-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція ПС 330 кВ «Нововолинськ» з влаштуванням на ВРУ-110 кВ лінійної комірки 110 кВ приєднання ПЛ 110 кВ «ЦЗП ВЕС - Нововолинськ», Волинська обл., Володимир-Волинський район, с. Будятичі, вул. Івана Франка, 94". Коригування 45454000-4 Реконструкція
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації
Завершена
24 375 313.85
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 243 753.14 UAH
мін. крок: 1% або 243 753.14 UAH
Номер:
c91531b94ad84e709006cc526b0dc8c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 12:52 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-10-15-013908-a 15.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання вимог законодавства в частині підтвердження ступеня локалізації товару у складі робіт установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПЕК», ТОВ «ЕКНІС» та ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов Договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо виконання вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а в разі невиконання зазначених вимог врегулювати договірні відносини шляхом розірвання Договору від 23.01.2025 № 01-173937-24 та недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.10.2024 № 490/24-ОН, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕК» (далі – ТОВ «ПЕК»), протокол від 05.11.2024 № 533/24-ОН, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКНІС» (далі – ТОВ «ЕКНІС»), вимога про усунення невідповідностей до 28.11.2024, протоколи від 11.11.2024 № 543/24-ОН та від 03.12.2024 № 568/24-ОН, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП»), вимога про усунення невідповідності до 05.12.2024, протокол від 09.12.2024 № 583/24-ОН, повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2024, протокол від 24.12.2024 № 023/24-ОН, договір від 23.01.2025 № 01-173937-24 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.02.2025, від 28.02.2025.
Абзацом 3 пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Підпунктом 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: зокрема, у 2024 році - 20 відсотків.
При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, зокрема серед яких є дизель - генераторні установки.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено Постановою Кабінету Міністрів від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (надалі Порядок № 861).
Також підпунктом 13-1 пункту 13 Порядку № 861 визначено, що Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до технічного завдання, що міститься у складі тендерної документації Замовника (додаток 3, таблиця 1 - «Таблиця устаткування (обладнання) та матеріалів для заповнення Учасником»), при виконанні робіт передбачено придбання устаткування «Трансформатор струму TG 145 126 кВ, 125/1, 125/1, 0,2s/0,2s 10/10 BA», та «Трансформатор струму TG 145 126 кВ, 2000/5 А, 2000/5 А, 2000/5 А, 10Р, 800/1 А, 0,2s/0,2s 0,5».
Зазначене обладнання відноситься до товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Водночас, на порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів, надання яких передбачено цим пунктом Порядку № 861.
Керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 25.02.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання відповідних пояснень.
На зазначений запит Замовник 28.02.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив: «…для підтвердження відповідного ступеня локалізації згідно Закону, Замовник може встановити в Тендерній документації відповідну вимогу, проте наявність такої вимоги суперечить прийнятим та затвердженим технічним рішенням в проектній документації.
Отже, враховуючи вище вказане, у Замовника були відсутні підстави для проведення дослідження на відповідність запропонованого переможцем тендеру обладнання вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.»
Також згідно з Договором, укладеним за результатами проведеної закупівлі, Замовнику у право власності переходить елегазовий трансформатор струму 110 кВ типу LVQB-126, найбільша робоча напруга 126 кВ, 32кА/3c (80 кА), 1000 A (Iном), 1,2 (Rf), -36...+50°C, полімерний ізолятор сірого кольору, питома довжина шляху витоку 31 мм/кВ, 6 обмоток: 800/1 10VA 0,2s Fs10 800/1 10VA 0,2s Fs10 800/1 20VA 0,5 Fs10 2000/5 30VA 10P20 2000/5 30VA 10P20 2000/5 30VA 10P20 та елегазовий трансформатор струму 110 кВ типу LVQB-126, найбільша робоча напруга 126 кВ, 32кА/3c (80 кА), 125 A (Iном), 1,2 (Rf), -36...+50°C, полімерний ізолятор сірого кольору, питома довжина шляху витоку 31 мм/кВ, 2 обмотки: 125/1 10VA 0,2s Fs20 125/1 10VA 0,2s Fs20.
Водночас, згідно відкритих даних електронної форми ProZorro інформація про локалізацію зазначеного обладнання відсутня.
Отже, на момент здійснення моніторингу, Замовник не підтвердив ступінь локалізації обладнання, чим недотримався вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Зазначене є ризиком здійснення закупівлі товару без відповідного підтвердження ступеня локалізації.
Період усунення порушень:
06.03.2025 18:43 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 18:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
П О З О В Н А З А Я В А
про визнання протиправним та скасування Висновку
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-15-013908-a
від 06.03.2025
Дата публікації:
20.03.2025 18:31
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
2b359007d1d74a9dba0ce91b0ac448fe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з реконструкції ПС 330 кВ «Нововолинськ» з влаштуванням на ВРУ-110 кВ лінійної комірки 110 кВ приєднання ПЛ 110 кВ «ЦЗП ВЕС - Нововолинськ», Волинська обл., Володимир-Волинський район, с. Будятичі, вул. Івана Франка, 94". Коригування 45454000-4 Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-013908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення, з яких підстав проектом договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, не передбачено оприлюднення додатків до договору з інформацією про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог Закону з урахуванням вимог положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9cf99dad3ee542c594c6ecfc0f318add
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 14.02.2025 15:54
Дата опублікування:
19.02.2025 14:30
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації (Додається Наказ по підприємству № 454 від 07.08.2024) та Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво від 17.04.2024 № 0055-4868-24/ІЕГ/А (додається) за робочим проєктом «Реконструкція ПС 330 кВ «Нововолинськ» з влаштуванням на ВРУ-110 кВ лінійної комірки 110 кВ приєднання ПЛ 110 кВ «ЦЗП ВЕС - Нововолинськ», Волинська обл., Володимир-Волинський район, с. Будятичі, вул. Івана Франка, 94". Коригування».
2. Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel. Проте доступ до інформації закритий на виконання вимог постанови НКРЕКП “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури” від 26.03.2022 №349
3. Додатки до Договору є невід’ємною частиною Договору (пункт 20.1. Додатку 4 «Проект договору» до Тендерної документації) та оприлюднюються у відповідності до вимог Закону. Інформація про ціни на матеріальні ресурси є однією із обов’язкових складових Договірної ціни (відповідного додатку укладеного Договору).
Номер:
dd180208c88b4b00bd6559e74295f6de
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2025 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з реконструкції ПС 330 кВ «Нововолинськ» з влаштуванням на ВРУ-110 кВ лінійної комірки 110 кВ приєднання ПЛ 110 кВ «ЦЗП ВЕС - Нововолинськ», Волинська обл., Володимир-Волинський район, с. Будятичі, вул. Івана Франка, 94". Коригування 45454000-4 Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-013908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання, зокрема: Елегазовий трансформатор струму 110 кВ типу LVQB-126, найбільша робочанапруга 126 кВ, 32кА/3c (80 кА), 1000 A (Iном), 1,2 (Rf), -36...+50°C, полімерний ізолятор сірого кольору, питома довжина шляху витоку 31 мм/кВ, 6 обмоток: 800/1 10VA 0,2s Fs10 800/1 10VA 0,2s Fs10 800/1 20VA 0,5 Fs10 2000/5 30VA 10P20 2000/5 30VA 10P20 2000/5 30VA 10P20 та Елегазовий трансформатор струму 110 кВ типу LVQB-126, найбільша робоча напруга 126 кВ, 32кА/3c (80 кА), 125 A (Iном), 1,2 (Rf), -36...+50°C, полімерний ізолятор сірого кольору, питома довжина шляху витоку 31 мм/кВ, 2 обмотки: 125/1 10VA 0,2s Fs20 125/1 10VA 0,2s Fs20 які будуть встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про що зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c45ffd41b3024a698f49fda307750c20
Назва:
Відповідь на Запит Держаудитслужби України - 25.02.2025
Дата опублікування:
28.02.2025 13:28
Опис:
«Постанова КМУ «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 02.08.2022 № 861 (далі — Постанова) передбачає порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання цих вимог щодо товарів, внесених до переліку таких, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Відповідно до механізму підтвердження ступеня локалізації, вказаного в Постанові, підтвердження відповідності товару критерію локалізації здійснюється виробником даного товару. Разом з тим Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Замовник в свою чергу ніяким чином не впливає на перебіг даного процесу.
Також, окремо слід зазначити, що дана закупівля – це виконання робіт у відповідності до розробленої проектної документації на будівництво, яка пройшла комплексну експертизу з дотримання вимог міцності, надійності, довговічності, експлуатаційної безпеки, інженерного забезпечення і т.д. і затверджена в установленому порядку з відповідними техніко-економічними (технічними) показниками, в тому числі трансформатори струму 110кВ.
Згідно із статтею 22 Закону у Тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. При цьому тендерна документація може містити і іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації.
Таким чином, для підтвердження відповідного ступеня локалізації згідно Закону, Замовник може встановити в Тендерній документації відповідну вимогу, проте наявність такої вимоги суперечить прийнятим та затвердженим технічним рішенням в проектній документації.
Отже, враховуючи вище вказане, у Замовника були відсутні підстави для проведення дослідження на відповідність запропонованого переможцем тендеру обладнання вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.»
Номер:
c1b8935d22be4d76ad093de26e1464a0
Назва:
Щодо висновку ДАСУ від 06.03.2025
Дата опублікування:
14.03.2025 15:27
Опис:
Замовник планує оскаржити рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 06.03.2025 р. (Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-15-013908-a) в терміни, що передбачені чинним законодавством.