-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області
Завершена
1 802 411 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 024 119.86 UAH
мін. крок: 1% або 18 024 119.86 UAH
Номер:
c52fa414cfbd41dd8a5b0bda2e505f8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 14:09 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-11-001633-a 11.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» порушено пункт 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей, виконання рішення Комісія АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку..
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від від 12.11.2024 № 11-04-24 зі змінами, звернення за роз’ясненням до процедури закупівлі та відповідь на нього, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.11.2024 № 18057 -р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО»), вимогу про усунення невідповідностей до 22.11.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2024 року № 11-06-24, договір про закупівлю за державні кошти від 12.12.2024 № 35-01-24, пояснення та документи Замовника, надані 05.02.2025 та 09.02.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» міститься довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, в якій зазначено Макаровського Олександра Івановича, який обіймає посаду водія.
Вимогами пункту 1.2. (документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів), додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правові угоди з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником.
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відсутній будь який із зазначених документів, який підтверджує його взаємовідносини з Макаровським Олександром Івановичем.
На запит Держаудитслужби щодо надання посилання на документ/файл у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» в якому мається копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правову угоду з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником Макаровський Олександр Іванович, який обіймає посаду водія у відповідності до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006 Замовник надав наступну відповідь: «…у пункті 28 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, допущено технічну помилку – неправильно вказано ім’я працівника. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
22.11.2024 Замовником встановлено вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» вимогам тендерної документації, однак вона не містила вимог щодо усунення невідповідностей в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, в якій зазначено Макаровського Олександра Івановича, або подання будь якого з підтверджуючих документів визначених пунктом 1.2 додатку 2 до тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», Замовник не виявив невідповідність у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, чим порушив пункт 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.02.2025 18:25 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2025 18:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області (надалі – Служба) розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-11-001633-a, складений головним державним аудитором ПЕТРОВСЬКОЮ Валентиною Михайлівною та затверджений 13.02.2025 заступником Голови Державної аудиторської служби України ШКУРОПАТОМ Олександром Григоровичем.
На виконання зобов’язання з усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-11-001633-a, повідомляємо про вжиття організаційно-розпорядчих заходів, спрямованих на недопущення подібних порушень у майбутньому.
Вжиті заходи полягають в усуненні причин та умов, які призвели до порушення, запровадженні додаткового контролю та проведенні роз’яснювальної роботи серед відповідальних осіб щодо вимог законодавства та недопущення таких порушень у майбутньому.
Відповідальним працівникам надано вказівку щодо більш ретельного ставлення до вивчення документації учасників та переможців, посилення уваги та вжиття всіх необхідних заходів у подальшій роботі для неухильного дотримання Службою норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
20.02.2025 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
893b022c7c834e478441f725d1be4b16
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2025 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-001633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення, з яких підстав договір та додатки до нього оприлюднені без інформації про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог Закону та положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835?
4. Надати посилання на документ/файл у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» в якому мається копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правову угоду з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником Макаровський Олександр Іванович, який обіймає посаду водія у відповідності до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b94b83821c5b421cb6c1dca76ca08545
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.02.2025 09:14
Опис:
По першому питанню запиту щодо надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектного акту, експертного звіту, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, пояснюємо.
Проведення публічних закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, в тому числі послуг на «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (ДК 021:2015:63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-10-11-001633-a), здійснено у відповідності до вимог окремого доручення Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024 № 13-ОД, згідно якого службам відновлення та розвитку інфраструктури в областях під час організації та проведення публічних закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення доручено враховувати Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (далі – Рекомендації).
Згідно п.16 Рекомендацій Замовник відповідно до статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю: оголошення про закупівлю, тендерну документацію, відомість обсягів робіт (BOQ), технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів та дефектний акт; проєкт договору з усіма додатками (календарним графіком, переліком основних матеріальних ресурсів тощо) окремим файлом.
Розрахунки очікуваної вартості послуги проведені з врахуванням вимог наказів Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» із змінами (далі – Правила), а також від 07.10.2022 № 753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі – Методика). В розділі ІІ пункт 1 Правил зазначено, що вартість дорожніх робіт та послуг визначається на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни на нове будівництво, реконструкцію, ремонти – в твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості (УПВ), а на утримання – в динамічній або в твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості (УПВ). Вказана нормативна вимога також зазначена в пункті 2.2 Методики, а саме: вартість дорожніх робіт та послуг визначається на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни – в твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості (УПВ).
При проведенні процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (ДК 021:2015:63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» зазначені інструктивні вимоги дотримані в повній мірі.
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг на запит Замовнику на пояснення від 31.01.2025 Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області надає запитувану інформацію та відповідні документи:
1. Наказ Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області від 07.10.2024 № 56 «Про затвердження кошторисної документації «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області».
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта дорожніх робіт та послуг.
3. Пояснювальна записка.
4. Об’єктний кошторис № 05-01 автодорога Н-12 Суми-Полтава.
4.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-01. Земляне полотно та водовідвід.
4.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-02. Дорожній одяг.
4.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-03. Організація дорожнього руху.
4.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-04. Штучні споруди.
4.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-05. Зимове утримання.
4.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
4.7. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-07. Інші спеціалізовані та ремонтні роботи.
4.8. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-08. Утримання світлофорних обʼєктів.
5. Обʼєктний кошторис № 05-02 автодорога Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/.
5.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-01. Земляне полотно та водовідвід.
5.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-02. Дорожній одяг.
5.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-03. Організація дорожнього руху.
5.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-04. Штучні споруди.
5.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-05. Зимове утримання.
5.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
5.7. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-08. Утримання світлофорних обʼєктів.
6. Обʼєктний кошторис № 05-03 автодорога Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин.
6.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-01. Земляне полотно та водовідвід.
6.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-02. Дорожній одяг.
6.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-03. Організація дорожнього руху.
6.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-04. Штучні споруди.
6.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-05. Зимове утримання.
6.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
6.7. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-08. Утримання світлофорних обʼєктів.
7. Обʼєктний кошторис № 05-04 автодорога Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка».
7.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-01. Земляне полотно та водовідвід.
7.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-02. Дорожній одяг.
7.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-03. Організація дорожнього руху.
7.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-04. Штучні споруди.
7.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-05. Зимове утримання.
7.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-08. Утримання мереж зовнішнього освітлення.
8. Обʼєктний кошторис№ 05-05 автодорога Т-17-06 Гадяч-Опішня.
8.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-01. Земляне полотно та водовідвід.
8.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-02. Дорожній одяг.
8.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-03. Організація дорожнього руху.
8.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-04. Штучні споруди.
8.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-05. Зимове утримання.
9. Обʼєктний кошторис № 05-06 автодорога Т-17-18 Диканька-Решетилівка.
9.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-01. Земляне полотно та водовідвід.
9.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-02. Дорожній одяг.
9.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-03. Організація дорожнього руху.
9.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-04. Штучні споруди.
9.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-05. Зимове утримання.
9.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
10. Обʼєктний кошторис№ 05-07 автодорога Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня.
10.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-01. Земляне полотно та водовідвід.
10.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-02. Дорожній одяг.
10.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-03. Організація дорожнього руху.
10.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-04. Штучні споруди.
10.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-05. Зимове утримання.
11. Обʼєктний кошторис№ 05-08 автодорога Т-17-25 Гадяч-Миргород.
11.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-01. Земляне полотно та водовідвід.
11.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-02. Дорожній одяг.
11.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-03. Організація дорожнього руху.
11.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-04. Штучні споруди.
11.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-05. Зимове утримання.
12. Обʼєктний кошторис№ 05-09 автодорога Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/-межа області.
12.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-01. Земляне полотно та водовідвід.
12.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-02. Дорожній одяг.
12.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-03. Організація дорожнього руху.
12.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-04. Штучні споруди.
12.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-05. Зимове утримання.
13. Обʼєктний кошторис№ 05-10 автодорога Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва.
13.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-01. Земляне полотно та водовідвід.
13.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-02. Дорожній одяг.
13.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-03. Організація дорожнього руху.
13.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-04. Штучні споруди.
13.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-05. Зимове утримання.
Всі інші запитувані документи оприлюднені при закупівлі послуги на «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (ДК 021:2015:63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)», в тому числі Відомість обсягів робіт (BOQ); Дефектний акт на виконання робіт/надання послуг від 24.09.2024; Специфікації до відомості обсягів робіт (із змінами).
По другому питанню запиту щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, пояснюємо.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області, як суб’єкт господарювання державного сектору економіки та одержувач бюджетних коштів, що спрямовується головним розпорядником для виконання Службою завдань та заходів, визначених відповідними бюджетними програмами, оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України (https://restoration.gov.ua), де має власну сторінку (https://pl.restoration.gov.ua/diialnist/6994/71338.html).
Інформація протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель була розміщена в розділі «Державні закупівлі» на зазначеній вище власній сторінці.
По третьому питанню запиту щодо надання пояснень, з яких підстав договір та додатки до нього оприлюднені без інформації про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог Закону та положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835, пояснюємо.
23.10.2024 Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) набув чинності, крім абзаців шостого та сьомого підпункту 1 пункту 4 розділу І цього Закону, які набирають чинності через 60 днів з дня набрання чинності цим Законом. Даний Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) не має зворотної дії в часі.
Якщо оголошено закупівлю до набуття чинності Законом, тобто до 22.10.2024 включно, така закупівля має завершуватись в порядку, що діяв на момент оголошення процедури. Дана процедура закупівлі оголошена 11.10.2024, а отже на неї не поширюються норми Закону про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво).
Відповідно договір про закупівлю від 12.12.2024 № 35-01-24 та всі додатки до нього, які згідно з пунктом 15.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднюються у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель та в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю від 12.12.2024 № 35-01-24 та всіма додатками до нього не оприлюднюються документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Крім того, слід зазначити, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області здійснювала закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг відповідно до ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання».
Внесені зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язують оприлюднювати інформацію про ціни на матеріальні ресурси при закупівлі: послуг з поточного ремонту (послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації); робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів будівництва (будівництва об’єктів з розробленням проектної документації).
Однак ці зміни не поширюються на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
По четвертому питанню запиту щодо надання посилання на документ/файл у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» в якому мається копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правову угоду з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником Макаровський Олександр Іванович, який обіймає посаду водія у відповідності до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, пояснюємо.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області отримала відповідь (копія листа додається) від товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» де були надані копії накази на працівників підприємства Макаровського Олексія Вікторовича та Макаровського Руслана Олександровича, які обіймають посади водіїв. Однак, у пункті 28 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, допущено технічну помилку – неправильно вказано ім’я працівника.
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Учасник в складі тендерної пропозиції забезпечив потрібну кількості машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин i механізмів достатньої для керування машинами i механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Номер:
1b1611f8a83747678beed27c3c0b4a42
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.02.2025 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-001633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію/документи щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації (надання забезпечення виконання договору про закупівлю).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9b5d0be7bede4524ad6bb00befcc7499
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.02.2025 13:57
Опис:
По запиту щодо надання документів на виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації (надання забезпечення виконання договору про закупівлю), пояснюємо.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області надає скан-копію забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії виданої акціонерним товариством «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» № 37210/13 від 10.12.2024 товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» у розмірі 50 905 655,64 грн. (П'ятдесят мільйонів дев'ятсот п'ять тисяч шістсот п'ятдесят п'ять гривень 64 копійки).