік, оскільки податковий звіт за IV квартал 2024 року ще не подавався. Разом з тим повідомляємо, що працівники станом на IV квартал 2024 року у Скаржника наявні, в тій кількості в якій Скаржник зазначив у складі тендерної пропозиції (9 працівників) та зазначену інформацію Замовник обов’язково зможе перевірити після подання Скаржником квартальної звітності до 10.02.2025 року, а також в ході виконання робіт.
Враховуючи інформацію наведену у скарзі, тендерна пропозиція Скаржника відхилена неправомірно, оскільки Замовник не отримав належного підтвердження недостовірності інформації Скаржника та грубо порушив норми чинного законодавства в запиті про надання інформації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника