• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області

Завершена

18 510 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 555.00 UAH
Номер: fc10a2f2ddde4890a53bd487c5293bc6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-27-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.12.2024 12:21 - 18.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2024 № 66-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-10-10-000438-a 10.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7, sas24-3-9)
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.10.2024 № 64 (далі – тендерна документація) зі змінами, запитання до процедури від 21.10.2024 та відповідь Замовника від 22.10.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЕНТЕР БУД», товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»), вимогу про усунення порушення від 30.10.2024 № UA-2024-10-10-000438-a.b1 та рішення замовника від 31.10.2024, вимогу про усунення невідповідностей до 13:00 год. 01.11.2024, скаргу до процедури від 04.11.2024 № UA-2024-10-10-000438-a.b2 та коментар замовника щодо усунення порушення від 18.11.2024, протокольні рішення (протоколи) від 29.10.2024 № 66, від 30.10.2024 № 67, від 01.11.2024 № 69, від 18.11.2024 № 96 та від 29.11.2024 № 122, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.11.2024, договір підряду від 29.11.2024 № 111-11 (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», повідомлення про внесення змін до договору від 29.11.2024, додаткову угоду від 31.12.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю від 31.12.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 02.01.2025 та від 10.01.2025. Моніторинг щодо тих питань та обставин, що були предметом розгляду комісії АМКУ, не проводився. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація Замовника містить Додаток 1 «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1). Проте, в порушення вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей, в переліку документів, що міститься у Додатку 1 тендерної документації Замовника, не зазначено надання документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та які зазначено в пунктах 13 та 14 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до тендерної документації Замовника, а саме: «13. Учасник у складі пропозиції має надати лист-гарантію, що матеріали, які будуть застосовуватися під час виконання об’єму робіт зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, не будуть завдавати шкоди навколишньому середовищу та екології, та не будуть походити із країн щодо яких застосовано санкційне законодавство України. 14. Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД основного виду діяльності». За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно з вимогами пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, зокрема: код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Проте, в оприлюдненому в електронній системі річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2024-10-10-000201-a, Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), при тому, що оплата товару запланована за кошти місцевого бюджету, чим порушено вимогу пункту 4 частини другої статті 4 Закону. Замовником в електронній системі закупівель 29.11.2024 оприлюднено Договір та додатки до Договору: План фінансування, Календарний графік виконання робіт, Відомість обсягів робіт, Договірна ціна, Підсумкова відомість ресурсів та Локальні кошториси, які, згідно з підпунктом 18.1 Договору, є його невід’ємною частиною. Проте, додатки: Підсумкова відомість ресурсів, Локальні кошториси Замовником оприлюднено у вигляді архиву «Куликівка харчоблок.rar», в якому містяться файли локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів у форматі RTF. Положеннями пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082) зі змінами, визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Враховуючи вищезазначене, Замовник, оприлюднивши додатки до договору у форматі RTF, порушив вимоги пункту 15 Порядку № 1082. Під час проведення моніторингу на запит Управління щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 07.01.2025, Замовником 10.01.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Вимогами підпункту 2.2.3 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника визначено: «Серед працівників учасника обов’язкова наявність навченого керівного персоналу, інженерних працівників та виконробів в частині навчання і знань законодавчих актів: - з охорони праці; - гігієни праці; - надання домедичної допомоги потерпілим; - електробезпеки; - пожежної безпеки. Для виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції копії відповідних посвідчень, чинних на дату подання тендерної пропозиції, працівників підприємства». В порушення даної вимоги, учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» в тендерній пропозиції надано копії посвідчень про проходження навчання з електробезпеки головного інженера Євтушенка Ю.В. (від 04.11.2022 № 176-19-2022) та начальника будівельної дільниці Жибера Р.М. (від 04.11.2024 № 176-20-2022), в яких зазначено, що дата наступної перевірки – 04.11.2023, проте записи щодо наступної перевірки відсутні. Слід зазначити, що інших посвідчень, що підтверджують проходження даних працівників навчання з електробезпеки, в тендерній пропозиції учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не надано. Вимогами пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізмів, устаткування, ручного інструменту, які планується залучити до виконання обсягу робіт, згідно проєктно-кошторисної документації. Учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» в тендерній пропозиції надано довідку «Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів» від 21.10.2024 № 6 (далі – Довідка № 6) та проєктно-кошторисну документацію, яка включає в себе підсумкову відомість ресурсів, що містить перелік будівельних машин і механізмів, які планується залучити до виконання робіт. При порівнянні вищезазначених документів встановлено, що в Довідці № 6 не зазначено обладнання та механізми, що містять наступні пункти підсумкової відомості ресурсів: 15. Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; 25. Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315- 500 А. У відповідь на запит Управління щодо невідповідностей між обладнанням, зазначеним в Довідці № 6 та в підсумковій відомості ресурсів, Замовником 10.01.2025 надано наступну відповідь: «… Таке обладнання як … перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А буде використовуватись зварювальний інвектор, яка знаходиться в інформаційній довідці під №5; … трансформатор зварювальний з номіналом зварювальним струмом 315-500 А будуть використовуватись зварювальні інвектори». Проте, згідно з технічними характеристиками вищезазначеного обладнання, номінальний струм зварювальних інвекторів Stark ISP 200, Дніпро-М «ММА» N250D та інвектора зварювального для зварки п/ет. труб ʺМС-250 становить 200-250 А, що не відповідає технічним характеристикам обладнання, зазначеного в підсумковій відомості ресурсів та небхідного для виконання робіт. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до положень абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Натомість Замовником було опубліковано протокольне рішення (протокол) від 18.11.2024 № 96 про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем закупівлі та 29.11.2024 з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» уладено Договір. Згідно даних електронної системи закупівель 31.12.2024 Замовником оприлюднено додаткову угоду від 31.12.2024 № 1 до Договору щодо розірвання договору та звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 20.01.2025 17:29 - 04.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2025 17:29

Запити/Пояснення