• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

25Т-003_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті)

Торги не відбулися

240 663 653.47 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 205 000.00 UAH
Номер: 8d52a709226a4537af63f6ba23f4a79b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.03.2025 11:41 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.03.2025 № 89 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-10-14-001993-a 14.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІК» установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей (рішення комісії АМКУ від 03.03.2025 № 3219-р/пк-пз).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення невиконання Рішення комісії (рішення органу оскарження) із врахуванням результату судового розгляду у справі № 320/16443/25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК», Учасник), рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – Комісія АМКУ, Комісія)від 03.03.2025 № 3219-р/пк-пз (далі-Рішення комісії), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.03.2025, 09.04.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник на виконання рішення Комісії АМКУ від 26.12.2024 №20678-р/пк-пз скасував своє рішення, оформлене протоколом від 12.12.2024 № 621 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» (строк виконання рішення АМКУ склав 22 календарних дні). Після виконання зазначеного рішення Комісії АМКУ Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції Учасника за результатами якого прийняв рішення повторно відхилити його пропозицію, про що оформив протокол від 14.02.2025 № 108. При цьому своє рішення Замовник прийняв з порушенням вимог пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), що було встановлено та підтверджено рішенням Комісії за результатами розгляду другої скарги від 19.02.2025 № UA-2024-10-14-001993-a.a2. Своїм рішенням від 03.03.2025 № 3219-р/пк-пз Комісія АМКУ повторно зобов'язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК». Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Станом на 07.04.2025 Замовник не виконав Рішення АМКУ. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 07.04.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів. Замовник 09.04.2025 надав пояснення де зазначив, що «Замовник не погоджується з рішенням Комісії АМКУ з підстав, наведених у протоколі № 108 від 14.02.2025 року Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» про відхилення тендерної пропозиції та поясненнях по суті скарги № UA-2024-10-14-001993-a.а2. Частиною 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Так, 31.03.2025 подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву та справі присвоєно № 320/16443/25 щодо визнання протиправним та скасування висновку Комісії АМКУ №3219-р/пк-пз від 03.03.2025 по процедурі 25Т-003_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-14-001993-a. Станом на 08.04.2025 провадження по справі не відкрито». Отже, станом на дату закінчення моніторингу Рішення АМКУ не виконано.
Період усунення порушень: 14.04.2025 14:28 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2025 14:28

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДАСУ за результатами проведеного моніторингу закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), №25Т-003, ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-14-001993-a
Дата публікації: 25.04.2025 14:20
Дата відкриття провадження: 30.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 320/20943/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформацію, що свідчать про вжиття заходів, та аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), №25Т-003, ідентифікатор закупівлі №UA-2024-10-14-001993-a
Дата публікації звіту: 18.04.2025 08:28

Запити/Пояснення

Номер: e2b429a3e2334c32a30a2d6ec40d709f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.01.2025 17:34 - 30.01.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2024-10-14-001993-a 14.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, , розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МІК», DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD, своєчасності надання відповідей на вимогу про усунення порушень – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.10.2024 № 544, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «МІК» (далі – ТОВ «МІК», Учасник 1)), тендерна пропозиція DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD. (далі – DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD.), протокол уповноваженої особи Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції від 12.12.2024 № 621, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю «МІК» до 21.12.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 26.12.2024 № 20678-р/пк-пз, пояснення Замовника, надані 14.01.2025, 17.01.2025 та 30.01.2025 через електронну систему закупівель на запити. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника (протокол від 12.12.2024 № 621) тендерна пропозиція Учасника 1 відхилена на підставі пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Учасником 1 подано скаргу до Комісії АМКУ щодо порушення порядку проведення процедури та скасування рішення Замовником про відхилення його тендерної пропозиції (протокол від 12.12.2024 № 621). Рішенням Комісії АМКУ від 26.12.2024 № 20678-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника 1. З метою з’ясування виконання рішення Комісії АМКУ від 26.12.2024 20678-р/пк-пз, Держаудитслужба 15.01.2025 звернулась через електрону систему закупівель до Замовника із запитом про надання пояснень. Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив пояснення та зазначив, що рішення Комісії АМКУ від 26.12.2024 №20678-р/пк-пз опрацьовується в межах законодавчо встановлених термінів, визначених частиною двадцять другою статті 18 Закону. В ході моніторингу Замовник на виконання рішення Комісії АМКУ від 26.12.2024 №20678-р/пк-пз оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про усунення порушення наступного змісту: «на виконання рішення Комісії АМКУ №20678-р/пк-пз від 26.12.2024 скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК"».
Період усунення порушень: 03.02.2025 17:56 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2025 17:56

Запити/Пояснення