-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання).
Торги не відбулися
1 832 622.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 163.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 163.11 UAH
Номер:
274d76cd1fe541fab1a961b6c28cb1e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-17-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2024 00:00
Період моніторингу:
17.12.2024 16:05 - 08.01.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2024 №83-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.12.2024 №83-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-10-16-011966-a 16.10.20254 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОНКОМЕДIКА" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОНКОМЕДIКА" – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможця та відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 16.10.2024 №16/3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс", ТОВ "ОНКОМЕДIКА", обґрунтування аномально низької ціни до 26.10.2024 та до 14.12.2024, вимога про усунення невідповідностей до 01.11.2024, скарга до процедури закупівлі UA-2024-10-16-011966-a.c1, рішення Органу оскарження від 04.12.2024 № 19279, протокольні рішення уповноваженої особи від 30.10.2024 №30/2, від 20.11.2024 №20/2, від 16.12.2024 №16/1, від 20.12.2024 №20/1, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 20.12.2024 та від 26.12.2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній у даному додатку до тендерної документації. Відповідність технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації, викладеним у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов'язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ОНКОМЕДIКА" надано:
1. У файлі «02. Інформація про характеристики предмета закупівлі (Додаток 1).pdf» Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики №2310/02 від 23.10.2024 р.,
2. У файлі «19-1. Каталог - 2024 - частина 1.pdf» Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (стор.1 – 35),
3. У файлі «19-2. Каталог - 2024 - частина 2.pdf» Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (стор.36 – 72),
4. У файлі «19-3. Каталог - засоби захисту очей (Окуляри та Маски).pdf» Каталог BR 2022 / 2023 Засоби захисту очей Окуляри та маски.
Інформація щодо ступеню захистy та ваги на одиницю площi внутрiшнього матерiалу для захисту вiд радiацiйного випромiнювання (Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю. Вага/площа щодо Pb 0.50 мм – 6.00 кг/м2), зазначена учасником у пунктах 3, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14 Таблиці 2 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики №2310/02 від 23.10.2024 (Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю. Вага/площа щодо Pb 0.50 мм – 6.00 кг/м2) не відповідає інформації, зазначеній на сторінці 9 Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (файл тендерної пропозиції учасника «19-1. Каталог - 2024 - частина 1.pdf») - Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю NovaLite Pb 0.50 мм – 6.10 кг/м2 .
На порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОНКОМЕДIКА", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
01.01.2025 10:43 - 16.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.01.2025 10:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день. Порушення усунено згідно висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01.01.2025.
Дата публікації звіту:
02.01.2025 12:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
04.02.2025 09:34
Запити/Пояснення
Номер:
b7da4b331dfa47a4adc6e38dcd848428
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.12.2024 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-011966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У пункті 6 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник вимагає від учасника торгів надати інформацію (та/або документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Технічна специфікація) – згідно із Додатком № 1 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4b92e13f4a254b16aca541974e542575
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.12.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
Щодо Запиту замовнику про надання пояснення від 18.12.2024 о 10:11:45
У зв'язку з допущенням технічної помилки Запит замовнику про надання пояснення від 18.12.2024 о 10:11:45 вважати недійсним.
Номер:
8699ced7bd4b4ecd9b9e595e9d567b83
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.12.2024 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-011966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a93e9907791b43c6bd58b9089b55b569
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
26.12.2024 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-011966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній у даному додатку до тендерної документації. Відповідність технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації, викладеним у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов'язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ОНКОМЕДIКА" надано, зокрема:
1. У файлі «02. Інформація про характеристики предмета закупівлі (Додаток 1).pdf» Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики №2310/02 від 23.10.2024 р.,
2. У файлі «19-1. Каталог - 2024 - частина 1.pdf» Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (стор.1 – 35),
3. У файлі «19-2. Каталог - 2024 - частина 2.pdf» Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (стор.36 – 72),
4. У файлі «19-3. Каталог - засоби захисту очей (Окуляри та Маски).pdf» Каталог BR 2022 / 2023 Засоби захисту очей Окуляри та маски.
Інформація щодо ступеню захистy та ваги на одиницю площi внутрiшнього матерiалу для захисту вiд радiацiйного випромiнювання (Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю. Вага/площа щодо Pb 0.50 мм – 6.00 кг/м2), зазначена учасником у пунктах 3, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14 Таблиці 2 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики №2310/02 від 23.10.2024 (Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю. Вага/площа щодо Pb 0.50 мм – 6.00 кг/м2) не відповідає інформації, зазначеній на сторінці 9 Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (файл тендерної пропозиції учасника «19-1. Каталог - 2024 - частина 1.pdf») - Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю NovaLite Pb 0.50 мм – 6.10 кг/м2 .
1. Яким чином Учасником ТОВ "ОНКОМЕДIКА" у свої тендерній пропозиції підтверджено медико-технічні вимоги предмету закупівлі, зазначені замовником у Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.