• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стіл операційний універсальний

Завершена

1 792 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 923.40 UAH
Номер: c2ed38fcbda945d882a2c4063f8ac049
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.01.2025 11:44 - 12.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 20.01.2025 № 10 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025 № 10 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-09-30-008883-a 30.09.2024 Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерної пропозиції учасників закупівлі ТОВ "РАД ФАРМ", ТОВ "Лікарно", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради" (далі - Замовник) UA-P-2024-09-30-010690-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 561 від 30 вересня 2024 року, скаргу до АМКУ UA-2024-09-30-008883-a.a1, рішення АМКУ від 17.10.2024 №16989-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 31.10.2024 № 17720-р/пк-пз, рішення АМКУ від 31.10.2024 № 17720-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасників ТОВ "РАД ФАРМ", ТОВ "Лікарно", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 14.10.2024, договір від 12.11.2024 №389, додаткова угода №1 від 26.11.2024 року, запит про надання пояснень від 27.01.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.01.2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Під час проведення моніторингу, а саме 27.01.2025 Замовником в електронній системі закупівель розміщено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 11.02.2025 13:59 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2025 13:59

Запити/Пояснення