-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100407 Безуглiвка - Мала Олександрiвка км 1+230 - км 2+130, Київської області
Торги відмінено
25 704 691.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 128 523.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 128 523.46 UAH
Номер:
1a5817f320c14ec19e89e451e5487132
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 17:29 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-10-15-014126-a 15.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», а у разі неможливості – відмінити торги та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.10.2024 № 267 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 06.11.2024 № 285, від 11.11.2024 № 298, від 12.11.2024 № 300, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.10.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.12.2024 № 19296-р/пк-пз, від 04.12.2024 № 19297-р/пк-пз (далі – колегія АМКУ), пояснення Замовника від 25.12.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі необхідно надати: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції повинен надати: договірну ціну та структуру УПВ.
Учасник визначає ціну пропозиції (договірну ціну) згідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 (далі -Методика), як тверду за укрупненими показниками вартості»
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» (протокол від 06.11.2024 № 285) з підстав, не відповідності технічної спеціфикації та інших вимог щодо придмета закупівлі, а саме «В тендерній пропозиції Учасника надано файл «Договірна_ціна.pdf» який не відповідає Додатку 29 (пункт 6.6) Методики.
А саме відповідно до додатку 29 Методики форма договірної ціни за укрупненими показниками вартості містить наступні колонки «№ ч/ч»,» «Кодовий номер», «Найменування робіт», «Одиниця виміру», «Кількість», «Ціна одиниці, грн», «Загальна вартість, грн».
У складі Пропозиції міститься договірна ціна ( файл «Договірна_ціна.pdf») в якій містяться наступні колонки: «№ ч/ч»,» «Кодовий номер», «Найменування робіт», «Одиниця виміру», «Кількість», «Ціна одиниці, тис.грн», «Загальна вартість, тис.грн».
Таким чином тендерна пропозиція не відповідає додатку 29 Методики (п.6.6) та тендерній документації.…
В тендерній пропозиції Учасника надано файл «Договірна_ціна.pdf» в якому відображено кодовий номер Н610, що не відповідає додатку 3 тендерної документації, а саме кодовий номер повинен бути Н61.»
Водночас, під час моніторингу закупівлі встановлено, що учасник торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» надав тендерну пропозицію (файл «1.Цінова_пропозиція (1).pdf», в якій запропонував виконати роботи, що є предметом закупівлі, на загальну суму 22 295 514,90 грн з ПДВ, що відповідає запропонованій догововірній ціні в тис грн (файл «Договірна_ціна.pdf) – 22 295,51490 тис гривень.
Кірм того, відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Замовником визначено обсяги робіт, зокрема «Встановлення бортових каменів на цементнобетонну суміш в обсязі 413,00 м», кодовий номер Н61.
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР» надано Договірну ціну, в якій визначено назву видів робіт та їх обсяги (зокрема «Встановлення бортових каменів на цементнобетонну суміш в обсязі (413,00 м) відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже Замовник, виявивши невідповідність в документах, які надав у тендерній пропозиції учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», не надав можливості учаснику виправити наведену невідповідність, що призвело до подальшого відхилення тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей та не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень:
07.01.2025 17:16 - 22.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.01.2025 17:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до п.4.4 розділу 1 тендерної документації та п.2.1 Додатку 7 до тендерної документації (проект договору) строк виконання робіт зазначений до 31.12.2024 року. Оскільки укладення договору за результатом проведення закупівлі унеможливлює дотримання строків виконання робіт відповідно до умов тендерної документації, подальша потреба в Закупівлі відсутня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Дата публікації звіту:
08.01.2025 11:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
21.01.2025 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
3518f6024b8a4dd1930b0bd3628d3806
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.12.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100407 Безуглiвка - Мала Олександрiвка км 1+230 - км 2+130, Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-15-014126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію щодо стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 04.12.2024 №19296 -р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ae7ae86dd9cb4a2ba56c7d330588eb5e
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
25.12.2024 14:00
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі позитивного експертного звіту від 25 серпня 2023 №0132-6214-23/УЕГ/А (додається) та ТОМ 4 робочий проєкт Зведений кошторисний розрахунок (додається)
Щодо другого питання. Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/10/obgruntuvannya-bezuglivka-mala-oleksandrivka-1.pdf
Щодо третього питання. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 04.12.2024 №19296 -р/пк-пз виконано замовником