• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Спеціальний робочий одяг, код 18130000-9 за ДК 021:2015 «Спеціальний робочий одяг»

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 240 робочих днів

1 331 666.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 658.33 UAH
Номер: 6d5a11e81f6f44d89c1b8d532b737b0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.01.2025 17:55 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 22.01.2025 № 12 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2025 №003100-18/733-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2025 № 12 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2024-10-04-008734-a 04.10.2024 ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" "ДАРНИЦЬКЕ ТРАМВАЙНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" "ДАРНИЦЬКЕ ТРАМВАЙНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО" (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи зі змінами від «11» жовтня 2024 р. протокол № 121, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників та протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СПЕЦОДЯГ, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП" від 17 жовтня 2024 № 124, скаргу учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП" до АМКУ щодо неправомірності рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів від від 22 жовтня 2024 року № 22-10/7/24, письмові пояснень Замовника по суті скарги ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», рішення АМКУ від 07.11.2024 № 18047-р/пк-пз та відповідь Замовника, надану через електронну систему закупівель 28.01.2025 на запит Східного офісу від 24.01.2025. Моніторинг щодо тих питань, що були предметом розгляду органом оскарження не проводився. Моніторингом встановлено рішення Антимонопольного комітету України від 07.11.2024 № 18047-р/пк-пз Замовником оскаржено до суду. Відповідно до ухвали Київського окружного адміністративного суду відкрито провадження за позовом КП «Київпастранс» до Антимонопольного комітету, третя особа: ТОВ «Компанія Текстиль Груп» про визнання протиправним та скасування рішення АМКУ від 08.01.2025 справа №320/61256/24.
Період усунення порушень: 11.02.2025 17:03 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2025 17:03

Запити/Пояснення