• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Спеціальний робочий одяг, код 18130000-9 за ДК 021:2015 «Спеціальний робочий одяг»

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 240 робочих днів

1 331 666.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 658.33 UAH
Період оскарження: 04.10.2024 14:43 - 13.10.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 66ef4955df2241eea3c7482af86028bb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-04-008734-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 31.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.10.2024 16:01
Дата прийняття рішення по скарзі: 12.11.2024 12:32
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП", Оксана Кидик +380963880829 textile-group@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cb6b60b6a8cf484eaf7f89983ca029c8
Заголовок пункту скарги: Оскарження визнання тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» такою, яка не відповідає умовам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо неправомірності підстави для відхилення «Кваліфікаційні документи».
Згідно абз. 18, ч. 1. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей»
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй Пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів _ «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Проте, Замовником торгів, всупереч пункту 43 Особливостей, при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання документів, (Довідка щодо підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови йому в участі у процедурі закупівлі), не звернувся з запитом до ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП».
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7535-р/пк-пз від 29.04.2024 року, орган оскарження зазначає _ «Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону».
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9023-р/пк-пз від 20.06.2023 року, орган оскарження зазначає _ «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент оголошення Процедури закупівлі) та частини дев'ятої статті 26 Закону».
За таких обставин, Дискримінаційний підхід Замовника торгів ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВПАСТРАНС» «ДАРНИЦЬКЕ ТРАМВАЙНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО», щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.

2. Щодо неправомірності підстави для відхилення
Зі змісту протоколу відхилення тендерної пропозиції, вбачається, що «листом КП «КИЇВПАСТРАНС» від 20.08.2024 року № 053/01/04-716 було повідомлено про розірвання з 20.09.2024 року договору з ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» у зв’язку з невиконанням зобов’язань за договором, а саме, непоставленого в срок партії зразків товару за замовленням Філії КП «Київпастранс» «Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо».
Проте, з такими висновками погодитися не можливо, оскільки:
30.07.2024 року, між ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» та ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВПАСТРАНС» «ДАРНИЦЬКЕ ТРАМВАЙНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО», було укладено договір про закупівлю №52.24-452 від 30.07.2024 року.
Згідно п. 11.4. Договору _ «Строк дії Санкції визначає Покупець, але він не буде перевищувати трьох років з моменту початку її застосування. Покупець повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення у спосіб (письмова заявка направляється Покупцем на електронну адресу Постачальника textile-group@ukr.net, з подальшим направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника 76008, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Пасічна,14А), передбачений Договором. Всі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція та т.і.), що будуть відправлені Покупцем на адресу Постачальника, вказану у Договорі, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Постачальник письмово не повідомить Покупцем про зміну свого місцезнаходження (із доказами про отримання Покупцем такого повідомлення). Уся кореспонденція, що направляється Покупцем, вважається отриманою Постачальником не пізніше 14-ти днів з моменту її відправки Покупцем на адресу Постачальника, зазначену в Договорі».
Оскільки в договорі про закупівлю №52.24-452 від 30.07.2024 року, було належним чином прописано (унормовано) порядок застосування оперативно-господарської санкції (направляється Покупцем на електронну адресу Постачальника, з подальшим направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника (Розділ 11 Договору) які сторони в добровільному порядку, без заперечень та зауважень погодили, то саме такий порядок порядок застосування оперативно-господарської санкції, є належним виконання умов договору.
Станом на 22.10.2024 року, у спосіб (на електронну адресу з подальшим направленням цінним листом з описом) передбаченим п. 11.4. Договором, повідомлення про застосування оперативно-господарської санкції на електронну адресу ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», не надходила, як наслідок, оперативно-господарська санкція, до ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», не застосована.
Таким чином, ТОВ«КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку від 15.10.2024 року № 10, якою і було повідомлено про відсутність, не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником.
Втім, Замовником торгів ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВПАСТРАНС» «ДАРНИЦЬКЕ ТРАМВАЙНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО», без належних та допустимих на те підстав, здійснено дії щодо дискваліфікації належної тендерної документації ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» з надуманих на те підстав які не ґрунтуються на вимогах закону, а тому, дії замовника торгів обмежують конкуренцію.
Керуючись вище наведеним, вважаємо що підхід Замовника щодо упередженої оцінки кваліфікації тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та стає приводом для оскарження цієї закупівлі.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника