• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади

Завершена

2 603 940.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 019.70 UAH
Номер: d5c457999f3044ffa4bb1d4066ed9d4f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.12.2024 15:00 - 01.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 10.12.2024 № 179 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.12.2024 № 179 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-10-03-009645-a 03.10.2024 Виконавчий комітет Синельниківської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пунктів 17, 83, 84 Постанови № 668 та, відповідно, недотримання вимоги пункту 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону № 922. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Будпроектцентр" встановлено порушення вимог ч.2 ст.28 Закону №922, пункту 40 та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та приведенням умов договору від 27.11.2024 №31 у відповідність з вимогами пунктів 17, 83, 84 Постанови №668, розміщення додатків до нього та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Синельниківської міської ради (далі - Замовник) UA-P-2024-10-03-011150-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від б/д, скаргу до АМКУ UA-2024-10-03-009645-a.c1, рішення АМКУ від 16.10.2024 №16903-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 24.10.2024 № 17355-р/пк-пз, рішення АМКУ від 24.10.2024 № 17355-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Будпроектцентр", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 21.11.2024, договір підряду від 27.11.2024 №31, запит про надання пояснень від 11.12.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.12.2024 року. Моніторингом установлено що, відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасником наданий лист від 17.10.2024 №162, у якому інформаційно підтверджує, що у складі підприємства має працівників відповідної кваліфікації, без зазначення кількості працівників та їх кваліфікації. При цьому, у Додатку 3 зазначено, що Учасник повинен мати достатню кількість кваліфікованих працівників, від яких залежить виконання цих робіт якісно та у визначений термін. На запит з вищезазначеного питання Учасником надані пояснення, що в переліку документів щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам не було вказано необхідності розголошувати персональні дані працівників підприємства, а саме прізвища та посади – довідку підприємством було надано в довільній формі, згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-V, як і зазначено в переліку кваліфікаційних та інших даних, що вимагаються від учасників закупівлі. Однак, відповідно до ч.2 ст.28 Закону №922 та п.40 Особливостей, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже, на момент розгляду тендерної пропозиції, Учасником ТОВ "Будпроектцентр", не підтверджено наявність достатньої кількість кваліфікованих працівників, від яких залежить виконання цих робіт якісно та у визначений термін, а також у порушення вимог ч.2 ст.28 Закону №922 та п.40 Особливостей Учасником визнано конфіденційною інформація про документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону №922, яка не може бути визначена як конфіденційна. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону № 922 та цих Особливостей. Згідно з частиною першою статті 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду Відповідно до пункту 83 постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі - Постанова № 668) визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Однак, за результатами моніторингу установлено, що в укладеному договорі підряду від 27.11.2024 №31 відсутній план фінансування робіт та календарний графік виконання робіт, які мають бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 17, 83, 84 Постанови № 668, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922. Під час проведення моніторингу, на відповідний запит Східного офісу Держаудитслужби, Замовник надав копію календарного графіку виконання робіт, проте не розмістив в електронній системі додаткову угоду, якою сторони погодили доповнити договір Додатком «Календарний графік виконання робіт». Крім того, Замовник зазначив, що «План фінансування робіт» не складався, так як виконання робіт було сплановано на грудень 2024 року. Моніторингом установлено що, відповідно до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію на виконання робіт по об’єкту складену відповідно до вимог діючого законодавства України, а саме: Договірна ціна; Пояснювальна записка; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо вищезазначеного питання, Замовником надане посилання на сторінку https://p.zakupivli.pro, де розміщені: Договірна ціна; Пояснювальна записка; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. Проте, на момент розгляду тендерної пропозиції, Учасником, ТОВ "Будпроектцентр" кошторисна документація не була розміщена в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua, посилання на файл не надано. Крім того, при укладанні договору підряду від 27.11.2024 №31 Учасник, відповідно до п.2.3. та п.13.4 цього договору, не розмістив в електронній системі закупівель додатки до нього, а саме: Договірну ціну та місця розташування ПСГ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник виявив невідповідності частково та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ТОВ "Будпроектцентр", відповідно пункту 43 Особливостей. Однак, щодо виявлених під час моніторингу невідповідностей не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ТОВ "Будпроектцентр", не відповідає частині 1 статті 41 Закону №922 та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 26.12.2024 17:30 - 10.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.12.2024 17:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання усунення порушень, які були встановлені під час проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровської обл) відповідно Висновку від 26.12.2024 щодо закупівлі «Нове будівництво. Встановлення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Синельниківської міської територіальної громади» за № UA-2024-10-03-009645-a, виконавчий комітет Синельниківської міської ради надає пояснення щодо приведення умов договору від 27.11.2024 №31 у відповідність з вимогами пунктів 17, 83,84 Постанови №668, а саме розміщення додатків до вищевказаного договору. Відповідь: вжиті відповідні заходи щодо приведення у відповідність документів до договору від 27.11.2024 №31 з зазначеними вимогами. Відповідні документи надаються в сканованому вигляді: - Договір підряду №31 від 27.11.2024; - календарний графік виконання робіт; - місця розташування ПСГ; - дефектний акт; - договірна ціна; - локальний кошторис на будівельні роботи; - пояснювальна записка; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - додаткова угода №1 від 20.12.2024 до договір підряду №31 від 27.11.2024; - календарний графік виконання робіт; - план фінансування.
Дата публікації звіту: 31.12.2024 10:59

Запити/Пояснення