• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стіл операційний універсальний

Завершена

1 792 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 923.40 UAH
Період оскарження: 30.09.2024 16:12 - 05.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАД ФАРМ» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-09-30-008883-a

Номер: fc5519ee9dcb4228a4d0dc9c4542a973
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-30-008883-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАД ФАРМ» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-09-30-008883-a
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.10.2024 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.11.2024 18:17
Автор: ТОВ "РАД ФАРМ", Роман Радчишин +380673648185 radfarm-tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 23ea67dc73bc436db9e2bb9b01c97d11
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 30.09.2024 року Комунальним некомерційним підприємством «Синельниківська центральна міська лікарня» Синельниківської міської ради» (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Стіл операційний універсальний», згідно з ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні з очікуваною вартістю 1 792 340,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «РАД ФАРМ»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Лікарно».
09.10.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «РАД ФАРМ».
11.10.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №596 від 11.10.2024, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РАД ФАРМ» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-09-30-008883-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-09-30-008883-a.
1. Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначає наступне:
«У Таблиці 4 (п.11.9) «Медико-технічні вимоги Стіл операційний універсальний електрогідравлічний» технічного завдання, Додатка 2 до тендерної документації згідно з медико-технічних характеристик та параметрів зазначається:
11.9 Кут опускання спинної секції, не менше 31º

Згідно з необхідними медико-технічними характеристиками (п.11.9), кут опускання спинної секції операційного столу має бути не менше 31º. Натомість Учасник надав інструкції до столу моделі EM-D3- I де зазначено:
Згідно технічних характеристик з інструкції до столу моделі EM-D3- I:
Задня частина Вгору ≥ 78°, вниз ≥ 28°
Згідно Діаграми рухів з інструкції до столу моделі EM-D3- I:
Спинна секція (вгору/вниз) – 70° - 20°
За посиланням на с.2 «Стіл операційний EM-D3- I», с. 1 «Model: High Level Electro-Hydraulic Operating Table D3-I» міститься інформація, яка суперечить вимогам, а саме:
Задня частина складка вгору ≥ 78°, складка вниз ≥ 28°
Необхідний кут нахилу спинної секції не менше 31º, в той час як у запропонованому учасником товарі:
у технічній характеристиці він становить - 28º,
за діаграмою рухів - 20°».

Але зазначаючи вищенаведене, Замовник неправильно інтерпретує дані.
По-перше, відповідно до п.11.9 Таблиці 4 Додатка 2 до тендерної документації подана вимога до значення кута опускання спинної секції, а не до кута опускання спинної секції вниз. Тому Замовник помилково ототожнює поняття «кут опускання» та «кут опускання вниз».
По-друге, Замовник безпідставно при встановленні відповідності тендерної пропозиції вимогам п.11.9 Таблиці 4 Додатка 2 до тендерної документації оцінює дані також із Діаграми рухів з інструкції до столу моделі EM-D3-I, хоча Скаржник не посилався на дану діаграму у колонці «Заповнюється Учасником, зазначити «так» чи «ні» з посиланням на сторінку технічної документації (інструкція, специфікація, рекламні проспекти тощо.)» для підтвердження відповідності технічній вимозі, встановленій у п.11.9 Таблиці 4 Додатка 2 до тендерної документації. Це чітко вбачається з документу ФОРМА "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" № 071024-8 від «07» жовтня 2024 року (файл 9. технічна специфікація.pdf).
По-третє, Замовник безпідставно зазначає, що у технічній характеристиці кут нахилу спинної секції вниз становить - 28º, оскільки на ст. 1 технічної характеристики «Стіл операційний EM-D3-I» (файл 10. OT table D3-I.pdf), на яку посилається Переможець кут нахилу спинної секції вниз складає ≥ 28° (більше 28°), що не тотожно знаку «=». Аналогічні дані зазначені також у файлі 10. Ст〓л операц〓и〓нии〓 EM-D3-I.pdf.
По-четверте, поняття «кут опускання» не дорівнює «кут опускання вниз». Поняття «кут опускання» означає, наскільки в загальному може опуститися секція з максимальної верхньої точки до максимальної нижньої точки. І тому кут опускання становить більше 106° (≥78°+≥28°=≥106°). При цьому наголошуємо, що в вимогам п.11.9 Таблиці 4 Додатка 2 до тендерної документації було зазначено саме поняття «кут опускання», а не «кут опускання вниз» або «кут опускання вниз з горизонтального положення секції».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця повністю відповідає вимогам п.11.9 Таблиці 4 Додатка 2 до тендерної документації, оскільки кут опускання спинної секції становить ≥106°, що більше, ніж 31º.
Іншого способу як посилання на сторінку відповідної технічної документації для підтвердження вказаних характеристик Замовником не було передбачено.
2. Відповідно до п.46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Разом з цим у протоколі про відхилення Замовник вказує «Відхилити тендерну пропозицію Учасника», не зазначаючи при цьому пункт Особливостей, який є підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та має бути відхилена.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.

Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника