-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Плити деревинностружкові (деревностружкові) з орієнтованою стружкою (тип OSB/3)
Завершена
1 898 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 987.50 UAH
мін. крок: 1% або 18 987.50 UAH
Номер:
17f350bb41cb476b854bd51146392147
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 21:38 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 №215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2024-10-04-011608-a 04.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Епіцентр К"; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Епіцентр К"; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником;; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 04.10.2024 року №44/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.10.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» (далі –Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 06.11.2024 №44/6, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 06.11.2024 року, Договір про закупівлю від 19.11.2024р. №128-24 (далі – Договір),Додаткова угода №1 від 22.11.2024р. наданні пояснення від 09.12.2024 року, через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин,підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.12.2024 18:38 - 19.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2024 18:38
Запити/Пояснення
Номер:
b4660467802744d5a257ef88f37cd7d0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні ), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-04-011608-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bda0b93814fe485e848f7b5f4bbb079d
Назва:
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: Плити деревинностружкові (деревностружкові) з орієнтованою стружкою (тип OSB/3), код ДК 021:2015 – 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні» (оголошення № UA-2024-10-04-011608-a)
Дата опублікування:
11.12.2024 19:11
Опис:
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
по закупівлі: Плити деревинностружкові (деревностружкові) з орієнтованою стружкою (тип OSB/3), код ДК 021:2015 – 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні»
(оголошення № UA-2024-10-04-011608-a)