• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області

Завершена

1 802 411 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 024 119.86 UAH
Номер: c52fa414cfbd41dd8a5b0bda2e505f8c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.01.2025 14:09 - 19.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.01.2025 № 32 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-10-11-001633-a 11.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» порушено пункт 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей, виконання рішення Комісія АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку..
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від від 12.11.2024 № 11-04-24 зі змінами, звернення за роз’ясненням до процедури закупівлі та відповідь на нього, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.11.2024 № 18057 -р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО»), вимогу про усунення невідповідностей до 22.11.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 року № 11-06-24, договір про закупівлю за державні кошти від 12.12.2024 № 35-01-24, пояснення та документи Замовника, надані 05.02.2025 та 09.02.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» міститься довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, в якій зазначено Макаровського Олександра Івановича, який обіймає посаду водія. Вимогами пункту 1.2. (документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів), додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); aбo  цивільно-правові угоди з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo  інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відсутній будь який із зазначених документів, який підтверджує його взаємовідносини з Макаровським Олександром Івановичем. На запит Держаудитслужби щодо надання посилання на документ/файл у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» в якому мається копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); aбo  цивільно-правову угоду з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo  інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником Макаровський Олександр Іванович, який обіймає посаду водія у відповідності до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006 Замовник надав наступну відповідь: «…у пункті 28 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, допущено технічну помилку – неправильно вказано ім’я працівника. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.» Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 22.11.2024 Замовником встановлено вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» вимогам тендерної документації, однак вона не містила вимог щодо усунення невідповідностей в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, в якій зазначено Макаровського Олександра Івановича, або подання будь якого з підтверджуючих документів визначених пунктом 1.2 додатку 2 до тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», Замовник не виявив невідповідність у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, чим порушив пункт 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 13.02.2025 18:25 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2025 18:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області (надалі – Служба) розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-11-001633-a, складений головним державним аудитором ПЕТРОВСЬКОЮ Валентиною Михайлівною та затверджений 13.02.2025 заступником Голови Державної аудиторської служби України ШКУРОПАТОМ Олександром Григоровичем. На виконання зобов’язання з усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-11-001633-a, повідомляємо про вжиття організаційно-розпорядчих заходів, спрямованих на недопущення подібних порушень у майбутньому. Вжиті заходи полягають в усуненні причин та умов, які призвели до порушення, запровадженні додаткового контролю та проведенні роз’яснювальної роботи серед відповідальних осіб щодо вимог законодавства та недопущення таких порушень у майбутньому. Відповідальним працівникам надано вказівку щодо більш ретельного ставлення до вивчення документації учасників та переможців, посилення уваги та вжиття всіх необхідних заходів у подальшій роботі для неухильного дотримання Службою норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 20.02.2025 16:10

Запити/Пояснення