-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 "Казка" (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків,31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
4 664 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 642.00 UAH
мін. крок: 1% або 46 642.00 UAH
Номер:
37a53113b370497dab7228a82f25246c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-16-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2024 00:00
Період моніторингу:
16.12.2024 14:41 - 07.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.12.2024 № 95-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.12.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 16.12.2024 № 95-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-10-14-008441-a 14.10.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону та пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, надання роз’яснень щодо тендерної документації, виконання рішень комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Перша українська будівельна», товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖБУДСТРОЙ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Затишний дім», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.10.2024 № 221 (далі – Тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; рішення комісії АМКУ від 15.11.2024 № 18444-р/пк-пз та від 05.12.2024 № 19361-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Перша українська будівельна», товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖБУДСТРОЙ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Затишний дім»; протоколи уповноваженої особи від 01.11.2024 № 244, від 19.11.2024 № 268 та від 21.11.2024 № 271; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 11.12.2024 № 172-12/24 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода до Договору про закупівлю від 13.12.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.12.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Проте, додаток 2 до Тендерної документації не містить відомості ресурсів або затверджену проєктну документацію. При цьому, в технічному завданні (додаток 2 до Тендерної документації) не зазначено кошторисні норми (шифр норми), які необхідно застосувати під час визначення ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Згідно пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону та пункту 5.1 Настанови в тендерній документації не надав для розрахунку ціни пропозиції відомість ресурсів або затверджену проєктну документацію.
Період усунення порушень:
06.01.2025 17:25 - 21.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.01.2025 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 06.01.2025 2025 року, час публікації 17:25 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 "Казка" (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків,31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-10-14-008441-a, управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради повідомляє наступне:
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Повідомляємо, що Замовник, з метою недопущення подібних помилок у подальшому, провів роз’яснювальну бесіду щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для врахування зауважень та запобігання порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі.
Крім того, Замовником заплановані кошти для навчання уповноважених осіб в 2025 році, для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок, тому при наявності актуальних вебінарів або курсів підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель, уповноважені особи обов’язково будуть брати участь в них.
Дата публікації звіту:
08.01.2025 14:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
08.01.2025 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
ce92fda0da4d4ed8af4087d02359049c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.12.2024 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d2f2d489c7f48dbb7da5171b86d863d
Назва:
Відповідь на запит моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-12-16-000023
Дата опублікування:
19.12.2024 09:04
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисної документації (інвесторська), технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.повідомляємо наступне:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації за робочим проектом № 151-00-24/К2: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування» здійснювалися відповідно до обсягів відомостей робіт проектно-кошторисної документації, а саме:
- Робочий проект – ТОМ 1 – пояснювальна записка № 151-00-24/К2 ПЗ;
- Робочий проект – ТОМ 2 – кошторисна документація.
Кошти на виконання робіт - 4 664 150,00 грн.
Кошти на здійснення технічного нагляду – 66 701,00 грн.
Кошти на здійснення авторського нагляду – 17 987,00 грн.
Наказ №45-зг від 07.08.2024 р.
Експертний звіт (Позитивний) № 623-ЕК-24 від 12.07.2024р.
Згідно плану закупівель, ID: UA-P-2024-10-14-002701-a вартість предмету закупівлі - 4 664 150 грн.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: Офіційний веб-сайт місто Южноукраїнськ- http://yu.mk.ua/show/78- Публічна інформація - Набори публічних даних- Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради – https://yu.mk.ua/uploads/files/2024/10/14/content/bb4f6abf9ce2e3df4272a89b9af97385.pdf
Обгрунтування ID: UA-2024-10-14-008441-a
Номер:
bc1d18761d94477a9decc154a66ac192
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.12.2024 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатковою угодою від 13.12.2024 № 1 до договору про закупівлю робіт від 11.12.2024 № 172-12/24 (далі – Договір про закупівлю) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк виконання зобов’язань до 31.05.2025 та строк дії договору до 31.12.2025.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 16.12.2024, випадком для внесення змін зазначено підпункт 4 пункту 19 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору про закупівлю, які спричинили продовження строку виконання зобов’язань до 31.05.2025 та строк дії Договору про закупівлю до 31.12.2025.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи (пояснення, інформацію), які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
acf8a928589f46219b7768880b27cfe5
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень, інформації, документів від 20 груд 10:07
Дата опублікування:
24.12.2024 09:57
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, повідомляємо наступне:
Відповідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей визначено, що продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента від 14.03.2022 №133/2022, від 18.04.2022 № 259/2022, від 17.05.2022 № 341/2022, від 12.08.2022 № 573/2022, від 07.11.2022 № 757/2022, від 6 лютого 2023 року № 58/2023, від 1 травня 2023 року № 254/2023, від 26 липня 2023 року № 451/2023, від 6 листопада 2023 року № 734/2023, від 5 лютого 2024 року № 49/2024, від 6 травня 2024 року № 271/2024, від 23 липня 2024 року № 469/2024), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку».
Крім того, відповідно до статті 117 Постанови КМУ від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. Уразі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду. Внесення змін у договір підряду оформлюється додатковою угодою, про що робиться застереження у договорі підряду.
Також Договором № 172-12/24 від 11.12.2024 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків,31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» пунктами 2.4., 2.5. передбачено внесення змін в терміни виконання робіт та зміни до календарного графіка виконання робіт:
«2.4.Договором передбачається внесення змін в терміни виконання робіт по взаємній згоді сторін, що оформляється додатковою угодою до Договору, яка є невід'ємною частиною договору (відповідно п.19 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668).
2.5.Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіка виконання робіт тощо, погодивши зміни з Генпідрядником.»
Об’єктивними обставинами для внесення змін до Договору № 172-12/24 від 11.12.2024 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків,31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», щодо продовження строку виконання зобов’язань для виконання робіт, які вказані в додатковій угоді № 1 від 13.12. 2024 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ» №496 від 11.12.2024 року, щодо продовження терміну виконання робіт по вищезазначеному об’єкту в зв’язку з тим що завод-виробник металопластикових вікон фізично не може опрацювати заявку ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ» по виготовленню такої кількості вікон (138 штук) до кінця 2024 року через завантаженість, перебої з електроенергією, спричиненою постійними обстрілами енергосистеми України. Вконання робіт буде здійснюватися у діючому дошкільному закладі, в зимовий період, під час несприятливих погодних умов, дії низьких температур, що також впливає на швидкість та якість виконання робіт.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо лист Генпідрядника №496 від 11.12.2024 року, є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей.
Номер:
6ee59d0c0f3b4906949b6b620ae1caee
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.12.2024 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Повторно пропонуємо надати проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), в тому числі локальні кошториси, відомості ресурсів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fbc4db45e83e4497a3155602b8a439fa
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень, інформації, документів від 30 груд 18:02
Дата опублікування:
02.01.2025 16:02
Опис:
Надаємо робочий проект – ТОМ 2 – кошторисна документація, на підставі якої здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Номер:
209666d840e34585a74ec3365cffeb2c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.12.2024 18:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
Пропоную пояснити, яким чином умови тендерної документації враховують вимоги пункту 5.1 Настанови в частині надання для розрахунку ціни пропозиції учасника відомості ресурсів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0b214319c9c488c96804d33f8787603
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 30 груд 18:06
Дата опублікування:
02.01.2025 16:04
Опис:
Щодо надання пояснення, яким чином умови тендерної документації враховують вимоги пункту 5.1 Настанови в частині надання для розрахунку ціни пропозиції учасника відомості ресурсів?
Відповідно п. 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону та відповідно до цього надав Технічне завдання (Додаток №2 до тендерної документації), яке розроблене Замовником згідно проектної документації.
Номер:
3900c1dd4d194b3c87c2902a66e957cc
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.12.2024 18:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропонуємо пояснити, на якій підставі та до якого виду робіт застосовуються наступні будівельні матеріали, вироби і комплекти, зазначені у підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Затишний дім»:
- блоки віконні металопластикові (монтажна товщина рами не менше 70 мм, 5-ти камерний склопакет товщиною до 41 мм з енергоефективним склом та заповненням інертним газом) – 582,944 м2;
- герметик силіконовий – 61,196 кг;
- дошки підвіконні пластикові (шир. 370мм) – 307,183 м;
- зливи віконні з оцинкованої сталі із полімерним покриттям шир. 150мм – 368,446 м/п;
- піна монтажна – 182,189 л;
- стрічка водонепроникна пароізоляційна – 1250 м;
- фарба водоемульсійна акрилова – 170,289 кг;
- шпатлевка «Сатенгипс» - 540,6 кг;
- шурупи самонарізні – 1254 шт.
Також пропонуємо пояснити, яким чином вказані матеріальні ресурси враховані в вимогах технічного завдання?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ba47adbd765f471caf8868b4d2a6d11c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 30 груд 18:11
Дата опублікування:
02.01.2025 16:07
Опис:
Пропонуємо пояснити, на якій підставі та до якого виду робіт застосовуються наступні будівельні матеріали, вироби і комплекти, зазначені у підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Затишний дім»:
- блоки віконні металопластикові (монтажна товщина рами не менше 70 мм, 5-ти камерний склопакет товщиною до 41 мм з енергоефективним склом та заповненням інертним газом) – 582,944 м2;
- герметик силіконовий – 61,196 кг;
- дошки підвіконні пластикові (шир. 370мм) – 307,183 м;
- зливи віконні з оцинкованої сталі із полімерним покриттям шир. 150мм – 368,446 м/п;
- піна монтажна – 182,189 л;
- стрічка водонепроникна пароізоляційна – 1250 м;
- фарба водоемульсійна акрилова – 170,289 кг;
- шпатлевка «Сатенгипс» - 540,6 кг;
- шурупи самонарізні – 1254 шт.
Також пропонуємо пояснити, яким чином вказані матеріальні ресурси враховані в вимогах технічного завдання?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Дата, до якої необхідно надати відповідь 3 січ 00:00
Щодо пояснення, яким чином вказані матеріальні ресурси враховані в вимогах технічного завдання?
Доводимо до Вашого відома, що технічне завдання (технічна специфікація) було сформовано, відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації (наказ про затвердження № 45-зг від 07.08.2024року).
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація при закупівлі робіт — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, та може містити опис конкретного технологічного процесу виконання необхідних робіт.
Відповідаючи по суті поставленого питання, а саме, до якого виду робіт застосовуються будівельні матеріали, вироби і комплекти зазначені у підсумковій відомості ресурсів надаємо інформацію в розрізі робіт наступним чином:
Шифр позиції - КБ10-20-2, одиниця виміру 100 м2, кількість – 0,4602. Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель:
- блоки віконні металопластикові (монтажна товщина рами не менше 70 мм, 5-ти камерний склопакет товщиною до 41 мм з енергоефективним склом та заповненням інертним газом) – 46,02 м2;
- герметик силіконовий – 6,903 кг;
- піна монтажна – 17,2575 л;
Шифр позиції - КБ10-20-3, одиниця виміру 100 м2, кількість – 0,84577. Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель:
- блоки віконні металопластикові (монтажна товщина рами не менше 70 мм, 5-ти камерний склопакет товщиною до 41 мм з енергоефективним склом та заповненням інертним газом) – 84,577 м2;
- герметик силіконовий – 9,963 кг;
- піна монтажна – 24,9079 л;
Шифр позиції - КБ10-20-4, одиниця виміру 100 м2, кількість – 4,52347. Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель:
- блоки віконні металопластикові (монтажна товщина рами не менше 70 мм, 5-ти камерний склопакет товщиною до 41 мм з енергоефективним склом та заповненням інертним газом) – 452,347 м2;
- герметик силіконовий – 44,33 кг;
- піна монтажна – 97,255 л.
Шифр позиції - КБ10-25-3, одиниця виміру 100 м, кількість – 3,0116. Установлення пластикових підвіконних дошок.
- дошки підвіконні пластикові (шир. 370мм) – 307,183 м;
- піна монтажна – 41,801 кг.
Шифр позиції - КБ10-25-4, одиниця виміру 100 м, кількість – 3,553. Установлення віконних зливів
- зливи віконні з оцинкованої сталі із полімерним покриттям шир. 150мм – 368,446 м/п;
- шурупи самонарізні – 1254 шт.
Шифр позиції - КБ7-57-10, одиниця виміру 100 м шва, кількість – 12,5. Наклеювання пароізоляційної стрічки
- стрічка водонепроникна пароізоляційна – 1250 м.
Шифр позиції - КБ15-56-3, одиниця виміру 100 м2, кількість – 2,703. Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази
Шифр позиції - КБ15-56-3, одиниця виміру 100 м2, кількість – 2,703. Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати
- шпатлевка «Сатенгипс» - 540,6 кг.
Шифр позиції - КБ12-49-5, одиниця виміру 100 м2, кількість – 2,703. Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування
- фарба водоемульсійна акрилова – 170,289 кг.
Також пропонуємо пояснити, яким чином вказані матеріальні ресурси враховані в вимогах технічного завдання?
Вказані матеріали та ресурси є в складі зазначених робіт і передбачені програмним комплексом АВК -5.
Номер:
7ff627f76d09499ebadf9aeaac84fafc
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.12.2024 18:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропонуємо пояснити, чому разом з договором від 11.12.2024 № 172-12/24 замовник оприлюднив інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі, а саме: вказана інформація не дозволяє користувачу одразу отримати дані без необхідності додаткових перетворень?
Якщо замовник вважає, що дана інформація подана у машинозчитувальному форматі, пропонуємо надати посилання на засоби, які дозволяють отримати дані без необхідності додаткових перетворень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
24fd7ee15c4d410ba650fa8913fad3f4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 30 груд 18:21
Дата опублікування:
02.01.2025 16:09
Опис:
Щодо оприлюднення разом із договором від 11.12.2024 №172-12/24 документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі повідомляємо наступне:
14.10.2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro замовником було оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 "Казка" (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків,31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування, , згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» за ID: UA-2024-10-14-008441-a.
З 23.10.2024 набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення прозорості в будівництві. Закон України № 3988-IX від 19.09.2024 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» передбачає нові вимоги для замовників, які здійснюють закупівлі послуг з поточного ремонту та будівельних робіт.
Окрім цього, статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 № 1-рп/99 надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачене шляхом прямої вказівки про це в законі або в іншому нормативно-правовому акті. В Законі, яким було внесено зміни, відсутня пряма вказівка щодо надання зворотної дії в часі, отже незавершені процедури закупівель завершуються в порядку, що діяв до змін. Тобто Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) не має зворотної дії в часі.
(Лист Міністерства економіки України від 28 жовтня 2024 року № 3323-04/76642-07
Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності 23 жовтня 2024 року.)
В зв’язку з тим, що закупівлю, оголошено 14.10.2024 (до набуття чинності Законом про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель та робіт з будівництва (прозоре будівництво)), така закупівля має завершуватись в порядку, що діяв на момент оголошення процедури, і при публікації договору про закупівлю публікувати ціни на матеріальні ресурси не потрібно.
Номер:
0fb8c220f4be471990ed00a8dfa76967
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
31.12.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №8 «Казка» (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків, 31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Розділом 2 локального кошторису 02-01-01 технічного завдання, що зазначено у додатку 2 до тендерної документації, передбачено ремонтно-будівельні роботи дверей.
Згідно пункту 5.3 додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає: «перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, зокрема, чинний сертифікат відповідності ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) чинні на дату закінчення робіт з обов’язковими протоколами сертифікаційних випробувань на блоки віконні та блоки дверні балконні».
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «Будівельна компанія Затишний дім» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу з сертифікації за № UA.C.034-23, та протокол випробувань від 22.06.2023 № 049/23-ВЦ/3 на вікно з полівінілхлоридних профілів ТМ «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i) (файл «СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ_протоколи.pdf»).
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія Затишний дім» підтверджено наявність протоколу сертифікаційних випробувань на блоки дверні балконні?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5b6306d89510414791c67bcbfd3b639f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 31 груд 2024 15:38
Дата опублікування:
03.01.2025 08:54
Опис:
Щодо надання пояснення на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія Затишний дім» підтверджено наявність протоколу сертифікаційних випробувань на блоки дверні балконні?
Замовником сформовано вимогу до Учасників процедури закупівлі з урахуванням узагальнюючої назви ДСТУ EN 14351-1:2020 "Вікна та двері", оскільки вказані в національному стандарті ДСТУ ЕN 14351-1:2020 вимоги поширюються в однаковій мірі на вікна та двері.
ТОВ "БК ЗАТИШНИЙ ДІМ" в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № UA.C.034-23, термін дії з 22 червня 2023 року до 21 червня 2025 року.
Вказаний сертифікат видано виробнику продукції ТОВ «Торгова група "Майстер» на продукцію: вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами. Також у даному сертифікаті вказується, додаткова інформація - вікна та двері з полівінілхлоридних профілів, що виготовляються серійно з 22.06.2023 до 21.06.2025.
Випробування проводило Державне підприємство «Черкаський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у випробувальній лабораторії будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та технологічного обладнання для промисловості.
Відповідно НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ):
п.7.2.3 Зразки 7.2.3.1 Відбір зразків Зразки, відібрані для випробувань, повинні бути репрезентативними з урахуванням 3.4 й* додатка Е, а також технічних показників. Відбираючи зразки для випробувань, виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників (див. додаток А, додаток Е та додаток F).
Примітка. Виріб для різних показників може представляти різні партії виробів. Для проведення декількох випробувань необхідно вибрати достатню кількість зразків з урахуванням деструктивного характеру випробувань (див. додаток Е).
Додаток E цього стандарту визначає кількість досліджуваних зразків, необхідних для кожного випробування, та будь-яку зміну розміру, яка допускається для подібних конструкцій.
(*3.4 аналогічна конструкція модифікація шляхом заміни компонентів (наприклад, скління, обладнання, ущільнювачів), та/або зміна специфікації матеріалу та/або зміна розмірів перерізу профілю та/або методу і способу зборки, які не змінюють класифікацію та/або заявлене значення експлуатаційної характеристики Примітка 1 до запису. Деякі модифікації можуть покращувати значення для одного або декількох показників, але в той же час погіршувати значення для інших показників (див. додаток А)
Порівняння показників для вікон та дверей згідно додатка Е (Обов’язковий)
«Визначення показників»
Роздільне визначення показників вікон здійснюється згідно таблиці E.1. Роздільне визначення показників вхідних дверей здійснюється згідно таблиці E.2.
пункт показник Класифікаційний стандарт Стандарт для випробування або розрахунків пункт показник Класифікаційний стандарт Стандарт для випробування або розрахунків
4.14 повітропроникність EN 12207 EN 1026 4.14 повітропроникність EN 12207 EN 1026
Додаток І Додаток І
Примітка: п.4.2,п.4.5,п.4.6,п.4.7,п.4.11,п.4.12,п.4.13,п.4.14,п.4.18,п.4.19,п.4.21,п.4.23 додатку Е «Визначення показників в таблицях Е.1. та Е.2. є однаковими як для вікон так і для дверей.
ТОВ «Торгова група «Майстер», як виробник продукції вікон та дверей різних модифікацій надав зразок для випробувань: вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i).
В протоколі випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року зазначена мета випробувань: сертифікаційні випробування зразка продукції на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» п.4.14;
Згідно п.7.2.3 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ), виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників (див. додаток А, додаток Е та додаток F).
Згідно розділу 1: СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ цього стандарту:
Цей стандарт визначає експлуатаційні показники матеріалів, крім показників вогнестійкості та захисту від диму, які застосовують для вікон (охоплюючи мансардні вікна, мансардні вікна із зовнішньою вогнестійкістю та балконні двері), зовнішніх дверей та їхніх збірок, охоплюючи безрамні скляні двері, двері на шляхах евакуації, та зібраних із них конструкцій.
Показники вогнестійкості та/або захисту від диму для зовнішніх дверей та вікон зі стулками визначено в EN 16034.
Цей стандарт використовують для:
а) глухих вікон чи глухого скління, вікон та балконних дверей з ручним чи електричним приводом, а також збірних конструкцій для монтування у вертикальних прорізах стін та мансардних вікон для монтування на дахах разом з:
1) відповідною фурнітурою, якщо така є;
2) ущільненням, якщо таке є;
3) заскленими прорізами, якщо вони мають бути заскленими;
4) з/без убудованими(-их) віконницями(-ць) та/або ролетами в коробах та/або жалюзі; а також вікон, мансардних вікон, балконних дверей та складових елементів з ручним керуванням чи електричними приводами, які:
— повністю або частково засклено включно з будь-яким непрозорим заповненням;
— повністю чи частково глухі, або такі, що відчиняються з однією чи кількома стулками (наприклад, середньопідвісні, поворотні, розсувні);
b) зовнішніх дверей з ручним відчиненням, суцільних або заповнених листовими панелями, доповнених:
1) прозорою частиною, якщо така є;
2) суміжними частинами, які містяться в межах однієї рами для включення в один проріз, якщо такі є.
Вікна, які підпадають під цей стандарт, не оцінюють з погляду пропускної можливості (відчинення).
Вироби, які підпадають під цей стандарт, не оцінюють як опорні конструктивні елементи.
В зв’язку з тим, що протокол випробувань – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань на продукцію та на підставі протоколу випробувань продукції наданої від виробників видається сертифікат відповідності, тому вважаємо наступне:
так як у вказаному сертифікаті-випробувань за № UA.C.034-23 зазначений тільки один протокол випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року, то даним протоколом підтверджена сертифікація зразка, (яким було вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i), на 2 види продукції (виробів): вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами.