• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 16 лютого 2022 року №120 "Про затвердження Порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію їдалень (харчоблоків) у закладах загальної середньої освіти" (зі змінами) шляхом співфінансування: державний бюджет - 4824000,00 грн, місцевий бюджет - 1147073,00 грн.

Завершена

5 971 073.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 710.73 UAH
Період оскарження: 11.10.2024 10:37 - 23.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" та на рішення замовника про визначення переможцем ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД».

Номер: bcb682c5775d49a79a2a22d49a5c453e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-002860-a.c2
Назва: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" та на рішення замовника про визначення переможцем ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД».
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.11.2024 17:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.11.2024 17:05
Дата виконання рішення Замовником: 18.11.2024 11:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.11.2024 №18331-р/пк-пз рішення про рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» (Протокол №87 від «29» жовтня 2024р) та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» (Протокол №88 від «29» жовтня 2024 р) процедури закупівлі UA-2024-10-11-002860-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі»
Автор: ТОВ "САРНИ КБ", Трофимчук Віталій Васильович +380969645089 sarnycb@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a848cc2a589a6c54490dc878ff1a0e1e
Заголовок пункту скарги: Протоколом уповноваженої особи №87 від «29» жовтня 2024 р. вирішено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" з підстав невідповідності умовам технічної специфікації згідно з пп. 2 п. 44 Особливостей . Ми не погоджуємось із рішенням Замовника і вважаємо його необґрунтованим і незаконним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Протоколі №87 від «29» жовтня 2024 р. зазначено, що «у складі тендерної пропозиції відсутній графік виконання робіт, що вимагався на виконання Додатку 2 та Додатку 4 Тендерної документації».

Дана інформація є недостовірною, адже ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" у складі тендерної пропозиції НАДАЄ «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК Вих. №419 від 24.10.2024» в якому в першій графі чітко зазначає, що даний календарний графік стосується предмету закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області».
Таким чином, ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" у документі «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК Вих. №419 від 24.10.2024» дослівно зазначено, що буде здійснюватися «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31-А, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області». Отже, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" , адже у складі тендерної пропозиції наявний календарний графік виконання робіт. У зв’язку з чим, вимоги тендерної документації в частині надання графіку виконання робіт були повністю дотримані ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД". Замовник неправомірно та безпідставно застосував пп. 2 п. 44 Особливостей.

У зв’язку з чим, рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим та незаконним, а також суперечить законодавчим нормам в частині порушення підстав та порядку застосування пп. 2 п. 44 Особливостей. Рішення Замовника викладене у Протоколі №87 від «29» жовтня 2024 р. грубо порушує принципи здійснення процедури закупівель відповідно до ст. 5 Закону.

Застосування зазначеної підстави відхилення свідчить про те, що Замовник свідомо підміняє поняття для здійснення незаконних дій стосовно нашого відхилення.

Своїми діями Замовник грубо порушив основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме, порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників.

У зв’язку з чим, ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД", просить Орган оскарження зобов’язати замовника скасувати незаконне рішення про наше відхилення викладене у Протоколі №87 від «29» жовтня 2024 р. із вищезазначених підстав.


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: c75bd2522d0c7a54e90dda2144f22b4d
Заголовок пункту скарги: Протоколом уповноваженої особи №87 від «29» жовтня 2024 р. вирішено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" з підстав невідповідності умовам технічної специфікації згідно з пп. 2 п. 44 Особливостей . Ми не погоджуємось із рішенням Замовника і вважаємо його необґрунтованим і незаконним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" вважає, що рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим та незаконним, а також суперечить законодавчим нормам в частині порушення підстав та порядку застосування пп. 2 п. 44 Особливостей. Рішення Замовника викладене у Протоколі №87 від «29» жовтня 2024 р. грубо порушує принципи здійснення процедури закупівель відповідно до ст. 5 Закону.
- Щодо першого пункту, то у Протоколі №87 від «29» жовтня 2024 р., то відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що:

«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»

Таким чином, інформація щодо працівників, у тому числі відомості щодо освіти таких працівників відноситься до КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, а тому Замовник повинен був надати можливість усунути заявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту їх виявлення.

Так, відповідно до п. 43 Особливостей (Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»):

«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Отже, Замовник керуючись п. 43 Особливостей ПОВИНЕН БУВ НАДАТИ УЧАСНИКУ - ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" МОЖЛИВІСТЬ ВИПРАВЛЕННЯ заявлених невідповідностей, адже їх виправлення не призводить до зміни предмету закупівлі та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.

Позбавивши ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" можливості виправити заявлені невідповідності Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, фактично позбавивши нас гарантованих законом прав. Чи порушив Постанову КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) не застосувавши п. 43 Особливостей.

Таким чином, у Скаржника є обґрунтовані підстави вважати, що зі сторони Замовника створювались штучні перешкоди для об’єктивного та неупередженого розгляду нашої тендерної пропозиції. Замовник своїми діями грубо порушив п. 43 Особливостей в частині ненадання можливості виправлення заявленої невідповідності. Адже, інформація щодо освіти працівників НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ предмета закупівлі, а також не змінює та не впливає на предмет закупівлі.

Таким чином, своїми неправомірними діями Замовник незаконно позбавив нас права на усунення невідповідностей гарантований п. 43 Особливостей, чим дискримінував нас як учасника закупівлі та грубо порушив принцип рівного ставлення до всіх учасників, також Замовник порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону.

- Щодо другого пункту, згідно Протоколу №87 від «29» жовтня 2024 р., то надання листа від субпідрядника, що готується суб’єктом господарювання, який залучатиметься до виконання робіт відноситься до інформації та/або документів, яка підпадає під можливість виправлення протягом 24 годин з моменту виявлення такої невідповідності.

Так, відповідно до п. 43 Особливостей (Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»):

«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Отже, Замовник керуючись п. 43 Особливостей ПОВИНЕН БУВ НАДАТИ УЧАСНИКУ - ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" МОЖЛИВІСТЬ ВИПРАВЛЕННЯ заявлених невідповідностей, адже їх виправлення не призводить до зміни предмету закупівлі та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.

Позбавивши ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" можливості виправити заявлені невідповідності Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, фактично позбавивши нас гарантованих законом прав. Чи порушив Постанову КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) не застосувавши п. 43 Особливостей.

Таким чином, у Скаржника є обґрунтовані підстави вважати, що зі сторони Замовника створювались штучні перешкоди для об’єктивного та неупередженого розгляду нашої тендерної пропозиції. Замовник своїми діями грубо порушив п. 43 Особливостей в частині ненадання можливості виправлення заявленої невідповідності. Адже, лист від субпідрядника НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ предмета закупівлі, а також не змінює та не впливає на предмет закупівлі.

Таким чином, своїми неправомірними діями Замовник незаконно позбавив нас права на усунення невідповідностей гарантоване п. 43 Особливостей, чим дискримінував нас як учасника закупівлі та грубо порушив принцип рівного ставлення до всіх учасників, також Замовник порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону.

- Щодо третього пункту згідно Протоколу №87 від «29» жовтня 2024 р., то надання довідки про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника відноситься до інформації та/або документів, яка підпадає під можливість виправлення протягом 24 годин з моменту виявлення такої невідповідності.

Так, відповідно до п. 43 Особливостей (Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»):

«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Отже, Замовник керуючись п. 43 Особливостей ПОВИНЕН БУВ НАДАТИ УЧАСНИКУ - ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" МОЖЛИВІСТЬ ВИПРАВЛЕННЯ заявлених невідповідностей, адже їх виправлення не призводить до зміни предмету закупівлі та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.

Позбавивши ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" можливості виправити заявлені невідповідності, а саме довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, фактично позбавивши нас гарантованих законом прав. Чи порушив Постанову КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) не застосувавши п. 43 Особливостей.

Таким чином, у Скаржника є обґрунтовані підстави вважати, що зі сторони Замовника створювались штучні перешкоди для об’єктивного та неупередженого розгляду нашої тендерної пропозиції. Замовник своїми діями грубо порушив п. 43 Особливостей в частині ненадання можливості виправлення заявленої невідповідності. Адже, довідка про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ предмета закупівлі, а також не змінює та не впливає на предмет закупівлі.

Таким чином, своїми неправомірними діями Замовник незаконно позбавив нас права на усунення невідповідностей гарантований п. 43 Особливостей, чим дискримінував нас як учасника закупівлі та грубо порушив принцип рівного ставлення до всіх учасників, також Замовник порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону.

ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" вважає, що така позиція Замовника є необґрунтованою, неправомірною, та такою, що грубо порушує норми та положення закупівельного законодавства, у зв’язку з чим має бути скасовано з підстав незаконного прийняття.

Дані дії Замовника свідчать про свідому підміну понять та застосування неправомірних підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника, які зовсім не відносяться до вимог технічної специфікації, а тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" є незаконним та таким, що суперечать власним встановленим вимогам тендерної документації.

Окрім того, знаючи та розуміючи, що дані вимоги не відносяться до технічної специфікації , замовник порушив п. 43 Особливостей, не надавши можливість ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД", усунути заявлені невідповідності протягом 24 годин.

Застосування зазначеної підстави відхилення свідчить про те, що Замовник свідомо підміняє поняття для здійснення незаконних дій стосовно нашого відхилення.

Своїми діями Замовник грубо порушив основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме, порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників.

У зв’язку з чим, ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД", просить Орган оскарження зобов’язати замовника скасувати незаконне рішення про наше відхилення в цій частині із вищезазначених підстав.



Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 47a751878b4b599a4e3948470b2cdbe6
Заголовок пункту скарги: Протоколом уповноваженої особи №88 від «29» жовтня 2024 р. було визнано переможцем учасника ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД". Вважаємо таке рішення незаконним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД".

1. Відповідно до вимог встановлених Замовником Тендерної документації, а саме Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» в «Специфікації обладнання (Локальний кошторис на будівельні роботи 302-01-02 на технологічне обладнання )» в пункті 32 вказано : "Візок пересувний з нержавіючої сталі 860х510х940(h)".
Відповідно до наданого документу «Кошторис» у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" міститься невідповідність обладнання, що пропонується.

Так, у наданому ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" – «Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-08 на Специфікація обладнання» пунктом 32 зазначено: "Візок з нержавіючої сталі на 18 рівнів Altezoro 1118".
Таким чином, вказаний «Візок з нержавіючої сталі на 18 рівнів Altezoro 1118» не відноситься до вимог Замовника вказаного в пункті 32 «Специфікації обладнання (Локальний кошторис на будівельні роботи 302-01-02 на технологічне обладнання )» , адже:

- Запропонований учасником ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" візок НЕ Є ПЕРЕСУВНИМ, як встановлено вимогою Замовника, а тому не відповідає вимогам технічного завдання.

- Учасник ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" не встановив у наданому «Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-08 на Специфікація обладнання» габаритні розміри, які вимагаються Замовником. А саме, не зазначено габаритні розміри даного візка становлять «860х510х940(h)». Виходячи із запропонованого товару не зрозумілим та не встановленим є ключовий показник габаритних розмірів, що є значним порушенням.

- Замовником не вимагається, що візок повинен бути на 18 рівнів, що є порушенням з-боку учасника.

У зв’язку із вище перерахованими підставами тендерна пропозиція ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме те що « тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».

Надані у складі тендерної пропозиції локальні кошториси не можуть підлягати виправленню на підставі п. 43 Особливостей, адже відносяться до технічного завдання щодо предмету закупівлі.

У зв’язку із наведеними обставинами, просимо Орган оскарження зобов’язати Замовника скасувати Протокол уповноваженої особи №88 від «29» жовтня 2024 р. стосовно визнання переможцем учасника процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД"


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: ed4b2c6f24b3d37a819db84ba7de9a07
Заголовок пункту скарги: Протоколом уповноваженої особи №88 від «29» жовтня 2024 р. було визнано переможцем учасника ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД". Вважаємо таке рішення незаконним. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог встановлених Замовником Тендерної документації, а саме Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» в «Специфікації обладнання (Локальний кошторис на будівельні роботи 302-01-02 на технологічне обладнання )» в пункті 33 вказано : "Піч пароконвекційна на 6 рівнів бойлерного типу".
Відповідно до наданого документу «Кошторис» у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" міститься невідповідність обладнання, що пропонується.

Так, у наданому ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" – «Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-08 на Специфікація обладнання» пунктом 33 зазначено: "Піч пароконвекційна на 6 рівнів".
зрозумілим є параметр наявності «бойлерного типу», адже дана технічна характеристика не конкретизована учасником, а отже можна вважати, що дана піч не відповідає вимогам встановленим Замовником у пункті 33 Додатку 2 до тендерної документації в частині «Специфікації обладнання (Локальний кошторис на будівельні роботи 302-01-02 на технологічне обладнання )».

У зв’язку із вище перерахованими підставами тендерна пропозиція ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме те що «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».

Надані у складі тендерної пропозиції локальні кошториси не можуть підлягати виправленню на підставі п. 43 Особливостей, адже відносяться до технічного завдання щодо предмету закупівлі.

У зв’язку із наведеними обставинами просимо Орган оскарження зобов’язати Замовника скасувати Протокол уповноваженої особи №88 від «29» жовтня 2024 р. стосовно визнання переможцем учасника процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД".


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 809f3e25230298f3850c74c457d84919
Заголовок пункту скарги: Протоколом уповноваженої особи №88 від «29» жовтня 2024 р. було визнано переможцем учасника ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД". Вважаємо таке рішення незаконним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 10 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати:

«копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або довідка про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України, з посиланням на електронний реєстр ліцензіатів, або декларацію про провадження господарської діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" надає у складі тендерної пропозиції документ «6. Інформацію про субпідрядну організацію», де вказує, що планує залучати до виконання робіт субпідрядника: ТОВ «ЕЛЬ-РОЇ» для виконання робіт «система протипожежного захисту, пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу та управління евакуювання людей», розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору 1 %.

Відповідно, учасник повинен надати підтверджуючі документи відповідно до п. 10 Додатку 4 до тендерної документації на субпідрядника ТОВ «ЕЛЬ-РОЇ» , адже він буде виконувати роботи з система протипожежного захисту, пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу та управління евакуювання людей.

Але, у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" відсутні документи згідно вимоги п. 10 Додатку 4 до тендерної документації, а саме відсутня : копія ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або довідка про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України, з посиланням на електронний реєстр ліцензіатів, або декларацію про провадження господарської діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення - видана на ім’я субпідрядника ТОВ «ЕЛЬ-РОЇ» .

У зв’язку з чим, учасником ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" не було дотримано вимоги п. 10 Додатку 4 до тендерної документації, а тому його тендерна пропозиція повинна бути відхилена через невідповідність встановленим вимогам Замовника.

У зв’язку із наведеними обставинами просимо Орган оскарження зобов’язати Замовника скасувати Протокол уповноваженої особи №88 від «29» жовтня 2024 р. стосовно визнання переможцем учасника процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД".


Звертаємо увагу Органу оскарження, що в електронній системі закупівель міститься інформація, що між відхиленням тендерної пропозиції ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" та визнанням переможцем закупівлі ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" пройшло рівно 1 хв.
Що викликає у Скаржника великий сумнів щодо об’єктивності та неупередженості Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників. А також, виникають застереження щодо можливого лобіювання інтересів та наявності узгоджених дій між Замовником та переможцем закупівлі.

На нашу думку, наявний факт повної відсутності неупередженого та об’єктивного розгляду тендерних пропозицій учасників.

Як висновок, При відхиленні тендерної пропозиції - ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" Замовник застосовував виключно дискримінаційний підхід до нас, ігноруючи та порушуючи основоположні норми та принципи закупівельного законодавства. Замовник, прийнявши рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції грубо порушив п. 43 Особливостей та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення пропозиції

Номер: 3d886fea70094a39b530654ec7784997
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-002860-a.c1
Назва: Незаконне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом уповноваженої особи №87 від «29» жовтня 2024 р. було незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД". Ми не погоджуємось із рішенням Замовника і вважаємо його необґрунтованим і незаконним із наступних підстав. У Протоколі №87 від «29» жовтня 2024 р. зазначено, що «у складі тендерної пропозиції відсутній графік виконання робіт, що вимагався на виконання Додатку 2 та Додатку 4 Тендерної документації». Дана інформація є недостовірною, адже ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" у складі тендерної пропозиції НАДАЄ «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК Вих. №419 від 24.10.2024» в якому в першій графі чітко зазначає, що даний календарний графік стосується предмету закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області». Таким чином, ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" у документі «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК Вих. №419 від 24.10.2024» дослівно зазначено, що буде здійснюватись капітальний ремонт. Отже, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" , адже у складі тендерної пропозиції наявний календарний графік виконання робіт. У зв’язку з чим, вимоги тендерної документації в частині надання графіку виконання робіт були повністю дотримані ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД". Замовник неправомірно та безпідставно застосував пп. 2 п. 44 Особливостей. Просимо Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД", адже нами було надано необхідні документи, а рішення Замовника цій частині є неправомірним, необґрунтованим та таким, що суперечить закону, а також групо порушує принципи проведення публічних закупівель згідно ст. 5 Закону. Також, у Протоколі №87 від «29» жовтня 2024 р. зазначається про виявлені помилки в наступних документах: 1) наданій нами «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» де на думку Замовника відсутні дані про освіту деяких працівників. 2) Замовник зазначає про відсутність листа від субпідрядника, що готується суб’єктом господарювання. Звертаємо увагу, що зазначені вище документи відносяться до кваліфікаційних критеріїв, а також до інформації та/або документів відповідно до яких Замовник керуючись п. 43 Особливостей ПОВИНЕН БУВ НАДАТИ УЧАСНИКУ МОЖЛИВІСТЬ ЇХ ВИПРАВЛЕННЯ, адже їх виправлення не призводить до зміни предмету закупівлі та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ №14123 -р/пк-пз від 21.08.2024 р. у зв’язку з чим дії Замовника також суперечать практиці Органу оскарження. Позбавивши ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" можливості виправити заявлені невідповідності Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, фактично позбавивши нас гарантованих законом прав. Чи порушив Постанову №1178 (Особливості) не застосувавши п. 43 Особливостей. Таким чином, є обґрунтовані підстави вважати, що зі сторони Замовника створювались штучні перешкоди для об’єктивного та неупередженого розгляду нашої тендерної пропозиції. Замовник своїми діями грубо порушив п. 43 Особливостей в частині ненадання можливості виправлення заявленої невідповідності. Адже, інформація щодо освіти працівників та листа від субпідрядника НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ предмета закупівлі, а також не змінює та не впливає на предмет закупівлі. Таким чином, своїми неправомірними діями Замовник незаконно позбавив нас права на усунення невідповідностей гарантований п. 43 Особливостей, чим дискримінував нас як учасника закупівлі та грубо порушив принцип рівного ставлення до всіх учасників, також Замовник порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону. Просимо Замовника скасувати Протокол №87 від «29» жовтня 2024 р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" із зазначених попередньо підстав. У разі ігнорування зазначених нами порушень будемо змушені звернутись із зазначеними вище підставами до Органу оскарження за відновленням порушених прав та дотримання принципів проведення публічних закупівель. А також, у випадку бездіяльності Замовника, а також з метою усунення незаконних рішень та дій будемо зобов’язані звернутись до Органу моніторингу – ДАСУ з метою проведення процедури моніторингу даної закупівлі з метою виявлення порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Розглянувши Вашу вимогу UA-2024-10-11-002860-a.c1 повідомляємо наступну інформацію. На виконання Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі: Календарний графік виконання робіт. Однак, під час розгляду Вашої тендерної пропозиції було встановлено, що наданий документ має назву "календарний графік надання послуг". Цей документ відрізняється за своїм цільовим призначенням, адже відображає планові терміни надання послуг замість виконання робіт. Така невідповідність вважається суттєвою, оскільки не дозволяє замовнику об’єктивно оцінити пропозицію учасника відповідно до критеріїв тендеру. Згідно з п.21 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Відповідно до п.27. ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Виконання робіт та надання послуг відрізняються не тільки за своєю суттю, але й регулюються різними нормами Закону, відтак не можуть порівнюватись в межах одного предмету закупівлі. Відповідно до законодавства, ця розбіжність також не може вважатись формальною помилкою, яку можна виправити без порушення суті вимог. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» передбачено, що формальні помилки стосуються здебільшого технічних описок, неточностей, неповних даних або недоліків, які не впливають на зміст пропозиції. Проте у даному випадку йдеться про суттєву невідповідність технічній специфікації, оскільки подання неправильного типу календарного графіку свідчить про недотримання вимоги, яка є ключовою для повної та достовірної оцінки здатності учасника виконати умови передбачені тендерною документацією в задані строки. Поданий Вами документ, не виконує функцій, передбачених календарним графіком виконання робіт, і не може бути прийнятий як підтвердження його спроможності виконати роботу у визначені строки. Згідно із пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Як передбачає абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Оскільки Календарний графік виконання робіт відноситься до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, відтак Замовник не має права на застосування підстав передбачених п.43 Особливостей. У зв’язку з вищевикладеним Ваша тендерна пропозиція була правомірно відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги: Відхилено