• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення містобудівної документації, а саме: Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи Визирської сільської територіальної громади масштабу 1:2000 та масштабу 1:10 000, розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Визирської територіальної громади як документації із землеустрою та містобудівної документації на місцевому рівні з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінфомаційній системі)

Завершена

13 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 500.00 UAH
Період оскарження: 15.10.2024 17:21 - 23.10.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-10-15-014827-a Стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: 8b2e272a197749dab0eb1633490a00ae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-15-014827-a.a1
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-10-15-014827-a Стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Оприлюднена Замовникам тендерна документація за закупівлю UA-2024-10-15-014827-a за предметом: Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи Визирської сільської територіальної громади масштабу 1:2000 та масштабу 1:10 000, розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Визирської територіальної громади як документації із землеустрою та містобудівної документації на місцевому рівні з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінфомаційній системі), містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; Вимоги тендерної документації є дискримінаційними і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника. Зокрема: - на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками; - на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками - на отримання замовлення від Замовника - на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності. Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлених ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Дата розгляду скарги: 29.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2024 18:01
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.11.2024 17:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.11.2024 17:52
Автор: КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ", Яна Іванченко 380983739698 arhitekturageozem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7a57793fc4734726b818b299c752a76c
Заголовок пункту скарги: № 1. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Документи та інформація, що підтверджують наявність в Учасника обладнання, матеріально - технічної бази та технологій (надалі – ОМТБТ).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: За результатами ознайомлення Скаржником із Тендерною документацією, а саме із пунктом 2.1 Додатку 1 до Тендерної документації, встановлено наявність дискримінаційних вимог до потенційних учасників закупівлі, зокрема Скаржника, а саме: «Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції надає підтвердження наявності наступного ОМТБТ:
...
-лазерні сканери (лідари) – не менше 1 одиниці.

Обсяг послуг за закупівлею складає виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи Визирської сільської територіальної громади масштабу 1:2000 та масштабу 1:10 000, розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Визирської територіальної громади як документації із землеустрою та містобудівної документації на місцевому рівні з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінфомаційній системі), тому Скаржнику не зрозуміло доцільність та обґрунтованість вимоги Замовника щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції - лазерні сканери (лідари) – не менше 1 одиниці.
Хочемо зазначити, що виконання вказаного обсягу послуг регулюється профільними нормативно-правовими актами, які передбачають вимоги до матеріально-технічного забезпечення виконавців послуг, зокрема Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Земельним Кодексом України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про Державний земельний кадастр», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926, Постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1553 «Про затвердження Положення про Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель», ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року та ін.
Так, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року, в Розділі II «Вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт» регламентовано наступне:
«2.1. Виконавець робіт повинен мати на праві власності чи інших законних підставах такі засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби, необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт:
• супутникові геодезичні ГНСС-приймачі, високоточні і точні електронні тахеометри, теодоліти та нівеліри, гравіметри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання робіт зі створення Державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, геодезичних мереж спеціального призначення, інженерно-геодезичних вишукувань;
• цифрові аерокамери, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів та друку фотографій, сканери високої роздільної здатності, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади, точні та технічної точності тахеометри (електронні), теодоліти та нівеліри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, кадастрових зйомок, топографічних робіт для забезпечення основи різних кадастрів;
• сканери високої роздільної здатності, обладнання для підготовки карт до видання, комп’ютери та спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення (геоінформаційні системи, система управління банком даних тощо) для виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах, робіт зі створення та ведення геоінформаційних систем, баз та банків даних.
2.2. Геодезичні інструменти та обладнання, комп’ютерна, обчислювальна, інформаційна техніка і програмне забезпечення, які застосовуються для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, повинні забезпечувати необхідну точність вимірювань, автоматизацію процесів обробки даних, отримання геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів та даних у паперовому та електронному вигляді».
Як вбачається чітким переліком зазначених вимог щодо технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, наявність у суб’єктів топографо-геодезичних і картографічних робіт -лазерні сканери (лідари) –– відсутня, а отже, не передбачена законодавством України та не є обов’язковою чи необхідною умовою надання послуг що передбачені Технічним завданням оскаржуваної закупівлі.
Скаржник ( в тому числі його учасники) є професійними операторами землевпорядних та геодезичних послуг, послуг у сфері розроблення містобудівної документації, та відповідно має значну кількість власного або орендованого обладнання для надання послуг у цих сферах, зокрема, але не виключно:
1) Широкоформатний принтер (плоттер) для друку в форматі А0+ Epson SureColor SC-T7200 44``- 2 шт;
2) Широкоформатний сканер Canon M40 LF А0+ - 1 шт
3) Кольоровий копіювальний апарат з можливістю друку формату А3 (БФП) EPSON Work Force WF-7610 -1 шт
4) БФП EpsonWork Force WF-7720 A3+4 кольори – 1 шт
5) Ноутбук Dell Vostro 5581- 2 шт
6) Ноутбук HP15-ba613ur – 2 шт
7) ПК (комплект)15-Z170-16GB-1TB-400W – 2 шт
8) Приймач GPS Trimble R8s -3 шт ( орендоване)
9) Тахеометр електронний SET 250RX – 1 шт (орендоване)
10) - Квадрокоптер Phantom 4 RTK – 1 шт (орендоване)
11) БПЛА VTOL 2 GEOPRO- 1 шт (орендоване)
12) Віддалемір DISTO – 1 шт (орендоване)
13) Нівелір цифровий SDL- 1 шт (орендоване)
14) Ліцензійне програмне забезпечення для розроблення містобудівної документації Esri. Марка: EsriМодель: ArcGIS
15) Ліцензоване програмне забезпечення Delta/Digitals;

(підтвердні документи додаємо – Додаток 2 до Скарги)

Хочемо зазначити, що лазерний сканер (лідар), використовується для надання послуг зі створення об’єктів об’ємної архітектури та побудови об’ємної моделі об’єкту, а також для розпізнавання тривимірних об'єктів.

При цьому, Замовник вимагає наявність GPS/GNSS приймача та тахеометра, які забезпечують проведення високоточної топографо-геодезичної зйомки і без використання лідару.
А для надання послуг із виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи Визирської сільської територіальної громади масштабу 1:2000 та масштабу 1:10 000 достатньо приладів згідно чинного законодавства України, зокрема згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року.

Наведеного обладнання більш ніж достатньо для надання якісних та своєчасних послуг за предметом закупівлі.
Замовник не обґрунтовує вимогу щодо наявності лазерного сканеру (лідару) в той час, як якісно, точно і швидко виготовити необхідну документацію та матеріали по тендерній закупівлі можна взагалі без лазерного сканеру ( лідару), оскільки у більшості підприємств, установ та організацій, які здійснюють господарську діяльність у сфері містобудування, у тому числі в Скаржника наявне обладнання і діючі технології для надання послуг у сфері архітектури, землеустрою та геодезії.
Таким чином, через встановлення Замовником дискримінації вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають лазерні сканери (лідари) – не менше 1 одиниці, що порушує право Скаржника на участь у закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни та усунути наявні дискримінаційні положення щодо лазерного сканеру (лідару) у всій Тендерній документації : шляхом виключення вимоги про необхідність надання у складі тендерної пропозиції лазерні сканери (лідари) – не менше 1 одиниці у Додатку № 1 до тендерної документації.
В тому числі видалити дискримінаційну вимогу: Цифрову топографічну основу М 1:2 000 створити за допомогою електронних тахеометрів та/або GPS- приймачів, а також лазерних сканерів (лідарів), що зазначена у п.8 Додатку № 4.1 до Тендерної документації шляхом викладення її в такому форматі: «Цифрову топографічну основу М 1:2 000 створити за допомогою електронних тахеометрів та/або GPS- приймачів»
Видалити дискримінаційну вимогу щодо лазерного лідару в п 11 : Додатку № 4.1 до Тендерної документації «Вимоги до топографічного знімання» шляхом викладення його в такій редакції:
«Топографічне знімання території с. Визирка виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами.
При тахеометричному зніманні щільність пунктів знімальної основи повинна забезпечувати можливість прокладання тахеометричних ходів, які не суперечать технічним вимогам «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500».
Виконання польових робіт (послуг) при тахеометричному зніманні слід поєднувати з повною камеральною обробкою матеріалів знімання.
Висотні відмітки повинні рівномірно покривати територію знімання. Щільність пікетних точок повинно забезпечити подальше відображення форм рельєфу.
Для автоматизації даних робіт (послуг) необхідно використовувати геоінформаційне програмне забезпечення, яке дає змогу виконувати всі обчислення та формувати топографічні плани в цифровому і графічному вигляді. Учасник повинен надати підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача: Учасник який застосовує технологію GPS-корекції RTK додатково надає Договір про надання послуг з доступу до отримання корегуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України (або Договір аналогічного змісту); Учасник який застосовує технологію GPS-корекції технологію PPK додатково надає довідку чи інший документ що підтверджує надання Адміністратором банку геодезичних даних передачі заявнику (учаснику) геодезичних даних по території розробки: координати пунктів Державної геодезичної мережі 1, 2, 3, 4 класів; нівелірні пункти I, II, класів; послуги з виконання координатних операцій перетворення та трансформування координат точок CK-63, місцеву систему координат, УСК-2000.»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8cd562a51314466b85fa8e71de42c7b6
Заголовок пункту скарги: № 2 Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Так, відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається:
1. Виконаний Учасником аналогічний договір за предметом: розробка (розроблення) містобудівної документації (не менше ніж 1 договір)*.
2. Виконаний Учасником аналогічний договір за предметом: конвертація топографічної зйомки у формат геоінформаційної системи відповідно до чинного класифікатора топографічної інформації (не менше ніж 1 договір)*. Замовником за таким договором має бути орган місцевого самоврядування, а надані за таким договором послуги повинні бути виконані з дотриманням вимог діючих нормативних документів (що підтверджується технічним завданням аналогічного договору або текстом аналогічного договору).
3. Виконаний Учасником аналогічний договір за предметом: створення та наповнення модулю «Адресний реєстр» геоінформаційної системи територіальної громади (не менше ніж 1 договір)*. Замовником за таким договором має бути орган місцевого самоврядування, а надані за таким договором послуги мають відповідати державним стандартам, технічним умовам та нормативним документам щодо показників якості такого виду послуг (що підтверджується технічним завданням аналогічного договору або текстом аналогічного договору).
4. Виконаний Учасником як розробником документації із землеустрою аналогічний договір за предметом: «формування та реєстрація земельних ділянок», або «розроблення документації із землеустрою» або «оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки» (земельні ділянки за аналогічним договором мають бути державної або комунальної власності). Виконання Договору підтверджується відповідними Витягами з Державного земельного кадастру та з Державного реєстру прав на нерухоме майно, кількість зареєстрованих земельних ділянок – не менша ніж передбачена орієнтовним переліком земельних ділянок, що підлягають формуванню та реєстрації в рамках даної закупівлі. Строки надання Учасником послуг або робіт за аналогічним договором не можуть перевищувати строки, встановлені пунктом г) частини 2 статті 28 Закону України «Про землеустрій».

Для підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник процедури закупівлі надає скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору (договорів), вказаного у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору (договорів), актами виконаних робіт/послуг тощо, а також скан оригіналу або належно завіреного листа-відгуку та/або інформаційного листа щодо виконання такого договору (договорів) від замовника (замовників, довірених осіб замовника), вказаних у довідці.)»
За результатами ознайомлення Скаржника із Тендерною документацією було встановлено наявність дискримінаційних вимог до потенційних учасників закупівлі, зокрема, Скаржника.

Так, відповідно до п.п. 4 пункту 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається:
4. Виконаний Учасником як розробником документації із землеустрою аналогічний договір за предметом: «формування та реєстрація земельних ділянок», або «розроблення документації із землеустрою» або «оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки» (земельні ділянки за аналогічним договором мають бути державної або комунальної власності). Виконання Договору підтверджується відповідними Витягами з Державного земельного кадастру та з Державного реєстру прав на нерухоме майно, кількість зареєстрованих земельних ділянок – не менша ніж передбачена орієнтовним переліком земельних ділянок, що підлягають формуванню та реєстрації в рамках даної закупівлі. Строки надання Учасником послуг або робіт за аналогічним договором не можуть перевищувати строки, встановлені пунктом г) частини 2 статті 28 Закону України «Про землеустрій».
Скаржник не погоджується з п.п 4 п.2.3. Додатку 2 до Тендерної документації, у частині предмету аналогічного договору, та вважає її дискримінаційною з наступних підстав.

Відповідно до Постанови КМУ від 01.09.2021 № 926, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», комплексний план просторового розвитку території, генеральний план населеного пункту, детальний план території є одночасно містобудівною та землевпорядною документацією, землевпорядна частина яких розробляється відповідно до Закону України «Про землеустрій».
У Скаржника (його учасників) є повністю виконаний аналогічний договір № 109 від 20 жовтня 2022 року ( Додаток 1), предмет договору «Послуги з розроблення детального плану території міста Коростеня Житомирської області по вулиці Гастелло (багатоповерхова забудова)», в технічному завданні якого передбачається якої формування земельної ділянки та внесення її до Державного земельного кадастру, що є аналогічними послугами для даної закупівлі.
Через деталізацію назви аналогічного договору Скаржник не може прийняти участь у даній закупівлі, хоча має досвід виконання аналогічного договору.
Вище визначена вимога до аналогічного договору, визначені Замовником в частині встановлення предмету аналогічного договору, є дискримінаційною та необґрунтованою, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, зокрема, Скаржника, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету.
Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Тому вимога замовника щодо надання аналогічного договору за предметом: «формування та реєстрація земельних ділянок», або «розроблення документації із землеустрою» або «оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки» (земельні ділянки за аналогічним договором мають бути державної або комунальної власності) є некоректною.
Тобто таке визначення предмету аналогічного договору є дискримінаційним та обмежує потенційних учасників, зокрема Скаржника, прийняти участь у закупівлі
Просимо виправити назву предмета аналогічного договору відповідно до чинного законодавства, а саме :
«Договір з розроблення, містобудівної документації та/або документації із землеустрою».

2. Відповідно до п.п. 4 пункту 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається:
4. Виконаний Учасником як розробником документації із землеустрою аналогічний договір за предметом: «формування та реєстрація земельних ділянок», або «розроблення документації із землеустрою» або «оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки» (земельні ділянки за аналогічним договором мають бути державної або комунальної власності). Виконання Договору підтверджується відповідними Витягами з Державного земельного кадастру та з Державного реєстру прав на нерухоме майно, кількість зареєстрованих земельних ділянок – не менша ніж передбачена орієнтовним переліком земельних ділянок, що підлягають формуванню та реєстрації в рамках даної закупівлі. Строки надання Учасником послуг або робіт за аналогічним договором не можуть перевищувати строки, встановлені пунктом г) частини 2 статті 28 Закону України «Про землеустрій»
Скаржник не погоджується з п.п 4 п.2.3. Додатку 2 до Тендерної документації, у частині підтвердження виконання договору відповідними Витягами з Державного земельного кадастру та з Державного реєстру прав на нерухоме майно та вважає її дискримінаційною з наступних підстав.
У скаржника (його учасників) є повністю виконаний договір № 109 від 20 жовтня 2022 року (Додаток 1), предмет договору «Послуги з розроблення детального плану території міста Коростеня Житомирської області по вулиці Гастелло (багатоповерхова забудова)».
Згідно з Технічним завданням до вищевказаного договору, передбачалося формування земельної ділянки, інформацію та відомості про яку, відповідно до чинного законодавства України необхідно було внести до Державного земельного кадастру та провести державну реєстрацію. На підставі ч.3 ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» та відповідно до Технічного завдання до Договору№ 109 від 20 жовтня 2022 року та Скаржником (його учасником) , як особою, яка за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування було надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, була проведена державна реєстрація та був отриманий Витяг з Державного земельного кадастру.
Обов’язкової реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, особами, які за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування було надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою (розробниками містобудівної документації), чинним законодавством України - не передбачено.
Окрім того, Додаток № 4 до Тендерної документації «Технічне завдання» не містить вимоги Замовника щодо Державної реєстрації земельних ділянок в в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Отже вище визначена вимога Замовником до аналогічного договору, в частині надання Витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно, як підтвердження виконання договору є дискримінаційною та необґрунтованою, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, зокрема, Скаржника, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету.

Тобто, замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Просимо виправити вищевказану вимогу відповідно до чинного законодавства, а саме:
«Виконання Договору підтверджується відповідним Витягом з Державного земельного кадастру».

3. Відповідно до п.п. 4 пункту 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається:
4. Виконаний Учасником як розробником документації із землеустрою аналогічний договір за предметом: «формування та реєстрація земельних ділянок», або «розроблення документації із землеустрою» або «оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки» (земельні ділянки за аналогічним договором мають бути державної або комунальної власності). Виконання Договору підтверджується відповідними Витягами з Державного земельного кадастру та з Державного реєстру прав на нерухоме майно, кількість зареєстрованих земельних ділянок – не менша ніж передбачена орієнтовним переліком земельних ділянок, що підлягають формуванню та реєстрації в рамках даної закупівлі. Строки надання Учасником послуг або робіт за аналогічним договором не можуть перевищувати строки, встановлені пунктом г) частини 2 статті 28 Закону України «Про землеустрій»
Скаржник не погоджується з вимогою Замовника в частині: Виконання Договору підтверджується відповідними Витягами з Державного земельного кадастру та з Державного реєстру прав на нерухоме майно, кількість зареєстрованих земельних ділянок – не менша ніж передбачена орієнтовним переліком земельних ділянок, що підлягають формуванню та реєстрації в рамках даної закупівлі. Строки надання Учасником послуг або робіт за аналогічним договором не можуть перевищувати строки, встановлені пунктом г) частини 2 статті 28 Закону України «Про землеустрій», та вважає її дискримінаційною з наступних підстав.
У скаржника (його учасників) є повністю виконаний договір № 109 від 20 жовтня 2022 року (Додаток1), предмет договору «Послуги з розроблення детального плану території міста Коростеня Житомирської області по вулиці Гастелло (багатоповерхова забудова)». Виконання Договору підтверджується отриманим Витягом з Державного земельного кадастру.
Встановлюючи вимогу, щодо кількісті зареєстрованих земельних ділянок – не менша ніж передбачена орієнтовним переліком земельних ділянок, Замовник умисно обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, зокрема, Скаржника, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Тобто, замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Просимо виправити вищевказану вимогу відповідно до чинного законодавства, а саме:
«Виконаний Учасником як розробником документації із землеустрою аналогічний договір з розроблення, містобудівної документації та/або документації із землеустрою (земельні ділянки за аналогічним договором мають бути державної або комунальної власності). Виконання Договору підтверджується відповідними Витягами з Державного земельного кадастру , кількість зареєстрованих земельних ділянок – не менша ніж одна, що підлягають формуванню та реєстрації в рамках даної закупівлі. Строки надання Учасником послуг або робіт за аналогічним договором не можуть перевищувати строки, встановлені пунктом г) частини 2 статті 28 Закону України «Про землеустрій. Строки надання Учасником послуг або робіт за аналогічним договором не можуть перевищувати строки, встановлені пунктом г) частини 2 статті 28 Закону України «Про землеустрій».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації