• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Фартух сапера для розмінування або еквівалент, Захисна маска з візором або еквівалент

Завершена

18 225 621.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 91 128.11 UAH
Номер: 76c7ba9b81a74618932d015175bc267d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 21.11.2024 16:15 - 13.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.11.2024 № 78-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.11.2024 № 78-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-10-10-014572-a 10.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі ТОВ «УКРТАК.ЮА», ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи військової частини Т0920 (далі – Замовник) від 10.10.2024 б/н, пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТАК.ЮА» (далі – ТОВ «УКРТАК.ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (далі – ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД»), протокол уповноваженої особи від 26.10.2024 № 26/10/24-03, вимога про усунення невідповідностей до 31.10.2024, протокол уповноваженої особи від 01.11.2024 № 01/11/24-04, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.11.2024, відповідь Замовника від 06.11.2024 на вимогу про усунення порушення від 04.11.2024, договір поставки від 12.11.2024 № 799 на суму 15 000 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», пояснення надане 27.11.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 09.12.2024 15:35 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2024 15:35

Запити/Пояснення