-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 16 лютого 2022 року №120 "Про затвердження Порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію їдалень (харчоблоків) у закладах загальної середньої освіти" (зі змінами) шляхом співфінансування: державний бюджет - 4824000,00 грн, місцевий бюджет - 1147073,00 грн.
Завершена
5 971 073.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 710.73 UAH
мін. крок: 1% або 59 710.73 UAH
Номер:
bfaef39f46ed4810aa6628cd5a958044
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-09-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 11:37 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.12.2024 № 103-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.12.2024 № 103-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-10-11-002860-a 11.10.2024 Опрацьовано в межах аналізу індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «САРНИ КЕПІТАЛ БУД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.11.2024 № 116, рішення Органу оскарження від 13.11.2024 № 18331-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.11.2024 № 53, додаткові угоди: від 09.12.2024 № 1, від 26.12.2024 № 2, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.12.2024.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
01.01.2025 14:39 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.01.2025 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
7e56864b1be14785b11aefa7e8ede1fb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.12.2024 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-11-002860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b2cdd9ca2fee41ca9096a97b5fa85804
Назва:
Надання пояснень на звернення від 10.12.2024 року.
Дата опублікування:
10.12.2024 16:27
Опис:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Клесівський ліцей ліцей Клесівської селищної ради надає пояснення затребувані запитом по проведеному моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області по закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-11-002860-a), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Розмір очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області та Експертного звіту (позитивного) від 27.05.2024 №170-ЕХ-24.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням проектно-кошторисної документації та Експертного звіту (позитивного) від 27.05.2024 №170-ЕХ-24 за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області», виданого ТОВ «Експертна компанія «Основа» (Додається).
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті відділу освіти Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області https://klesiv.osv.org.ua/news/1733834265/ та Клесівського ліцею Клесівської селищної ради https://klesiv.licey.org.ua/news/19-59-30-16-10-2024/ .