-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт найпростішого укриття дошкільного закладу №6 «Золота рибка» по вул. Миру,6 м. Славута Шепетівського району Хмельницької області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 165 614.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 828.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 828.07 UAH
Номер:
b8d61da9c7bc4faca61359f7d5bc4769
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-30-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2024 00:00
Період моніторингу:
31.12.2024 11:20 - 22.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.12.2024 № 86-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.12.2024 № 86-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2024-10-14-014963-a 14.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.10.2024 № 34, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2024, тендерну пропозицію приватного підприємства «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ» (далі – ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.11.2024 № 51, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ-АЛЬТАЇР» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ-АЛЬТАЇР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «КОМПАНІЯ-АЛЬТАЇР», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «КОМПАНІЯ-АЛЬТАЇР» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.11.2024 № 52, звернення з вимогою щодо усунення порушення від 09.11.2024 за номером ID: UA-2024-10-14-014963-a.c1, відповідь Замовника від 09.11.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.11.2024 № 18716-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника від 08.11.2024 № 52, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «КОМПАНІЯ-АЛЬТАЇР», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «КОМПАНІЯ-АЛЬТАЇР» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.12.2024 № 65, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.12.2024, договір підряду від 12.12.2024 № 646 (далі – Договір), додаткову угоду від 20.12.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 20.12.2024, пояснення (інформацію, документи) від 07.01.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.01.2025 15:20 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2025 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
131562803bd54527851f712b5e7a9c3a
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.01.2025 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту найпростішого укриття дошкільного закладу №6 «Золота рибка» по вул. Миру, 6 м. Славута Шепетівського району Хмельницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-014963-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
754ac30391c64aaabae646c2b1c9d3a7
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ від 06 січня 2025 року
Дата опублікування:
07.01.2025 16:12
Опис:
У відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. про надання пояснень (інформації, документів) від 06 січня 2025 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-10-14-014963-a, повідомляємо наступну інформацію:
Щодо першого питання:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувана вартість та обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) визначалися Змовником на підставі проектно-кошторисної документації на будівництво об’єкта «Капітальний ремонт найпростішого укриття дошкільного закладу №6 «Золота рибка» по вул. Миру,6 м. Славута Шепетівського району Хмельницької області» (Реєстраційний номер PD01:4463-8150-1664-5827), яка пройшла відповідну експертизу та має позитивний експертний звіт № 15/1683Е-08/24 від 15 серпня 2024 року.
В підтвердження вищевказаної інформації додаємо наступні документи:
1) Проектно-кошторисна документація;
2) Технічне завдання яке є Додатком №2 до тендерної документації;
3) Експертний звіт № 15/1683Е-08/24 від 15 серпня 2024 року.
Щодо другого питання:
В підтвердження виконання Замовником вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710» повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі було оприлюднено на власному офіційному веб-сайті (https://www.osvitasl.km.ua/) з використанням електронного віджету від майданчика - https://zakupivli.pro/, який автоматично оприлюднює на офіційному веб-сайті інформацію про оголошені закупівлі Замовника.
В підтвердження вищевказаної інформації додаємо наступні документи:
1) Фото візуального розташування відповідного віджету на веб-сайті Замовника;
2) Викопіювання з офіційного веб-сайту.