• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання).

Торги не відбулися

1 832 622.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 163.11 UAH
Період оскарження: 16.10.2024 16:23 - 21.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведенні публічних закупівель

Номер: 3d004969a7964e3f9b8b356617313781
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-16-011966-a.a2
Назва: Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведенні публічних закупівель
Вимога:
Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведенні публічних закупівель Цим листом ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» звертається до Вас з проханням забезпечити анулювання результатів закупівлі та проведення нової процедури із дотриманням принципів Закону. Встановити відповідальних осіб, які допустили дискримінаційні умови у тендерній документації при проведенні відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-16-011966-a. Наша компанія запропонувала продукцію, яка відповідає всім нормативним та технічним вимогам, має сертифікати відповідності України та ЄС(Чехія, сертифікати №1024/Е-002/2023 та інші), що дозволяють реалізацію нашої продукції в Україні та країнах ЄС. Проте наша пропозиція була відхилена. Низька ціна нашої продукції обумовлена ефективністю виробничих процесів, сучасними автоматизованими технологіями, які ми використовуємо, а також відсутністю будь-яких корупційних складових. Ми є виробником продукції понад 20 років, і маємо можливість виготовляти рентгенозахисний одяг будь-яких розмірів, кольорів, із різними параметрами відповідно до потреб Замовника. Однак технічні характеристики, зазначені в документації тендеру, вказують на очевидне налаштування під специфіку продукції конкретного учасника, що звужує конкуренцію на ринку. Тендерною документацію вимагалось щоб захисний матеріал був зі зниженим вмістом свинцю, в свою чергу в нашій пропозиції був запропонований захисний матеріал - безсвинцевий матеріал NPL. На світовому ринку і в Україні на даний момент при виробництві рентгензахисного одягу використовують три основні захисні матеріали: просвинцьовану гуму, вініл та безсвинцевий матеріал. Головним завданням цих захисних матеріалів це здатність знижувати дозу опромінення, що вимірюється в міліметрах свинцевого еквівалента (наприклад, 0,25 мм, 0,35 мм або 0,50 мм Pb). Найкращий матеріал для рентгенозахисного одягу у сучасному виробництві рахується безсвинцевий матеріал на основі композитів як оптимальний вибір для багатьох застосувань. Переваги якого є очевидні: легші за свинцеві аналоги, що зменшує навантаження на медичний персонал, екологічно чистіші, оскільки не містять токсичного свинцю, забезпечують аналогічний рівень захисту, як і традиційні матеріали, при меншій вазі. Постає питання чим керувався тендерний комітет при складанні тендерної документації, в тому числі прописуючи технічні характеристики які налаштовані на специфіку продукції конкретного учасника, а мали би керуватися загальновизнаними технічними характеристиками, яких дотримуються виробники рентгенозахисного одягу під час реєстрації своєї продукції в Україні чи країнах Європейського Союзу. Ці характеристики підтверджуються відповідними сертифікатами, випробуваннями та дозволами, що регламентуються чинним законодавством. Крім того, очікувана вартість закупівлі була встановлена на рівні, значно вищому за ринкову, що дозволяє окремим учасникам реалізовувати свою продукцію за ціною, яка перевищує середню до 100% і більше. І чому ми, пропонуючи товар відповідної якості та за значно дешевшими цінами повинні доводити тендерному комітету що наша ціна не є аномально низькою, а те що наші ціни є ринковими. А виробники які пропонують товар за завищеними цінами, чомусь не пояснюють їхню аномально високу ціну. Сумно усвідомлювати, що в такий складний для країни час робота тендерного комітету виглядає халатною або непрофесійною, особливо зважаючи на те, що його члени отримують заробітну плату з коштів українських платників податків. На нашу думку тут більше питань а ніж відповідей. Просимо звернути увагу на те що при виробництві рентгензахисного одягу основна вартість виробу складає саме захисний матеріал. Ціна на просвинцьовану гуму в Китаї у 2020 році складала за 1м2 0,25 мм свинцевого еквівалента – 40 доларів США, 0,35 мм свинцевого еквівалента – 44 долари США, 0,5 мм свинцевого еквівалента – 60 доларів США. Ціна на безсвинцеву гуму в Китаї у 2023 році складала за 1м2 0,175 мм свинцевого еквівалента – 57 доларів США, 0,25 мм свинцевого еквівалента – 71 долар США. Ціна на просвинцеваний вініл в Німеччині у 2024 році складала за 1м2 0,25 мм свинцевого еквівалента – 42 євро, 0,35 мм свинцевого еквівалента – 55 євро. Вартість інших розхідних матеріалів складає приблизно 15% від вартості виробу. На виготовлення та логістику придає приблизно 20% від вартості виробу. На теперішній час на сайті німецького виробника рентгензахисного одягу Rego є можливість придбати Жилетку та спідницю в схожих параметрів які були зазначені в тендерній документації за 968,66 євро плюс податок 154,66 євро. Посилання на німецький сайт: https://www.röntgenschutzzubehör24.de/shop/REGO-R%C3%B6ntgensch%C3%BCrze-Kost%C3%BCm-Weste-Rock-Silver-Line-p673084028. На сайті американського виробника рентгензахисного одягу Burlington Medical на теперішній час є можливість придбати Жилетку та спідницю в схожих параметрів які були зазначені в тендерній документації за 1031,00 доларів США. Посилання на американський сайт: https://burmed.com/store/wearables/leadapron/essential-aprons.html. Вартість даного жилету та спідниці на сайтах Китайських виробників є ще меншою. Ціни, вказані на офіційних сайтах виробників, є ознайомчими або застосовуються для роздрібної торгівлі, тоді як офіційні представники та дилери отримують додаткову знижку, яка зазвичай становить близько 20%. Замовник зобов’язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників та уникати дискримінаційних дій. Умови тендерної документації та процедура оцінювання не повинні створювати переваг для окремих учасників. Наша дискваліфікація на підставі нібито невідповідності технічним характеристикам без об’єктивного аналізу є порушенням цього принципу. Наша пропозиція забезпечує значну економію бюджетних коштів та надає якісну продукцію за конкурентною ціною. Особливо це є важливим у нинішній час, коли країна перебуває у стані війни, і кожна гривня бюджету має бути використана з максимальною ефективністю та раціональністю. Закупівля товару за ціною, яка значно перевищує нашу пропозицію, викликає обґрунтовані питання щодо доцільності та ефективності використання державних ресурсів. Можливі порушення законодавства: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»: Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників – порушені принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії бюджетних коштів, недопущення дискримінації учасників. Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відхилення тендерних пропозицій – наша пропозиція була необґрунтовано відхилена, без належного аналізу її відповідності вимогам. Порушення кримінального законодавства: Стаття 191 Кримінального кодексу України: Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. Стаття 364 Кримінального кодексу України: Зловживання владою або службовим становищем У разі відсутності відповідного реагування залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів України з метою захисту наших прав та відновлення справедливості.
Вирішення: Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради», виконано рішення Антимонопольного комітету України № 19279-р/пк-пз від 04.12.2024.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо порушень при проведенні процедури закупівлі Замовником та наявності ознак корупційних дій

Номер: 3cf6f8de5b8c4d1d99b6ba12f9f6ca72
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-16-011966-a.c1
Назва: Скарга щодо порушень при проведенні процедури закупівлі Замовником та наявності ознак корупційних дій
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.11.2024 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.12.2024 11:53
Дата виконання рішення Замовником: 12.12.2024 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "ОНКОМЕДIКА", Іріс Вейс +380442288417 info@oncomedica.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7c91773969874b3fb47c3c253c6f815b
Заголовок пункту скарги: Порушення Замовником вимог статті 31Закону України "Про публічні закупівлі" - не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, порушення вимог пунктів 43,44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.Вимогою п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було – надати у складі тендерної пропозиції інформацією та/або документи щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 5,6 до цієї тендерної документації (п. 1 розділу 3).
В порушення зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції учасник не надав зазначеної інформації. Замовник своєю чергою, в порушення вимог п. 43 Особливостей не надав учаснику 24 години на виправлення цієї невідповідності.

2. Вимогою п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктом 7 Додатку 5 до тендерної документації було – надати у складі тендерної пропозиції - письмове погодження у довільній формі із Додатком 2 до тендерної документації – «Загальні вимоги до предмета закупівлі», за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції,
В порушення зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції учасник не надав зазначеної інформації.
Замовник своєю чергою, в порушення вимог п. 43 Особливостей не надав учаснику 24 години на виправлення цієї невідповідності.

3. Вимогою п. 2 Додатку 2 тендерної документації було – надати у складі тендерної пропозиції Оригінал гарантійного листа виробника (або Уповноваженого представника на території України), яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки,
В порушення зазначеної вимоги у наданому у складі тендерної пропозиції в Гарантійному листі виробника не зазначено, який саме товар пропонується Учасником до постачання, не вказано його назва згідно з чинною декларацією. Таким чином наданий у складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника не пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.

4. Вироби, запропоновані учасником торгів та зазначені у наданої у складі тендерної пропозиції - декларації № МЕД12 в.2 від 27 лютого 2024 р. станом на 24.10.2024 (термін подання пропозиції) не зареєстровані в "Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг" Держлікслужби, що є грубим порушенням чинного законодавства України. Товар, який не відповідає Технічному регламенту не може закуповуватись Замовником за бюджетні кошти, як медичний виріб.

5. Пунктом 1 розділу Загальні вимоги Додатку 2 тендерної документації та згідно З додатком № 1 тендерної документації передбачено:
«Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико - технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній у даному додатку до тендерної документації. Відповідність технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації, викладеним у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов'язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку технічного документа виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації, викладеним у даному додатку до тендерної документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче.».
та
«Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у даному додатку та всім іншим вимогам тендерної документації. На підтвердження Учасник повинен надати копії підтверджуючих документів виробника товару, який є предметом закупівлі (інструкція з використання, або пакувальний лист, або інші документи українською мовою, в яких міститься інформація про товар).»

− В порушення зазначеної вимоги Учасник торгів ТОВ "Західно -Український центр "Медсервіс" у файлі, наданому у складі тендерної пропозиції «Таблиця відповідності.pdf» надає інформацію, яка свідчить що запропонований ним товар не відповідає медико-технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації.
− На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасник торгів повинен був у складі тендерної пропозиції надати документи що підтверджують відповідність медико-технічним вимогам. Учасником торгів ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" у складі тендерної пропозиції не надано документи що підтверджують відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам за наступними параметрами:


п/п № пункту таблиці медико - технічних вимог до предмета закупівлі Медико – технічна вимога до товару Невідповідність запропонованого товару медико – технічним вимогам та вимогам тендерної документації
1 пункт №1, «Довжина фартуха 120 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 175-190 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю» У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-стику запропонованого товару щодо рекомендацій зросту та відповідність зазначеній вимозі.
2 пункт №2 « Довжина фартуха 120 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 175-190 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю»
3 пункт №3
« Довжина фартуха 110 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 170-180 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю»
4 пункт №4
Повне перекриття передніх частин одягу, що забезпечує потрібний фронтальний свинцевий еквівалент. Довжина халата має перекривати коліна. Довжина халату 110 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 170-180 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.»
5 пункт № 5,
− Халат рентген захисний всебічний захист. Має мати простий і зручний спосіб надягання. Застібається на застібку-липучку на рівні грудей. Повне перекриття передніх частин одягу, що забезпечує потрібний фронтальний свинцевий еквівалент. Забезпечення постійної підтримки за рахунок широкого еластичного поясу 16 см шириною, який обов’язково має входити до комплекту. Включає підплічники. У нижній частині халаті мають бути кнопки для запобігання його випадковому розстібанню. Регулювання висоти талії забезпечується завдяки застібання поясу кнопками-застібками. За рахунок поясу можна регулювати висоту. Застібки є з обох сторін халата. Халат має мати виріз ззаду. Довжина халату має перекривати коліна. Передня частина захисного одягу повинна покривати 60% обхвату тіла користувача у найширшому місці.
Свинцевий еквівалент:
Передня частина Pb 0.50 мм
Задня частина Pb 0.25 мм
Розмір S
Обхват грудей 85-95 см
Обхват талії/стегон 99-108 см
Довжина халату 110 см, згідно рекомендацій щодо зросту 170-180 см
Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.
Вага/площа щодо Pb 0.50 мм – 6.00 кг/м2 У складі тендерної пропозиції взагалі не надано жодного технічного доку-менту (інструкціх, паспорту, каталогу тощо), який би міг підтвердити відповідність запропонованого товару медикотехнічним вимогам цього пункту.
6 пункт № 6
«Повне перекриття передніх частин одягу, що забезпечує потрібний фронтальний свинцевий еквівалент. Довжина халата має перекривати коліна. Довжина фартуха 110 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 170-180 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-стику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
7 пункт № 7 «Повне перекриття передніх частин одягу, що забезпечує потрібний фронтальний свинцевий еквівалент. Довжина халата має перекривати коліна. Довжина фартуха 110 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 170-180 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.». У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
8 пункт № 8 «Повне перекриття передніх частин одягу, що забезпечує потрібний фронтальний свинцевий еквівалент. Довжина халата має перекривати коліна. Довжина фартуха 120 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 175-190 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого това-ру медико-технічним вимогам цього пункту.
9 пункт № 9 «Повне перекриття передніх частин одягу, що забезпечує потрібний фронтальний свинцевий еквівалент. Довжина халата має перекривати коліна. Довжина фартуха 120 см згідно з рекомендаціями щодо зросту 175-190 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» - у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження зазначеної вимоги. У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
10 пункт № 10 «Повне перекриття передніх частин одягу має забезпечувати необхідний фронтальний свинцевий еквіва-лент. Спідниця має виріз ззаду для більшої свободи руху. Довжина спідниці має перекривати коліна. Жилет має мати достатню довжину, щоб перекривати частину спідниці для забезпечення захисту під час нахилу. Довжина спідниці 65 см, згідно рекомендацій щодо зросту 150-170 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-стику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
11 пункт № 11 «Повне перекриття передніх частин одягу має забезпечувати необхідний фронтальний свинцевий еквівалент. Спідниця має виріз ззаду для більшої свободи руху. Довжина спідниці має перекривати коліна. Жилет має мати достатню довжину, щоб перекривати частину спідниці для забезпечення захисту під час нахилу. Довжина спідниці 65 см, згідно з рекомендаціями щодо зросту 150-170 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
12 пункт № 12 «Повне перекриття передніх частин одягу має забезпечувати необхідний фронтальний свинцевий еквівалент. Спідниця має виріз ззаду для більшої свободи руху. Довжина спідниці має перекривати коліна. Жилет має мати достатню довжину, щоб перекривати частину спідниці для забезпечення захисту під час нахилу. Довжина спідниці 70 см, згідно з рекомендаціями щодо зросту 170-180 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» - У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
13 пункт № 13 «Повне перекриття передніх частин одягу має забезпечувати необхідний фронтальний свинцевий еквівалент. Спідниця має виріз ззаду для більшої свободи руху. Довжина спідниці має перекривати коліна. Жилет має мати достатню довжину, щоб перекривати частину спідниці для забезпечення захисту під час нахилу. Довжина спідниці 70 см, згідно з рекомендаціями щодо зросту 170-180 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
14 пункт № 14 «Повне перекриття передніх частин одягу має забезпечувати необхідний фронтальний свинцевий еквівалент. Спідниця має виріз ззаду для більшої свободи руху. Довжина спідниці має перекривати коліна. Жилет має мати достатню довжину, щоб перекривати частину спідниці для забезпечення захисту під час нахилу. Довжина спідниці 75 см, згідно з рекомендаціями щодо зросту 180-190 см. Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю.» - У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.
16 пункт № 16 «Рентген захисна маска охоплює обличчя до вилиць (має виріз до носа) розроблена для захисту медичного персоналу. Покриття яке можна змінювати та мити, просвинцьований акрил. Свинцевий еквівалент: Бічний Pb 0.10 мм» . У складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтвердь-жують технічну характери-тику запропонованого товару медико-технічним вимогам цього пункту.


6. Вимогою Додатка №1 тендерної документації (медико – технічні вимоги) було: що для роботи Закладу та надійного захисту персоналу запропонований товар було повинен мати захисний матеріал із вмістом свинцю.
Згідно з документами, наданими Учасником у складі тендерної пропозиції запропонований учасником товар має матеріал, який є без свинцевим. Що не відповідає медико – технічним вимогам до предмета закупівлі. , що зазначені у Додатку 1.

7. Основною вимогою медико – технічних вимог, викладених у Додатку 1 тендерної документації було:
« Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико - технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній у даному додатку до тендерної документації. Відповідність технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації, викладеним у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов'язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій.»
В порушення зазначеної вимоги Учасник торгів - ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" взагалі не надає у складі своєї тендерної пропозиції технічного документа виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування) на запропонований товар. Що теж є порушенням умов тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" у файлі - 23 жовтня 2024 18:06 (Зразки паспортів на вироби.pdf) надано ЗРАЗКИ паспортів на запропонований товар, які є формою документів, а не самим офіційним технічним документом виробника, який вимагався тендерною документацією.

8. Вимогою Тендерної документації (медико – технічні вимоги, викладені в Додатку 1) було встановлено: «Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації, викладеним у даному додатку до тендерної документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче.» Колонка 3 форми передбачає: «Відповідність так/ні з посиланням на сторінки технічної документації»
Учасник торгів ТОВ "Західно - Український центр "Медсервіс", у файлі, наданому у складі тендерної пропозиції - 23 жовтня 2024 18:06 «Таблиця відповідності.pdf», зазначає що технічні характеристики запропонованого товару викладені на 1-2 сторінках наданих зразків паспортів, всі 16 найменувань товару. В той час як файл «Таблиця відповідності.pdf», складається з 40 сторінок. Таким чином інформація про відповідність так/ні з посиланням на сторінки технічної документації, надана учасником у складі тендерної пропозиції – не відповідає дійсності.

9. Учасником торгів ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" у складі тендерної пропозиції по позиції 5 – медико – технічних вимог Додатку 1 – взагалі не надано жодного технічного документа (інструкції, паспорту, каталогу тощо), який би міг підтвердити відповідність запропонованого товару медико - технічним вимогам цього пункту.
Що є порушення з боку Учасника – вимог тендерної документації та невідповідністю його тендерної пропозиції зазначеній вимозі.
В той – же час, Замовник торгів, в порушення вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 безпідставно надає учаснику 24 години на виправлення невідповідності в технічній частині тендерної пропозиції та надано право учаснику на оприлюднення зразка паспорта після закінчення терміну подання пропозиції. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – згідно з оголошенням про закупівлю – становив - 24 жовтня 2024 00:00. Термін оприлюднення учасником зразка паспорта по позиції 5 технічної специфікації, який не було надано у складі тендерної пропозиції - 01 листопада 2024 12:11(файл «Паспорт ХР 0,5-0,25»), то б то документ оприлюднено учасником після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
10. Необхідно звернути увагу Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на можливі фати змови Замовника торгів та Учасника торгів - ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс, Так учасником торгів у складі тендерної пропозиції у файлі – «Витяг з ПЕП.pdf», оприлюдненого ним 23 жовтня 2024 18:06, було надано на вимогу тендерної документації Витяг з реєстру платників єдиного податку. Замовник з метою надання можливості учаснику торгів додати до тендерної пропозиції не оприлюднений ним у складі тендерної пропозиції технічний документ, у повідомленні про усунення невідповідностей його пропозиції вимагає оприлюднити до 01 листопада 2024 12:33 знову Витяг з реєстру платників єдиного податку.

Надання замовником переможцю торгів можливості усунення невідповідностей, які належать до технічної специфікації є грубим порушенням законодавства чинного у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вимог п. 43 Особливостей не виправляється протягом 24 годин - відсутність інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі.

Не зважаючи на багаточисельну невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, Замовник, в порушення вимог 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відхилив тендерну пропозицію, а визнав ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс» переможцем торгів.




Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір