• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення містобудівної документації, а саме: Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи Визирської сільської територіальної громади масштабу 1:2000 та масштабу 1:10 000, розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Визирської територіальної громади як документації із землеустрою та містобудівної документації на місцевому рівні з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінфомаційній системі)

Завершена

13 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 500.00 UAH
Номер: d57bc864c389403285b22b63f7ec8ea1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-09-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 09.12.2024 12:54 - 31.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2024 Одеса № 247 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2024 № 247 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2024-10-15-014827-a 15.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.10.2024 № 15/10/24-01ВТ, ТД із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2024 № 18/10/2024-01, ТД із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.10.2024 № 21/10/2024-01, переліки змін, що вносяться до ТД, скаргу до процедури закупівлі за номером UA-2024-10-15-014827-a.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель 19.10.2024, рішення Комісії від 29.10.2024 № 17583-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників консорціуму «АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ» та консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками консорціумом «АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ» та консорціумом «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками консорціумом «АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ» та консорціумом «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.11.2024 № 07/11/24-01ВТ та від 08.11.2024 № 08/11/24-01ВТ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.11.2024, договір про закупівлю від 14.11.2024 № 107, пояснення та документи Замовника, отримані 23.12.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.12.2024 14:35 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.12.2024 14:35

Запити/Пояснення