-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Робочий одяг
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
2 491 422.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 914.22 UAH
мін. крок: 1% або 24 914.22 UAH
Номер:
df98b5532ee343b4becc8ba8b46c09d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-13-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
13.01.2025 15:23 - 04.02.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.01.2025 №4-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.01.2025 №4-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-10-07-002420-a 07.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пунктів 17 та 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.10.2024 (протокол №152/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.10.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» та фізичної особи-підприємця Зозулі В’ячеслава Івановича (далі – ФОП Зозуля В.І.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.10.2024 №152/2 та №152/3, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2024, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 30.10.2024 № 17650-р/пк-пз, договір від 13.11.2024 №365, додаткові угоди від 12.12.2024 №1, від 19.12.2024 №2 та від 22.01.2025 №3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.01.2025 та від 22.01.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно з пунктами 17 та 18 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Згідно з пунктом 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій остаточна ціна тендерної пропозиції ФОП Зозуля В.І. за результатами аукціону становить 2 349 680,00 гривень.
При цьому, Замовник уклав з ФОП Зозуля В.І. договір про закупівлю товару від 13.11.2024 №365 (далі – Договір), відповідно до пункту 3.2 якого ціна договору становить 2 347 640,00 грн з ПДВ, що не відповідає ціні тендерної пропозиції ФОП Зозуля В.І. за результатами аукціону, чим порушив вимоги пунктів 17 та 18 Особливостей.
Крім того, відповідно до додатку №1 «Специфікація» до Договору загальна вартість товару за цим договором складає 2 349 680,00 грн без ПДВ, що не відповідає ціні, зазначеній у пункті 3.2 Договору.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі - Управління) 20.01.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника стосовно надання пояснень.
На зазначений запит Управління 22.01.2025 Замовник надав пояснення, в якому зазначив, що різниця між сумою, зазначеною у пункті 3.2 Договору, та ціною, визначеною у Специфікації, виникла внаслідок технічної (механічної) помилки, а також зазначив, що правильна вартість Договору відповідає ціні, зазначеній у Специфікації, яка, в свою чергу, відповідає пропозиції учасника процедури закупівлі.
При цьому, Замовник під час моніторингу оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 22.01.2025 №3, якою приведено ціну Договору у відповідність до ціни тендерної пропозиції ФОП Зозуля В.І. за результатами аукціону, чим усунуто виявлене порушення.
Період усунення порушень:
23.01.2025 14:25 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2025 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник під час моніторингу оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 22.01.2025 №3, якою приведено ціну Договору у відповідність до ціни тендерної пропозиції ФОП Зозуля В.І. за результатами аукціону, чим усунуто виявлене порушення.
Дата публікації звіту:
27.01.2025 11:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
03.02.2025 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
c20168273304477b99c42d113929537e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Робочий одяг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-07-002420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bbdad26e90494fca82693cac9b68a8ff
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.01.2025 09:51
Опис:
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі (ID: UA-2024-10-07-002420-a) повідомляємо наступне: 1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
КП «Міськводоканал» Сумської міської ради (далі - Підприємство), відповідно до пункту 14 Особливостей, здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону).
Згідно статті 4 Закону, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюються відповідно до річного плану.
З метою визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю костюмів робочих чоловічих та жіночих, костюмів зварювальника, утеплених курток та штанів, плащів, халатів (далі – Товар), відповідно до ч. 4 ст.4 Закону, замовником були проведені попередні ринкові консультації з суб’єктами господарювання, які здійснюють поставку даного виду товару та була отримана відповідна інформація (комерційні пропозиції), що додаються, а саме:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрлегпром» №2 від 04.06.24 р.;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Кийінвест» №4 від 06.06.24 р..
Таким чином, очікувану вартість було визначено замовником на підставі даних викладених у вищезазначених документах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались виходячи із досвіду та специфіки роботи підприємства в цілому, відповідно до виробничих потреб підприємства, з метою забезпечення безпеки та комфорту робітників під час виконання їхньої роботи, а також захист від потенційних небезпек і ризиків, які можуть виникнути в результаті робочої діяльності працівників підприємства.
2. Щодо питання надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 4 вищевказаної постанови, було рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 1.1 Статуту Комунального підприємство "Міськводоканал" Сумської міської ради, далі за текстом – (далі "Підприємство" ), затвердженого рішенням Сумської міської ради від 16.12.2020 р. №20-МР, є комунальним підприємством яке засновано на комунальній власності територіальної громади міста. Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова Кабінету Міністрів України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету, для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер, а з урахуванням того, що комунальне підприємство не є органом місцевого самоврядування та не входить до її структури, підстав для розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у комунального підприємства немає.
Також хочемо зазначити, що основним джерелом формування бюджету підприємства, є кошти отримані в процесі господарської діяльності, а саме: плата споживачів за отримані комунальні послуги з центрального водопостачання та водовідведення, згідно затверджених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг тарифів. Придбання робочого одягу внесено підприємством до річного плану закупівель на 2024 рік, оприлюдненого на веб-порталі «Prozorro», де зазначено, що дана закупівля здійснюється за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності підприємства.
Номер:
5d5d3550aacb45adbe2c7bff0466d603
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.01.2025 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Робочий одяг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-07-002420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо невідповідностей в укладеному договорі від 13.11.2024 №365 (далі – Договір), а саме:
відповідно до пункту 3.2 розділу III Договору, ціна цього договору становить 2 347 640 грн 00 коп. з ПДВ, однак, відповідно до додатку №1 «Специфікація» до Договору загальна вартість товару за цим договором складає 2 349 680 грн 00 коп. без ПДВ?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a53ce0914c741beb70ec4cee308287a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.01.2025 11:17
Опис:
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі (ID: UA-2024-10-07-002420-a) повідомляємо наступне:
На ваш запит повідомляємо, що різниця між сумою, зазначеною у пункті 3.2 Договору, та ціною, визначеною у специфікації, виникла внаслідок технічної (механічної) помилки.
Зазначаємо, що правильна вартість договору відповідає ціні, зазначеній у специфікації, яка, в свою чергу, відповідає пропозиції учасника процедури закупівлі.
Замовником вжито заходів для виправлення вказаної помилки, а саме:
• укладено додаткову угоду до договору №365 від 13.11.2024 року (додається),
• складено протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки під час здійснення закупівлі (додається).
Просимо прийняти до уваги вищенаведені пояснення, а також додані документи, та не вбачати з боку Замовника порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Додаткова угода.
2. Протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки.