-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Фартух сапера для розмінування або еквівалент, Захисна маска з візором або еквівалент
Завершена
18 225 621.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 91 128.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 91 128.11 UAH
Номер:
76c7ba9b81a74618932d015175bc267d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 16:15 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2024 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.11.2024 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-10-10-014572-a 10.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі ТОВ «УКРТАК.ЮА», ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи військової частини Т0920 (далі – Замовник) від 10.10.2024 б/н, пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТАК.ЮА» (далі – ТОВ «УКРТАК.ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (далі – ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД»), протокол уповноваженої особи від 26.10.2024 № 26/10/24-03, вимога про усунення невідповідностей до 31.10.2024, протокол уповноваженої особи від 01.11.2024 № 01/11/24-04, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.11.2024, відповідь Замовника від 06.11.2024 на вимогу про усунення порушення від 04.11.2024, договір поставки від 12.11.2024 № 799 на суму 15 000 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», пояснення надане 27.11.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.12.2024 15:35 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
97c69ad73ced4176a7b2d47791bf395f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Фартух сапера для розмінування або еквівалент, Захисна маска з візором або еквівалент», код ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-10-014572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a6e6c5aa3b9140d9b46b1587437c085f
Назва:
На запит від 22.11.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі «Фартух сапера для розмінування або еквівалент, Захисна маска з візором» (за номером UA-2024-10-10-014572-a).
Дата опублікування:
27.11.2024 21:43
Опис:
Питання
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Розмір витрат визначений з урахуванням наявних потреб військової частини Т0920, в межах кошторисних призначень на 2024 рік по Загальному фонду.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами, методом порівняння ринкових цін. Проведено моніторинг цін та отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються копії комерційних пропозицій), що були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «ХЕЛІКС ЮНІОН». Вартість Фартух сапера для розмінування, Захисна маска з візором - 47 695,00 грн за 1 комплект;
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД». Вартість Фартух сапера для розмінування, Захисна маска з візором - 40 838,16 грн за 1 комплект;
3. Комерційна пропозиція від ПП «ПРОМІНСТРУМЕНТ-ЗАПОРІЖЖЯ». Вартість Фартух сапера для розмінування, Захисна маска з візором - 48 159,00 грн за 1 комплект;
Очікувана вартість предмета закупівлі при визначеній необхідній кількості товару 400 комплектів склала: 18 225 621 грн (вісімнадцять мільйонів двісті двадцять п’ять тисяч шістсот двадцять одна гривня).
Якісні, технічні характеристики визначено відповідно до потреб військової частини Т0920 та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Питання:
-надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Відповідь:
Згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Стаття 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) зазначає, що процедури закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
Спрощені закупівлі не є «процедурою закупівлі» в розумінні Закону. Таким чином, законодавством не передбачено необхідність розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінках власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) при проведенні спрощених закупівель.
Враховуючи, що військовою частиною Т0920 була проведена спрощена закупівля, яка не є конкурентною процедурою в розумінні Закону, оприлюднення замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті не вимагається.