• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Фартух сапера для розмінування або еквівалент, Захисна маска з візором або еквівалент

Завершена

18 225 621.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 91 128.11 UAH
Період оскарження: 10.10.2024 21:20 - 16.10.2024 10:00
Вимога
Відхилено

Щодо невідповідності пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі

Номер: 4ad4f8594ef2401f920beedd4d891561
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-014572-a.a1
Назва: Щодо невідповідності пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Вимога:
Пунктом 15.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що учасник закупівлі у складі пропозиції має надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. На виконання наведеної вище вимоги учасником ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" у складі пропозиції надано Довідку щодо ліцензії від 16.10.2024 № 2, в якій повідомляє про те, що предмет закупівлі (Фартух сапера для розмінування або еквівалент, Захисна маска з візором або еквівалент за ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування) не підлягає ліцензуванню згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», що не відповідає дійсності з огляду на наступне. Пунктом 11 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування» визначено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж. Тобто законодавством визначено, що провадження господарської діяльності з виробництва та продажу спеціальних засобів індивідуального захисту підлягає ліцензуванню. Відповідно суб’єкт господарювання, який здійснює виробництво та продаж спеціальних засобів індивідуального захисту має отримати ліцензію, як на виробництво так і на продаж спеціальних засобів індивідуального захисту. На офіційному сайті Міністерства внутрішніх справ України (Головна – Діяльність - Ліцензування та проведення заходів державного нагляду (контролю) - Важливо знати - Поширені питання (FAQ) - Щодо ліцензування господарської діяльності з виробництва та продажу засобів індивідуального захисту та відповідальність за провадження даного виду діяльності без отримання ліцензії), зазначено, що: «відповідно до пункту 11 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) діяльність з виробництва та продажу засобів індивідуального захисту підлягає ліцензуванню. Згідно з частиною шостою статті 42 Закону України «Про Національну поліцію» та частиною третьою статті 15 Закону України «Про Національну гвардію України» до засобів індивідуального захисту відносяться шоломи, бронежилети та інше спеціальне екіпірування. Отже, діяльність з виробництва та продажу шоломів і бронежилетів, складовими яких є бронеплити та плитоноски, може провадитися суб’єктами господарювання лише за наявності ліцензії на провадження господарської діяльність з виробництва та продажу засобів індивідуального захисту». ДСТУ 8820:2023 «Протимінна діяльність. Процеси управління. Основні положення», затверджений наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 13 березня 2023 р. № 27 з 2023–04–01 (далі - ДСТУ 8820:2023), установлює основні положення щодо процесів управління в сфері протимінної діяльності (далі — ПМД). Цей стандарт застосовують під час організації заходів забезпечення захисту населення від впливу вибухонебезпечних предметів — залишків війни. Згідно з пунктом 12.1.3 ДСТУ 8820:2023 мінімальні вимоги до ЗІЗ встановлюють для ПНТ або під час проведення діяльності, що передбачає наближення до мін/ВЗВ: — бронежилет, що згідно з умовами балістичного випробування забезпечує ступінь балістичного захисту V50 (насухо) від осколків масою 1,102 г на швидкості 450 м/с. Жилет повинен захищати шию, грудну клітину, живіт та ділянку паху від вибухових ефектів 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см до найближчої частини тіла; — засоби захисту очей повинні міститися в оправі, яка захищає від вибухової хвилі знизу, та зберігати цілісність у разі впливу вибухових ефектів 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см зі ступенем захисту не меншим, ніж той, який забезпечує необроблений полікарбонат завтовшки5 мм. Водночас рекомендовано використовувати захист очей як частину фронтального захисту голови, який захищає від вибухових ефектів 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см і повністю закриває лице та горло. Отже, фартух сапера для розмінування за своєю конструкцією є бронежилетом, який захищає шию, грудну клітину, живіт та ділянку паху від вибухових ефектів 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см до найближчої частини тіла, відповідно є спеціальним засобом індивідуального захисту. Враховуючи викладене вище виробництво та продаж захисного фартух сапера для розмінування, призначеного для гуманітарного та військового розмінування територій (ліс, поле, місто, тощо), підлягає ліцензуванню, як спеціальний засіб індивідуального захисту, відповідно до пункту 11 частини першої статті 7 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом проведеного розгляду Вимоги про усунення порушення щодо невідповідності пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, від ТОВ "УКРТАК.ЮА" було встановлено наступне. Закупівля проводиться в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Згідно пункту 15.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що учасник закупівлі у складі пропозиції має надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Під час розгляду пропозиції, що була подана учасником ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД", на відповідність вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, встановлено, що Учасник ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" в складі своєї пропозиції надав Довідку щодо ліцензії від 16.10.2024р. №2, у якій Учасник зазначив, що предмет закупівлі не віднесено законодавцем до спеціальних засобів індивідуального захисту в розумінні Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та вказав законодавчі підстави ненадання чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження визначеного виду господарської діяльності. Таким чином, вимога Замовника згідно пункту 15.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі про надання довідки в довільній формі або ліцензії Учасником ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" була виконана. Разом з тим, хочемо зазначити, що питання правомірності віднесення видів діяльності до тих, що підлягають ліцензуванню або не підлягають, не входить у компетенцію військової частини, як Замовника. Зважаючи на всі вищенаведені обставини, підстави для зміни рішення Замовника відсутні, вимога ТОВ "УКРТАК.ЮА" не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено