• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Повітряні фільтри (ФПУ-200) Код за ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)

Торги не відбулися

1 512 456.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 562.28 UAH
Номер: 3ececff9ae4b461fb3712c8bccd8338f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 22.01.2025 15:26 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.01.2025 № 2-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 21.01.2025 № 2-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-10-15-014258-a 15.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 212-63-38, Alinkaayline@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 78/3 від 23.10.2024р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «Селтон», ТОВ «ТЕХ РЕСУРС», ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», ТОВ «ЛАЙНПАРТС», протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції вимогу ТОВ «Селтон» №78/4 від 07.11.2024р; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Селтон» №78/5 від 26.11.2024р; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ РЕСУРС» №78/6 від 26.11.2024р; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» №78/7 від 29.11.2024р; вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця ТОВ «ЛАЙНПАРТС» та намір укласти договір про закупівлю від 24.12.2024р. № 78/10, протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛАЙНПАРТС» від 24.01.2025р. №78/12, відповідь Замовника на запит Управління від 27.01.2025 року. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 4 (чотирьох) учасників, а саме: ТОВ «Селтон», з остаточною пропозицією 980 000,00 гривень, ТОВ «ТЕХ РЕСУРС», з остаточною пропозицією 1 030 000,00 гривень, ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», з остаточною пропозицією 1 079 900,00 гривень, ТОВ «ЛАЙНПАРТС», з остаточною пропозицією 1 509 600,00 гривень. Моніторингом установлено, що найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «Селтон», з остаточною пропозицією 980 000,00 гривень. Однак, протоколом від 26.11.2024 № 78/5, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Селтон» порушень не установлено. Наступною найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «ТЕХ РЕСУРС», з остаточною пропозицією 1 030 000,00 гривень. Однак, протоколом від 26.11.2024 № 78/6, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ РЕСУРС» порушень не установлено. Наступною найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», з остаточною пропозицією 1 079 900,00 гривень. Однак, протоколом від 29.11.2024 № 78/7, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» порушень не установлено. Наступною найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС», з остаточною пропозицією 1 509 600,00 гривень. Однак, протоколом від 24.01.2025 № 78/12, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» порушень не установлено. У зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій, котрі відповідають вимогам тендерної документації Замовника, відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-10-15-014258-a були відмінені.
Період усунення порушень: 04.02.2025 11:01 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2025 11:01

Запити/Пояснення