-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт харчоблоку Чудельського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Чудель, вул. Шкільна,9. Коригування"
Завершена
16 008 608.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 043.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 043.04 UAH
Період оскарження:
04.10.2024 15:58 - 16.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо прийнятих рішень Замовником
Номер:
169657273a70424c8db2b00d1072590f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-04-010306-a.a1
Назва:
щодо прийнятих рішень Замовником
Скарга:
04 жовтня 2024 р. ЧУДЕЛЬСЬКИМ ЛІЦЕЄМ ВИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: "Капітальний ремонт харчоблоку Чудельського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Чудель, вул. Шкільна,9. Коригування"(ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 21 жовтня 2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 2 учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ Західметал 15 036 576,00
UAH з ПДВ 15 036 576,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА-ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” 15 980 640,24
UAH з ПДВ 15 980 640,24
UAH з ПДВ
Пропозиція нашого підприємства була визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
28 жовтня 2024 р. замовником після розгляду пропозиції замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1.) Замовником не вказано підстави відхилення нашої пропозиціїз посиланням на відповідні положення Особливостей№ 1178.
Замовником в п.8 протоколу №28 від 28.10 2024 р. зазначено про підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 44 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування№1148»(далі – Особливості №1178), проте не вказано конкретної підстави для відхилення передбаченої в п. 44Особливостей №1178.
Скріншот з протоколу
Оформивши рішення в наведений спосіб, замовник порушив вимоги п. 46 Особливостей №1178, в якому зазначено: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостейта умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Підстави для відхилення тендерної пропозиції наведені в п. 44 Особливостей 1178:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.»
За умов відсутності в протоколі замовника визначеної підстави згідно п.44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхилив нашу пропозицію, вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
2.) Зазначені замовником зауваження до нашої пропозиції не базуються на вимогах тендерної документації і не можуть слугувати причиною для відхилення нашої пропозиції.
2.1. Щодо не врахування ознаки оренди при розрахунку в програмному комплексі.
Скріншот з протоколу
Всупереч вимогам п. 46 Особливостей №1178 замовником не вказано, яким саме умовам тендерної документації наша тендерна пропозиція не відповідає і не зазначено, у чому саме полягає невідповідність.
Власне, якщо звернутись до вимог тендерної документації замовника можна дійти висновку, що замовником не встановлювалось окремих вимог в тендерній документації до розрахунку ціни, на невиконаннянами яких він посилається.
Згідно вимог ДОДАТКУ 1до тендерної документації для підтвердження Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* учасник повинен був надати у складі пропозиції, зокрема:
2) довідку, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт.
Учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують право власності на машини та механізми, які підлягають реєстрації, які є у власності учасника.
Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін., акти приймання-передачі учаснику таких машин, механізмів, техніки та обладнання. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням та оригінал гарантійного листа від надавача послуг адресований учаснику про можливість надання послуг в необхідних обсягах та строках за предметом закупівлі. Такі договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
Згідно вимог п. 18 ч. 4 Додатку 1 учасники у складі пропозиції повинні надати:
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) подаються у сканованому вигляді у форматі «PDF», WORD («DOC) або EXCEL («XLS»). Крім цього розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи ibd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів.
Згідно вимог п. 22 ч. 4 Додатку 1 учасники у складі пропозиції повинні надати:
Договірна ціна*
- Калькуляція (локальні кошториси)
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з пояснювальною запискою
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів)
- Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі включення витрат до складу
договірної ціни).
- Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.
Перелік машин і механізмів повинен відповідати переліку машин і механізмів зазначених в довідці про наявність в учасника матеріально-технічної бази згідно з Додатком 1 до тендерної документації
- Розрахунок загальновиробничих витрат на будову
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва
- Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників)
- Розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами).
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції скаржника надано, зокрема, Довідку про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання (файл «Довідка підтвердження техніки.pdf», в якій, зазначено, про наявність як власної так і орендованої техніки.
Також в складі пропозиції надані всі передбачені вимогами тендерної документації документи розрахунку договірної ціни, чого замовник не спростовує.
Водночас, Документація замовника не містила окремих вимог до вартості експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що залучені учасником за договором оренди та окремих вимог щодо відображення ознак оренди при розрахунку ціни в програмному комплексі.
За таких умов, замовник не довів наявність невідповідностей в здійснених нами розрахунках договірної ціни.
Наведене підтверджується попередньою практикою органу оскарження. Зокрема, Рішення від 02.10.2024 № 16209/UA-2024-08-19-011702-a; рішення від 04.10.2024 №16337/UA-2024-08-15-011065-a.
На додаток, невідповідності в частині підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази підлягають виправленню в порядку застосування п. 43 Особливостей 1178.
За таких умов, в замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції з причин описаних в протоколі.
2.2. Щодо надання локальних кошторисів з розрахунком одиничної вартості.
Згідно вимог п. 22 ч. 4 Додатку 1 учасники у складі пропозиції повинні надати, зокрема:
…
- Калькуляція (локальні кошториси)
Згідно вимог п. 18 ч. 4 Додатку 1:
У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів.
За таких умов, замовником в п . 22 ч. 4 Додатку 1 було передбачено вимогу щодо надання калькуляції (локальних кошторисів) без уточнень чи обмежень, що наведені локальні кошториси не можуть бути локальними кошторисами з розрахунком одиничної вартості.
А в п. 18 ч. 4 Додатку 1 додатково для учасників, що використовують для розрахунку ціни програми відмінні від АВК-5 вимогунадати розгорнуті розрахунки.
У складі нашої пропозиції подано кошторисні розрахунки в програмі «Експерт-Кошторис ПРО» (тобто в програмі, відмінній від АВК-5), зокрема:
- локальний кошторис 02-01-01.pdf
- локальний кошторис 02-01-02.pdf
- локальний кошторис 02-01-03 - 02-01-05.pdf
- локальний кошторис 02-01-06.pdf
- локальний кошторис 02-01-07.pdf
- локальний кошторис 02-01-08 - 02-01-010.pdf
- локальний кошторис 06-01-01.pdf
Локальні кошторис надані з розрахунком одиничної вартості, тобто із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів.
Наведене відповідає вимогам замовника наведеним як в п. 18 ч. 4 Додатку 1, так і в п. 22 ч. 4 Додатку 1.
За таких умов, посилання замовника на те, що наша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині є безпідставним.
2.3. Щодо відсутності кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 тон, електростанцій пересувних, потужність 4 кВт, компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа 7 ат, продуктивність 2,2 м3/хв в довідці про наявність обладнання.
Згідно вимог ДОДАТКУ 1до тендерної документації для підтвердження Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* учасник повинен надати у складі пропозиції, зокрема:
2) довідку, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт.
Учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують право власності на машини та механізми, які підлягають реєстрації, які є у власності учасника.
Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін., акти приймання-передачі учаснику таких машин, механізмів, техніки та обладнання. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням та оригінал гарантійного листа від надавача послуг адресований учаснику про можливість надання послуг в необхідних обсягах та строках за предметом закупівлі. Такі договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції скаржника надано, зокрема, Довідку про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання (файл «Довідка підтвердження техніки.pdf»).
За таких умов, нами виконано вимоги тендерної документації замовника в цій частині.
Тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо обов’язкової наявності в учасника кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 тон, електростанцій пересувних, потужність 4 кВт, компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа 7 ат, продуктивність 2,2 м3/хв.
При цьому, просимо зважити, що в довідці нами підтверджено наявність Автокранів (п.2, 3 част. 1 довідки), електростанції (п.4 част.2 Довідки), компресора (п.3 част.2 Довідки).
За таких умов, перелік машин і механізмів наведений нами у довідці про наявність в учасника матеріально-технічної бази згідно з Додатком 1 до тендерної документаціївідповідає переліку машин і механізмів, які ми плануємо застосовувати для виконання робіт згідно наданими нами розрахунками договірної ціни.
Проте, так як тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо надання у довідці учасника інформації про технічні характеристики техніки та обладнання (вантажопідйомність, потужність, продуктивність тощо) в замовника немає підстави стверджувати про наявність невідповідностей в цій частині.
Більше того, навіть якби такі невідповідності і були присутні, то замовник не вправі посилатись на них як на обґрунтування підстави для відхилення.
Відповідно до ст. 41 Особливостей №1178: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.»
В свою чергу, відповідно до п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.»
З огляду на вищезазначене, виявивши невідповідність в частині підтвердження наявності обладнання замовник зобов’язаний надати можливість учаснику виправити такі невідповідності в порядку ст. 43 Особливостей 1178.
Далі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє такого учасника.
При цьому, норми наведені в п.41,43 та 44 Особливостей є імперативними.
В замовника відсутня законне право щодо відхилення пропозицій за умов, коли підлягали застосуванню, але не були застосовані положення пункту 43 Особливостей.
Враховуючи все вищенаведене, вважаємо, що наша Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з причин наведених в рішенні замовника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 01.11.2024 16:08
- Скарга ВІДХИЛЕННЯ .docx 01.11.2024 16:08
- sign.p7s 01.11.2024 16:15
- sign.p7s 01.11.2024 16:18
- рішення від 05.11.2024 № 17857.pdf 05.11.2024 18:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2024 № 18326.pdf 14.11.2024 12:25
- рішення від 13.11.2024 № 18326.pdf 18.11.2024 15:38
- Зведений+ПВР_Вхід.pdf 07.11.2024 17:11
- ОК+ЛК _Вихід.pdf 07.11.2024 17:11
- Зведений+ПВР_Вихід.pdf 07.11.2024 17:11
- DS_1730992208470.pdf 07.11.2024 17:11
- Відповідь на скаргу_Західметал.docx 08.11.2024 08:54
- DS_1732181371284.pdf 21.11.2024 11:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 16:45
Дата розгляду скарги:
13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 18:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2024 15:38
Дата виконання рішення Замовником:
21.11.2024 11:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.11.2024 № 18326-р/пк-пз підлягає скасуванню рішення про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Захід метал».
Відтак, на виконання вищезазначеного прийнято рішення про скасування рішення про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Захід метал» (протокол від 28.10.2024 року № 28).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a75999e6f91d4ab88af42b18d2b427cd
Заголовок пункту скарги:
щодо прийнятих рішень Замовником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.) Замовником не вказано підстави відхилення нашої пропозиціїз посиланням на відповідні положення Особливостей№ 1178
2.) Зазначені замовником зауваження до нашої пропозиції не базуються на вимогах тендерної документації і не можуть слугувати причиною для відхилення нашої пропозиції
2.) Зазначені замовником зауваження до нашої пропозиції не базуються на вимогах тендерної документації і не можуть слугувати причиною для відхилення нашої пропозиції
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Західметал.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на рішення про відміну закупівлі
Номер:
37a4651b7329491f988d627e5ff2bb8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-04-010306-a.b2
Назва:
скарга на рішення про відміну закупівлі
Скарга:
04 жовтня 2024 р. ЧУДЕЛЬСЬКИМ ЛІЦЕЄМ ВИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: "Капітальний ремонт харчоблоку Чудельського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Чудель, вул. Шкільна,9. Коригування"(ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 21 жовтня 2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 2 учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ Західметал 15 036 576,00
UAH з ПДВ 15 036 576,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА-ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” 15 980 640,24
UAH з ПДВ 15 980 640,24
UAH з ПДВ
Пропозиція нашого підприємства була визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
28 жовтня 2024 р. замовником після розгляду пропозиції замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Нами було подано скаргу щодо нашого неправомірного відхилення.
Рішення від 13.11.2024 № 18326 Комісія зобов’язала замовника скасувати рішення про відхилення.
21 листопада 2024 р. замовник скасував рішення про відхилення і прийняв рішення про відміну процедури закупівлі, яке ми вважаємо незаконним.
В електронній системі замовником оприлюднено Інформацію про відміну закупівлі наступного змісту:
Дата оприлюднення: 21 листопада 2024 17:15
Кінець періоду оскарження: 02 грудня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: приведення у відповідність тендерної документації в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог щодо надання розрахунків договірної ціни
Документи:
21 листопада 2024 17:15 Електронний підпис
21 листопада 2024 17:08 DS_1732201405126.pdf
В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі №37 від 21 листопада 2024 рокузамовник аргументував відміну торів необхідністю приведення у відповідність тендерної документації в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог щодо надання розрахунків договірної ціни.
Виходячи зі змісту опублікованого протоколу про відміну процедури закупівлі, вважаємо, що вказане рішення Замовника про відміну закупівлі не містить належного обґрунтування та підтвердження обставин, а тому є протиправним, незаконним, таким, що порушує права Скаржника та підлягає скасуванню з огляду на наступне:
1. ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДМІНИ ЗАКУПІВЛІ:
Підстави для відміни закупівлі передбачені в п. 50 Особливостей:
«Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.»
Відтак, для правомірної відміни закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей замовником обов'язково повинні бути дотримані наступні фактори:
1) має бути допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) порушення має бути таким, яке неможливо виправити
3) замовником має бути наданий опис такого порушення.
Але інформація зазначена замовником в протоколі ніяк не може обґрунтувати обрану замовником підставу для відміни торгів, адже замовником в протоколі не описано жодного порушення у сфері публічних закупівель, тим більше такого,яке неможливо виправити.
Згідно вимог п. 28 Особливостей №1187 «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
…У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
У тендерній документації зазначаються:один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
…
Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.»
В ДОДАТКУ 1 до тендерної документації наведено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме:
№ з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям**
1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1) довідка в довільній формі про наявність в учасника матеріально-технічної бази (виробничих баз, складських приміщень, тощо) з підтверджуючими документами (документи, які підтверджують право власності учасника на перелічені об’єкти, або договори (оренди, суборенди та ін) дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
2) довідка, що містить інформацію про наявність в учасникаосновних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт.
Учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують право власності на машини та механізми, які підлягають реєстрації, які є у власності учасника.
Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін., акти приймання-передачі учаснику таких машин, механізмів, техніки та обладнання. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням та оригінал гарантійного листа від надавача послуг адресований учаснику про можливість надання послуг в необхідних обсягах та строках за предметом закупівлі. Такі договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк..
2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації:
- посадових осіб: інженера з охорони праці, виконроба (наказ про призначення на посаду);
- сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу, (наказ про призначення на посаду/договір про наявність трудових відносин);
- працівників відповідної кваліфікації, які безпосередньо будуть виконувати роботи з встановлення та налагодження пожежної сигналізації та систем пожежогасіння;
- працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі, у необхідній кількості.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір однакової правової природи (договір підряду) за аналогічним предметом закупівлі (нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція або поточний ремонт об’єктів будівництва, укладені із замовниками (контрагентами) протягом 2019-2024 р.р.) та виконаний в повному обсязі.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовником встановлюється такий кваліфікаційний критерій, як фінансова спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю за попередній період (наприклад, 2023 року). Замовником установлюється вимога до фінансової спроможності в обсязі річного доходу (виручки), що є не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Обсяг річного доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують вказаний кваліфікаційний критерій відносяться:
- звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма № 2 Національного положення (стандарту)
бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи
фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до
фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73; або
- скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і
порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25
«Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №
39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за № 161/4382 (у редакції наказу
Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами); або
- податкова декларація платника єдиного податку, форма і порядок складання якої затверджені наказом
Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від
19 червня 2015 р. № 578.
У разі, якщо учасник працює менше одного року, то розглядається фінансова звітність на підтвердження
фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення
цієї процедури закупівлі включно).
У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-
роз’яснення з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає
перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2022 рік, передбаченого
законодавством країни його реєстрації (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї
процедури закупівлі включно, якщо учасник працює менше одного року). У разі участі у процедурі закупівлі
об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації шляхом подання інформації про узагальнення об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання (у разі наявності) на підставі наданої об'єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період.
В п. 22 частини 4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)) замовником встановлено вимоги до розрахунку договірної ціни.
22 - Договірна ціна*
- Калькуляція (локальні кошториси)
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з пояснювальною запискою
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів)
- Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі включення витрат до складу
договірної ціни).
- Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.
Перелік машин і механізмів повинен відповідати переліку машин і механізмів зазначених в довідці про наявність в учасника матеріально-технічної бази згідно з Додатком 1 до тендерної документації
- Розрахунок загальновиробничих витрат на будову
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва
- Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників)
- Розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами).
За таких умов, замовником виконано вимогу законодавства щодо застосування при закупівлі робіт одного або кількох кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та надано перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в додатку до тендерної документації.
Викликає здивування, чому замовник повернувся до змісту своєї документації і прискіпливо почав шукати в ній недоліки саме тоді, коли орган оскарження зобов’язав його скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції і наша пропозиція повернулась на повторний розгляд.
Можливо, це можна пояснити тим, що єдиною справжньою підставою відміни цих торгів є те, що Замовник торгів не бажає визнавати наше підприємство переможцем тендеру?
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що у замовника була відсутня підстава для відміни закупівлі, адже:
- порушення, які описує замовник в протоколі не є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
- замовник не надав змістовного опису виявленого ним «порушення»
- відповідальність за те, як замовник встановлював кваліфікаційні критерії і вимоги до розрахунку договірної ціни лежить виключно на ньому
- так звані «порушення» не призвели (і не могли призвести) до жодних негативних наслідків для законного перебігу процедури закупівлі.
- замовник не довів і не аргументував правомірність відміни процедури закупівлі з наведеної в протоколі підстави.
2. ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА:
Скаржник є учасником процедури відкритих торгів та на момент відміни відкритих торгів, пропозиція Скаржника перебувала на стадії розгляду тендерної пропозиції:
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Західметал
#32646801 Рішення скасоване
15 036 576,00
UAH з ПДВ 21 листопада 2024 11:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
#45074093 Рішення скасоване
15 980 640,24
UAH з ПДВ 21 листопада 2024 11:30
ТОВ Західметал
#32646801 Очікує рішення
15 036 576,00
UAH з ПДВ 21 листопада 2024 11:30
Одним із основних принципів публічних закупівель, які визначені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що захід реагування у вигляді відміни торгів, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу нормальному перебігу закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом ефективності та пропорційності, тобто у даних правовідносинах має враховуватися принцип співмірності наслідків реагування Замовника тим невідповідностям, які ним допущені, та ризиків, які вони можуть утворити, а також справедливого балансу між інтересами суб'єктів господарювання, безпосереднього отримувача послуги і публічними інтересами.
Готуючи пропозицію, ми витратили час та кошти на підготовку пропозиції, на написанні і подання скарги на наше неправомірне відхилення і розраховували на одержання прибутку від укладання договору з замовником.
Проте через протиправну поведінку замовника ми не те, що позбавлені можливості отримати вигоду від наших зусиль, а ще й змушені понести збитки.
Вважаємо, що бажання замовника трохи відкоригувати попередньо встановлені ним вимоги тендерної документації не може слугувати достатньою підставою для порушення ним наших законних прав та інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Скарги щодо відміни процедури закупівлі на аналогічних підставах неодноразово були предметом розгляду органу оскарження:
Рішення № 2042-р/пк-пз від 01.02.2024, оголошення № UA-2023-12-04-019921-a. Суть скарги: оскарження рішення про відміну закупівлі.
Позиція замовника. Замовник зазначає, що повинен укласти договір відповідно до проекту договору з текстом передбаченим в тендерній документації (пункт строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.12.2023 року Розділу 1. Загальні положення тендерної документації, пункт 7.1 Договору: Строк (термін) поставки (передачі) товару: не пізніше 31.12.2023 р., та протягом 3 (трьох) днів з дати подання письмової ( усної) заявки Покупця.
Підписати договір, із текстом перебраченим вище у 2024 році було б порушенням, не лише норм законодавства з публічних закупівель, а й Цивільного та Господарського кодексу, а внести зміни до тендерної документації після завершення періоду подачі пропозицій неможливо.
Позиція Комісії. Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
У рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14620 -р/пк-пз 29.07.2020 р. за результатами розгляду скарги UA-2020-04-28-000128-c.c5:
«Замовник зазначає, що ним було допущено декілька технічних помилок в ході проведення процедури закупівлі. А саме у тендерної документації та проекті договору наявні посилання на норми законодавства, що втратили чинність, протокол про намір на укладання договору не відповідає п 2 ст. 33. При цьому було виявлено, що Технічне завдання не містить переліку усіх необхідних видів робіт, що неможливо виправити після розкриття пропозиції
Враховуючи все вищенаведене Замовником було прийнято рішення відміни процедури на закупівлю Поточний ремонт міської амбулаторії загальної практики -4 сімейної медицини КНП "Нижньосірогозький ЦПМСД" код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.
За результатами розгляду скарги Колегією встановлено, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що стали підставою для прийняття рішення про відміну торгів».
В іншому рішенні Постійно діючої адміністративної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 15.05.2023 № 6530 за результатами розгляду скарги UA-2023-04-13-010182-a.b1):
«Замовник відмінив закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (виявлено технічну помилку допущену при складанні Технічної специфікації (Додаток №4 до тендерної документації), в частині зазначення видів робіт та їх кількості, що впливає на очікувану вартість закупівлі).Замовник зазначав, що по об'єкту, розроблена кошторисна документація. На підтвердження вищезазначеного Замовник надав відповідні документи: сканкопію Дефектного акту та сканкопію Додатку до тендерної документації "Технічна специфікація", які містили розбіжності.
Орган оскарження дійшов до висновку , що Замовник неправомірно відмінив тендер»
Таким чином, жодних документальних та/або істотних підтверджень «аргументам» про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель і про те, що описана підстава для відміни процедури закупівлі є «порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель» Замовником НЕ надано ані у Протоколі, ані в електронній системі закупівель.
Рішення Замовника про відміну відкритих торгів по закупівлі є безпідставним і необґрунтованим, оскільки Замовник не довів та документально не підтвердив наявністьпорушень законодавства у сфері публічних закупівель ,що стали підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Опираючись на все вищевикладене, вважаємо, що Замовник неправомірно відмінив відкриті торги з підстав, наведених у протоколі №37 від 21 листопада 2024 року, чим грубо порушив вимоги пункту 50 Особливостей, принципи публічних закупівель, та наші законні права та інтереси.
Враховуючи вищевказане, керуючись статтею 18 Закону з урахуванням Особливостей просимо:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 27.11.2024 № 18931.pdf 27.11.2024 16:22
- рішення від 04.12.2024 № 19288.pdf 09.12.2024 10:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2024 № 19288.pdf 05.12.2024 12:42
- DS_1734016878489.pdf 12.12.2024 17:22
- DS_1734016878489 (1).pdf 12.12.2024 17:25
- Відповідь на скаргу_Західметал 1-2.doc 29.11.2024 19:11
- DS_1732899552974.pdf 29.11.2024 19:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2024 17:05
Дата розгляду скарги:
04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2024 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.12.2024 10:19
Дата виконання рішення Замовником:
12.12.2024 17:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до протоколу від 21.11.2024 року № 37 було оголошено відміну процедури закупівлі .
Згідно з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення Процедури закупівлі від 04.12.2024 № 19288-р/пк-пз підлягає скасуванню рішення про відміну Процедури закупівлі.
Відтак, на виконання вищезазначеного прийнято рішення про скасування рішення про відміну Процедури закупівлі (протокол від 21.11.2024 року № 37).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c3b2944567474f4986c279ad5b0653f8
Заголовок пункту скарги:
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів