-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, інженерних мереж, покращення енергоефективності (утеплення фасаду) стоматологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: вул. Зоологічна, 1» (заміна вікон)
Завершена
14 083 995.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140 839.95 UAH
мін. крок: 1% або 140 839.95 UAH
Номер:
8d0b13c979414855b1a68d0f7f6091c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 15:05 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-10-16-014807-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», ТОВ «Грін Трейдінг», стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель національного медичного університету імені О.О. Богомольця (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16 жовтня 2024, роз’яснення до процедури, рішення комісії АМКУ від 20.11.2024 № 18642-р/пк-пз та від 11.12.2024 № 19773-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД» (далі – ТОВ «ЦЕНТРА-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Грін Трейдінг» (далі – ТОВ «Грін Трейдінг»), вимоги про усунення невідповідностей до 26.11.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.11.2024 про визначення переможцем ТОВ «Грін Трейдінг», повідомлення про намір укласти договір
від 27 листопада 2024 року, договір про закупівлю про закупівлю від 17 грудня 2024 року № 911 на суму 12 963 999,61 гривень з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 27.12.2024 № 1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 05.02.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проте, за результатами моніторингу встановлено, що замовником в електронній системі закупівель 16.10.2024 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 31.01.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснень, зокрема, щодо порушення вимог абзацу десятого пункту 28 постанови.
На зазначений запит Замовник 05.02.2025 надав пояснення, що «…передбачені норми, які встановлюють необхідність подання переможцем процедури закупівлі документів та/або інформації передбачених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме: пп. 3.5.4. п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.п. 6.3.1. та 6.3.2. п. 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тощо.»
Враховуючи викладене та з огляду на пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.02.2025 18:21 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2025 18:21
Запити/Пояснення
Номер:
d17fc9aa95424650a1927d2cfa959613
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2025 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт
«ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний
ремонт внутрішніх приміщень, інженерних мереж, покращення
енергоефективності (утеплення фасаду) стоматологічного корпусу НМУ імені
О.О. Богомольця за адресою: вул. Зоологічна, 1» (заміна вікон)», (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-16-
014807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з
наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи
офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі
оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, чому при складанні тендерної документації Вами не
враховано норми абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів
України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування», а саме: не оформлено та не оприлюднено перелік документів
та/або інформації, які подаються переможцем, як окремий додаток до тендерної
документації?
4. За рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування
зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
283e01973a1c47ce892b5bbc8553e0ec
Назва:
Відпові на звернення
Дата опублікування:
05.02.2025 15:31
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості; 2. Щодо оприлюднення обґрунтування на офіційних веб-ресурсах; 3. Щодо неврахування норм абзацу десятого пункту 28 Постанови КМУ № 1178; 4. Щодо джерела фінансування закупівлі.