-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Повітряні фільтри (ФПУ-200) Код за ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Торги не відбулися
1 512 456.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 562.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 562.28 UAH
Номер:
3ececff9ae4b461fb3712c8bccd8338f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 15:26 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 21.01.2025 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-10-15-014258-a 15.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 78/3 від 23.10.2024р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «Селтон», ТОВ «ТЕХ РЕСУРС», ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», ТОВ «ЛАЙНПАРТС», протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції вимогу ТОВ «Селтон» №78/4 від 07.11.2024р; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Селтон» №78/5 від 26.11.2024р; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ РЕСУРС» №78/6 від 26.11.2024р; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» №78/7 від 29.11.2024р; вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця ТОВ «ЛАЙНПАРТС» та намір укласти договір про закупівлю від 24.12.2024р. № 78/10, протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛАЙНПАРТС» від 24.01.2025р. №78/12, відповідь Замовника на запит Управління від 27.01.2025 року.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 4 (чотирьох) учасників, а саме: ТОВ «Селтон», з остаточною пропозицією 980 000,00 гривень, ТОВ «ТЕХ РЕСУРС», з остаточною пропозицією 1 030 000,00 гривень, ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», з остаточною пропозицією 1 079 900,00 гривень, ТОВ «ЛАЙНПАРТС», з остаточною пропозицією 1 509 600,00 гривень.
Моніторингом установлено, що найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «Селтон», з остаточною пропозицією 980 000,00 гривень. Однак, протоколом від 26.11.2024 № 78/5, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Селтон» порушень не установлено.
Наступною найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «ТЕХ РЕСУРС», з остаточною пропозицією 1 030 000,00 гривень. Однак, протоколом від 26.11.2024 № 78/6, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ РЕСУРС» порушень не установлено.
Наступною найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», з остаточною пропозицією 1 079 900,00 гривень. Однак, протоколом від 29.11.2024 № 78/7, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» порушень не установлено.
Наступною найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС», з остаточною пропозицією 1 509 600,00 гривень. Однак, протоколом від 24.01.2025 № 78/12, Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» порушень не установлено.
У зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій, котрі відповідають вимогам тендерної документації Замовника, відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-10-15-014258-a були відмінені.
Період усунення порушень:
04.02.2025 11:01 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
a0c562f7e82f42a49b874862fefaf0e7
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2025 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Повітряні фільтри (ФПУ-200) Код за ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-10-15-014258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
f3557f1f37e0446eae7d4cb4e557c09f
Назва:
На запит від 23.01.2025 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по процедурі закупівлі №UA-2024-10-15-014258-a, Повітряні фільтри (ФПУ-200) Код за ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Дата опублікування:
27.01.2025 15:47
Опис:
На запит від 23.01.2025 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по процедурі закупівлі №UA-2024-10-15-014258-a, Повітряні фільтри (ФПУ-200) Код за ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, щодо надання пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно Специфікованого плану забезпечення матеріалів по самостійній закупівлі, закупівля яких здійснюється в умовах воєнного стану за рахунок власних коштів по господарствам регіональної філії "Одеської залізниці" АТ "Укрзалізниця" на 2024 р., передбачено закупівлю, в тому числі, повітряних фільтрів (ФПУ-200).
Згідно рішення правління АТ «Укрзалізниця» (витяг з протоколу засідання від 01.07.2024 №Ц-8-98/946-24) введено в постійну експлуатацію модуль «Тендерно-договірна робота. Облік договорів закупівель» автоматизованої системи «Єдина система управління ланцюгами поставок» АТ «Укрзалізниця» (далі – Модуль).
Регіональні філії, філії з 2024 року зобов’язано формувати технічну частину тендерної документації виключно з використанням вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, погоджених в модулі «технічні вимоги».
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розроблені згідно модулю «технічні вимоги» (надається у додатках).
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Відповідно ч. 2 розділу ІІІ вказаної Методики «Методи визначення очікуваної вартості» для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro".
За п. 2 ч. 1 Розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
В результаті проведеного моніторингу службою організації та проведення закупівель регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направлено запити на комерційну пропозицію до ТОВ «ДЕРІС ГРУП» №НХ04/1519 від 20.08.2024, ТОВ «ЛАЙНПАРТС» №НХ04/1520 від 20.08.2024, ТОВ «ЛЮФТГРАНД» №НХ04/1522 від 20.08.2024., (копії надаються).
На підставі отриманих комерційних пропозицій було сформовано первісну очікувальну вартість предмету закупівлі, Повітряні фільтри (ФПУ-200), на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-15-017003-a, оприлюднено річний план закупівель UA-P-2024-10-15-017003-a та оголошено процедуру закупівлі.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості надаємо адресу веб-сайту: odz.gov.ua, розділ «Закупівлі» - «Активні торги» - посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер: UA-2024-10-15-014258-a.
Додатки: листи №НХ04/1519 від 20.08.2024, №НХ04/1520 від 20.08.2024, №НХ04/1522 від 20.08.2024, №ВХ НХ-03/646 від 28.08.2024, №167 від 22.08.2024, №ВХ НХ-03/645 від 28.08.2024 - файл «Запити та відповіді» на 6 аркушах; технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, - файл «Технічні вимоги до продукції» на 7 аркушах.