• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт харчоблоку Чудельського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Чудель, вул. Шкільна,9. Коригування"

Завершена

16 008 608.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 043.04 UAH
Номер: bd5d4c219d064cf59673fa0bf7eefc69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 01.11.2024 14:47 - 23.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2024 № 89-з м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.11.2024 № 89-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-10-04-010306-a 04.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів з урахуванням прийнятих рішень Органу оскарження, виконання рішень Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року (із зупиненням на період розгляду скарг Органом Оскарження з 06.11.2024 по 19.11.2024, з 28.11.2024 по 09.12.2024). Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів з урахуванням прийнятих рішень Органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-10-04-011667-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Західметал» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації з урахуванням прийнятих рішень Органу оскарження, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.10.2024 №28 та від 13.12.2024 №40, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Західметал» від 13.12.2024, протокол про відміну торгів від 21.11.2024 №37, скаргу UA-2024-10-04-010306-a.a1 учасника ТОВ «Західметал» щодо зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Західметал» (дата подання: 01 листопада 2024 року), рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18326-р/пк-пз від 13.11.2024 (опубліковане 18.11.2024), скаргу UA-2024-10-04-010306-a.b2 учасника ТОВ «Західметал» щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів (дата подання: 25 листопада 2024 року), рішення Органу оскарження №19288-р/пк-пз від 04.12.2024 (дата публікації: 09 грудня 2024 року), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.11.2024. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Згідно з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.11.2024 №18326-р/пк-пз підлягає скасуванню рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західметал». На виконання даного рішення Замовником скасовано рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Західметал» (дата виконання рішення замовником: 21 листопада 2024 року). 21 листопада 2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Рішенням Органу оскарження №19288-р/пк-пз від 04.12.2024 зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2024-10-04-010306-a. Замовником на виконання рішення Органу оскарження прийнято рішення про скасування рішення про відміну Процедури закупівлі. Дата виконання рішення замовником: 12 грудня 2024 року.
Період усунення порушень: 19.12.2024 17:25 - 25.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2024 17:25

Запити/Пояснення