-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі КМЗ «Деснянська музична школа» Деснянської селищної ради за адресою с.Десна, в.Ювілейна, 5 Чернігівського району за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІII від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. зі змінами , Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
610 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 054.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 054.10 UAH
Номер:
fc037c6bddfd4b65bc548874aa84b284
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-11-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2024 00:00
Період моніторингу:
11.12.2024 12:27 - 02.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.12.2024 № 65-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2024-10-11-003393-a 11.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9; sas24-3-10)
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 48 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання рішення комісії АМКУ встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, орган оскарження), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.10.2024 б/н зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення комісії АМКУ від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз та від 03.12.2024 № 19209-р/пк-пз, тендерну пропозицію ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ», запитання до процедури, вимоги про усунення порушення та відповіді Замовника, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.12.2024, договір від 12.12.2024 № 451, укладений Замовником з ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.12.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.12.2024 та 31.12.2024.
Моніторинг щодо тих питань та обставин, що були предметом розгляду комісії АМКУ, не проводився.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне.
На запит Управління щодо надання інформації про стан виконання Договору Замовником надано додаткову угоду від 25.12.2024 № 1 до Договору.
Пунктом 19 Особливостей передбачено, що «…істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей…».
У свою чергу, статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю. Так, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Проте, згідно з даними електронної системи закупівель Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються серед іншого один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Абзацом другим пункту 48 Особливостей передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Пунктом 1.1 додатку 1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам, встановленим в тендерній документації» до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
На підтвердження відповідності учасника зазначеному кваліфікаційному критерію Замовником встановлено наступну вимогу «Учасником у складі тендерної пропозиції надається: Довідка за формою, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно вимог тендерної документації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) на усіх зазначених працівників.»
При цьому, Замовником в порушення вимог абзацу другого пункту 48 Особливостей не визначено якими саме документами (окрім інформаційної довідки) учасниками повинно бути підтверджено їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
В ході аналізу питання виконання рішень комісії АМКУ встановлено наступне.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, переможцем закупівлі визначено ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 б/н).
Учасником закупівлі ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» оскаржено рішення Замовника про визначення приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» переможцем процедури закупівлі до комісії АМКУ (скарга від 26.10.2024 № UA-2024-10-11-003393-a.b1).
Рішенням від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз комісією АМКУ встановлено, зокрема, що пропозиція приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі, та зазначено, що не відхиливши пропозицію приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішенням від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз комісія АМКУ зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 13.11.2024 скасовано рішення про визначення приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» переможцем за процедурою закупівлі та розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 15.11.2024 № 12:09.
Разом з тим, ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» подано до комісії АМКУ скаргу від 22.11.2024 № UA-2024-10-11-003393-a.a3, щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, у тому числі невиконання рішення від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ прийнято рішення від 03.12.2024 №19209-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено порушення Замовником вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону, у зв’язку з невиконанням рішення комісії АМКУ від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз, та зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Згідно з наданою Замовником інформацією, рішення комісії АМКУ від 06.11.2024 №19209-р/пк-пз не оскаржено до суду.
Таким чином, в ході моніторингу встановлено невиконання Замовником рішення комісії АМКУ від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз, що мало наслідком подання учасником ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» до комісії АМКУ скарги від 22.11.2024 № UA-2024-10-11-003393-a.a3 на такі дії Замовника, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції копії документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
2) розрахунки до договірної ціни (розрахунки заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, експлуатації машин, розрахунки прибутку адміністративних витрат, розрахунки інших витрат);
5) підсумкову відомість ресурсів.
Розрахунки повинні бути складені згідно з переліком та обсягами, відображеними в технічних вимогах цієї тендерної документації/
Додаток 2 до тендерної документації містить Перелік обсягів робіт, предметів та матеріалів, передбачених предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі КМЗ «Деснянська музична школа» Деснянської селищної ради за адресою с. Десна, в.Ювілейна, 5 Чернігівського району за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», у тому числі «Перелік видів та обсяги робіт. Будівельні матеріали, вироби і механізми. 37. Бруски обрізні з берези, липи, довжина 2-3,75 м, усі ширини, товщина 32-70 мм, ІІІ сорт м.куб. – 0,0686664».
У складі тендерної пропозиції ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» міститься, зокрема, файл «Технічна документація.pdf», відповідно до якого до «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 ремонтні роботи» включено позицію 23. &С111-829-14-2 «З’єднувач жолоба» у кількості 5 шт, яка відсутня в Переліку обсягів робіт, предметів та матеріалів, передбачених предметом закупівлі згідно з додатком 2 до тендерної документації.
Крім того, в позиції 47. «Бруски обрізні з берези, липи, довжина 2-3,75 м, усі ширини, товщина 32-70 мм, ІІІ сорт» враховано обсяги матеріалів у розмірі 0,068666 м.куб, що не відповідає обсягу, зазначеному у додатку 2 до тендерної документації (0,0686664 м.куб).
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Натомість, Замовником, в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» та визначено ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» переможцем закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2024 б/н ) та в подальшому укладено з ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» Договір.
В ході моніторингу Замовником на запит Управління надано пояснення, які не спростовують викладених у висновку порушень.
Згідно з наданими Замовником поясненнями та документами, Договір виконано в повному обсязі.
Період усунення порушень:
03.01.2025 10:52 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2025 10:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу UA-M-2024-12-11-000028 Деснянська селищна рада, як Замовник, повідомляє наступне. Інформацію про результати моніторингу Замовником взято до уваги, проаналізовано, доведено до відома всіх зацікавлених осіб. З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», недопущення в майбутньому посадовими особами Деснянської селищної ради порушень, виявлених в результаті проведеного вищезазначеного моніторингу, передбачено ряд заходів. Зокрема, для уповноважених осіб організовано онлайн-доступ до методичного посібника з питань публічних закупівель «Радник у сфері публічних закупівель» на 2025 рік та заплановано підвищення їх кваліфікації(навчання) на курсах відповідного профілю протягом року.
Дата публікації звіту:
08.01.2025 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
e71d30484e30483ab0093eb6d7439b64
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
26.12.2024 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі КМЗ «Деснянська музична школа» Деснянської селищної ради за адресою с.Десна, в.Ювілейна, 5 Чернігівського району за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»», очікуваною вартістю 610 820,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-003393-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, протокол засідання робочої групи та інше)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до даних електронної системи закупівель до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) фізичною особою-підприємцем Шкриль Олександр Михайлович оскаржено рішення Замовника про визначення приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» переможцем процедури закупівлі (скарга від 26.10.2024 № UA-2024-10-11-003393-a.b1).
Рішенням № 18004-р/пк-пз від 06.11.2024 Комісією встановлено, зокрема, що пропозиція приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі, та зазначено, що не відхиливши пропозицію приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішенням від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИМЕТАЛЛ» переможцем процедури закупівлі.
Разом з тим, фізичною особою-підприємцем Шкриль Олександр Михайлович подано до Комісії скаргу від 22.11.2024 № UA-2024-10-11-003393-a.a3, щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, у тому числі невиконання рішення від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією прийняте рішення від 03.12.2024 №19209-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, порушення Замовником вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону, у зв’язку з невиконанням рішення Комісії від 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз, та зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИМЕТАЛЛ» переможцем Процедури закупівлі.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити, чи оскаржено до суду рішення комісії від 06.11.2024 №19209-р/пк-пз?
У разі не оскарження вказаного рішення просимо надати пояснення щодо причин невиконання рішення Комісії від 03.12.2024 №19209-р/пк-пз?
3. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору підряду від 12.12.2024 № 451, укладеного між Замовником та ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» за результатами даної закупівлі, з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
56e0b031d2b14b609b372e18fc864bf5
Назва:
Відповідь на запит від 26.12.2024 щодо надання пояснень на моніторинг UA-M-2024-12-11-000028
Дата опублікування:
30.12.2024 16:17
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі КМЗ «Деснянська музична школа» Деснянської селищної ради за адресою с.Десна, в.Ювілейна, 5 Чернігівського району за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», його очікувану вартість визначено на підставі Дефектного акту та складеної на основі його кошторисної документації (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі КМЗ «Деснянська музична школа» Деснянської селищної ради за адресою с.Десна, в.Ювілейна, 5 Чернігівського району за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб – сайті Деснянської селищної ради за посиланням https://desnyanska-gromada.gov.ua/news/1728648205/.
Всі зазначені рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема 06.11.2024 № 18004-р/пк-пз, 03.12.2024 №19209-р/пк-пз, виконані в повному обсязі.(скрін шот відповідної сторінки додається).
В зв’язку з рядом факторів, викладених ФОП Шкриль О.М у своєму листі від 19.12.2024 р (додається) та відсутністю підстав для продовження дії договору на 2025 рік, додатковою угодою(додається) було зменшено суму договору на суму фактично виконаних робіт і на даний час договір виконано та проплачено на суму 479375,01 грн. і буде закрито з відповідною сумою у встановлені законом терміни .
Номер:
7d7ee972730748e596d023b544151eb0
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
27.12.2024 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі КМЗ «Деснянська музична школа» Деснянської селищної ради за адресою с.Десна, в.Ювілейна, 5 Чернігівського району за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»», очікуваною вартістю 610 820,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-003393-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції копії документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
2) розрахунки до договірної ціни (розрахунки заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, експлуатації машин, розрахунки прибутку адміністративних витрат, розрахунки інших витрат);
5) підсумкову відомість ресурсів.
Розрахунки повинні бути складені згідно з переліком та обсягами, відображеними в технічних вимогах цієї тендерної документації
Додаток 2 до тендерної документації містить Перелік обсягів робіт, предметів та матеріалів, передбачених предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі КМЗ «Деснянська музична школа» Деснянської селищної ради за адресою с. Десна, в.Ювілейна, 5 Чернігівського району за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», у тому числі «Перелік видів та обсяги робіт. Будівельні матеріали, вироби і механізми. 37. Бруски обрізні з берези, липи, довжина 2-3,75 м, усі ширини, товщина 32-70 мм, ІІІ сорт м.куб. – 0,0686664.»
У складі тендерної пропозиції ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» міститься, зокрема, файл «Технічна документація.pdf», відповідно до якого до «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 ремонтні роботи» включено позицію 23. &С111-829-14-2 «З’єднувач жолоба» у кількості 5 шт, яка не передбачена Переліком обсягів робіт, предметів та матеріалів, передбачених предметом закупівлі згідно з додатком 2 до тендерної документації.
Крім того, в позиції 47. «Бруски обрізні з берези, липи, довжина 2-3,75 м, усі ширини, товщина 32-70 мм, ІІІ сорт» враховано обсяги матеріалів у розмірі 0,068666 м.куб, що не відповідає обсягу, зазначеному у додатку 2 до тендерної документації (0,0686664 м.куб).
У зв’язку з викладеним, просимо надати пояснення щодо причин невідхилення тендерної пропозиції ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f3668aba9e0422bb8e2aebaf467b052
Назва:
Відповідь №2 на запит від 27.12.2024 щодо надання пояснень на моніторинг UA-M-2024-12-11-000028
Дата опублікування:
31.12.2024 10:48
Опис:
Стосовно надання у складі тендерної пропозиції ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» обсягів матеріалів «Бруски обрізні з берези, липи, довжина 2-3,75 м, усі ширини, товщина 32-70 мм, ІІІ сорт» у розмірі 0,068666 м.куб замість зазначеному у додатку 2 до тендерної документації 0,0686664 м.куб вважаємо це невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» , що передбачено аб.2 п.43 Постанови так як 0,0000004м3 не може вирішально вплинути на загальний обсяг і, на нашу думку, була допущена при обрахуванні в програмі АВК.
Стосовно включення у складі тендерної пропозиції ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» позиції 23. &С111-829-14-2 «З’єднувач жолоба» у кількості 5 шт, до «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 ремонтні роботи» то дані матеріали це передбачені технологічно елементи водостічної системи будівлі, які помилково не були виділені окремою позицією в технічних вимогах тендерної документації Замовником, зокрема у Додатку 2 до тендерної документації « Перелік обсягів робіт, предметів та матеріалів», проте без їх використання у технологічному процесі неможливо облаштувати водовідвід даху за наявних лінійних розмірів будівлі. Тобто в будь якому разі підрядник зобов’язаний їх передбачити в переліку необхідних матеріалів та включити їх вартість у загальних витратах. ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» в складі своєї тендерної пропозиції показав їх окремою позицією, допустивши при цьому помилку, яку в свою чергу можна віднести до аб.2 п.43 Постанови .
Враховуючи вище приведені факти та доводи тендерна пропозиція ФОП «ШКРИЛЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» не могла бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».