-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні знаки, код 34990000-3 за ДК 021:2015 «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 330 днів назад
1 422 985.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 114.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 114.93 UAH
Номер:
f06808fbc02f4aea801e29976a84545e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-20-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2025 00:00
Період моніторингу:
20.01.2025 17:14 - 11.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.01.2025 № 22
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-10-07-003694-a 07.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.11.2024 № 17990-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.10.2024 № 519, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дорсистемс» від 22.10.2024 № 549, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дорекс – безпека руху» від 23.10.2024 № 554, рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.11.2024 № 17990-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 23.01.2024 на запит органу державного фінансового контролю, ухвалу про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання від 09.12.2024 № 320/57626/24.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.02.2025 18:23 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2025 18:23
Запити/Пояснення
Номер:
6330f40246a54fa68f8b5c9b2ab7df31
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.01.2025 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення щодо причин та підстав невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 06.11.2024 № 17990-р/пк-пз в частині скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженоювідповідальністю "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", згідно вищезазначеного рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
73077f6053e5410b8909aadbda4e17e3
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.01.2025 17:06
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель до процедури закупівлі Дорожні знаки, код 34990000-3 за ДК 021:2015 «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-13-009790-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляю наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета вищезазначеної закупівлі сформовані на підставі ДСТУ 4100-2021 "Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування":
3.2. дорожній знак один з елементів системи технічних засобів регулювання дорожнім рухом, який представляє собою сигнальний пристрій встановленої форми і кольору (-ів), на якому (-их) нанесеноо зображення, призначені для інформування учасників дорожнього руху про умови, напрямки та режими руху на ватомобільних дорогах, вулицях, об’єктах сервісу чи на прилеглій території.
Відповідно до п. 5.1. ДСТУ 4100-2021 установлено номери інформаційно-вказівних знаків.
Зовнішній вигляд дорожніх знаків зупинок визначено таб. 5 "Інформаційно-вказівні знаки" ДСТУ 4100-2021.
Вимоги до основних параметрів та розмірів знаків наведені в п. 6 ДСТУ 4100-2021:
6.2. Літери, цифри, розділові знаки повинні бути надруковані шрифтом Road UA Bold.
Зміст інформації на дорожніх знаках, що позначають зупинку громадського транспорту наведено в 6.11. ДСТУ 4100-2021.
Розміри знаків зупинок у формі прямокутника визначені таб. 15 ДСТУ 4100-2021.
Загальні технічні вимоги до знаків дорожніх наведені в розділі 8 ДСТУ 4100-2021.
Вимоги до комплектності, маркування та пакування визначені розділом 11 ДСТУ 4100-2021.
Вимоги до світлоповертаючих плівок визначаються розділом 13 ДСТУ 4100-2021.
Очікувана вартість даної закупівлі визначена на основі цінового аналізу та отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Вортекс+», ТОВ «Дорсистемс», КП «Центр організації дорожнього руху».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі повідомляємо, що дана вимога передбачена в постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, яка стосується державних замовників та розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Щодо невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 06.11.2024 №17990-р/пк-пз слід зазначити.
Підприємством оскаржено вищезазначене рішення до суду.
Відповідно до ухвали Київського окружного адміністративного суду від 09.12.2024 у справі №320/57626/24 відкрито провадження у справі за позовом КП «Київпастранс» до Антимонопольного комітету, третя особа: ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» про визнання протиправним та скасування рішення.
Додається:
1. Комерційні пропозиції на 4 арк.
2. Ухвала Київського окружного адміністративного суду від 09.12.2024 у справі №320/57626/24 на 2 арк.