-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт харчоблоку Чудельського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Чудель, вул. Шкільна,9. Коригування"
Завершена
16 008 608.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 043.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 043.04 UAH
Номер:
bd5d4c219d064cf59673fa0bf7eefc69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
01.11.2024 14:47 - 23.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 № 89-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.11.2024 № 89-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-10-04-010306-a 04.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів з урахуванням прийнятих рішень Органу оскарження, виконання рішень Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року (із зупиненням на період розгляду скарг Органом Оскарження з 06.11.2024 по 19.11.2024, з 28.11.2024 по 09.12.2024).
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів з урахуванням прийнятих рішень Органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-10-04-011667-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Західметал» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації з урахуванням прийнятих рішень Органу оскарження, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.10.2024 №28 та від 13.12.2024 №40, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Західметал» від 13.12.2024, протокол про відміну торгів від 21.11.2024 №37, скаргу UA-2024-10-04-010306-a.a1 учасника ТОВ «Західметал» щодо зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Західметал» (дата подання: 01 листопада 2024 року), рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18326-р/пк-пз від 13.11.2024 (опубліковане 18.11.2024), скаргу UA-2024-10-04-010306-a.b2 учасника ТОВ «Західметал» щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів (дата подання: 25 листопада 2024 року), рішення Органу оскарження №19288-р/пк-пз від 04.12.2024 (дата публікації: 09 грудня 2024 року), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.11.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Згідно з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.11.2024 №18326-р/пк-пз підлягає скасуванню рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західметал». На виконання даного рішення Замовником скасовано рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Західметал» (дата виконання рішення замовником: 21 листопада 2024 року).
21 листопада 2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішенням Органу оскарження №19288-р/пк-пз від 04.12.2024 зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2024-10-04-010306-a. Замовником на виконання рішення Органу оскарження прийнято рішення про скасування рішення про відміну Процедури закупівлі. Дата виконання рішення замовником: 12 грудня 2024 року.
Період усунення порушень:
19.12.2024 17:25 - 25.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2024 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
95d91f20563c48848829592a43362b3b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.11.2024 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Чудельського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Чудель, вул. Шкільна,9. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-04-010306-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
14d1b09639554f2187c0d66f9dc560f0
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.11.2024 № 89-з надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 09:24
Опис:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.11.2024 № 89-з надання пояснення
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.11.2024 № 89-з надання пояснення Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Чудельський ліцей Вирівської сільської ради надає пояснення затребувані запитом по проведеному моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області по закупівлі UA-2024-10-04-010306-a, а саме: З приводу надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі з посиланням на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що Замовник визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, на підставі розрахунків з робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Чудельського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Чудель, вул. Шкільна,9.Коригування». Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено виключно категорії замовників, які мають обов’язок виконувати відповідні норми, а саме: головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, суб’єкти господарювання державного сектору економіки, в свою чергу вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів.
Номер:
2ff7f84b63264168a04ec370a12a9fe8
Назва:
Про призупинення рішення щодо початку моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
06.11.2024 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2024 № 93-з
м. Рівне
м. Рівне
Про призупинення рішення щодо
початку моніторингу закупівлі
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги розміщеної в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-04-010306-a.a1.
НАКАЗУЮ:
1.Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-04-010306-a, прийнятого наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.11.2024 № 89-з «Про початок моніторингу закупівель».
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Номер:
788bde3fbbd943ab81c917d7e287e4d8
Назва:
Про поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
20.11.2024 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 № 97-з
м. Рівне
м. Рівне
Про поновлення моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з опублікуванням рішення органу оскарження – Антимонопольним комітетом України № 18326-р/пк-пз від 13.11.2024 по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2024-10-04-010306-a.
НАКАЗУЮ:
1.Поновити моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-10-04-010306-a.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Номер:
37f592f1729b4e18ae705d7910a30b75
Назва:
Про призупинення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.11.2024 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2024 № 100-з
м. Рівне
м. Рівне
Про призупинення рішення щодо
початку моніторингу закупівлі
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги розміщеної в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-04-010306-a.b2
НАКАЗУЮ:
1.Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-04-010306-a, прийнятого наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.11.2024 № 89-з «Про початок моніторингу закупівель».
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Номер:
4b7cc753f61646d0b412e2ee41ed0f06
Назва:
Про поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
10.12.2024 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2023 № 104-з
м. Рівне
м. Рівне
Про поновлення моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з опублікуванням рішення органу оскарження – Антимонопольним комітетом України № № 19288-р/пк-пз від 04.12.2024 (дата публікації 09.12.2024) по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2024-10-04-010306-a.
НАКАЗУЮ:
1.Поновити моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-10-04-010306-a.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ